Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Słabnie wspomaganie po rozgrzaniu.


rafi1985
 Share

Recommended Posts

Witam

Od kilku dni mam problem ze slabnacym wspomaganiem po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilkunastu kilometrów (rano po odpaleniu jest idealnie). Kontrolka z wykrzyknikiem zapaliła mi się dwa razy i dwa razy zgasla sama. Działo się to w odstępie kilku dni. Tak czy siak czy była kontrolka czy nie wspomaganie działa ale słabiej. Dziwna też sprawa jest to że pali mi się również kontrolka trakcji i zapala się tylko wtedy jak po odpaleniu SKRECE LEKKO KIERE W LEWO! Jak kręcę w prawo to się nie zapala, ale jak lekko w lewo to od razu. Dodam też że dzieje się to i na zapłonie i na o spalonym silniku. Pomoze ktoś? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dnia 20.11.2017 o 17:18, rafi1985 napisał:

Byłem dziś na kompie i wyszedł mi błąd u2143  i u2103 czyli problem z magistrala can czyli problem z połączeniem z czujnikiem skrętu :/ 

Co robić teraz? 

Miałem podobną sytuację. W czasie jazdy, w różnych sytuacjach ale z tego co zaobserwowałem to zazwyczaj w momencie kiedy wykonywałem obszerne ruchy kierownicą (np. przy parkowaniu) i nie tylko. Zauważyłem też, że częściej kiedy było wilgotno lub mroźny dzień. Zapalała się kontrolka od wspomagania, a chwilę później od kontroli trakcji. Świeciła do czasu wyłączenia silnika. Siła wspomagania się nie zmieniała. Działała normalnie. Wycieków żadnych nie miałem. Gumy w stanie bardzo dobrym. Wszystkie kostki podłączone, nic nie urwane. Przyszło mi do głowy, aby zacząć od rzeczy oczywistych. Od momentu kiedy go kupiłem, nie wymieniałam płynu do wspomagania. Wiec postanowiłem go wymienić i zobaczyć co dalej. Jak ręką odjął !!! Usterka naprawiona.

Zrobiłem to tak:
Zobaczyłem jaki kolor mam płyn w zbiorniczku ( w tej chwili nie pamiętam bo to trochę czasu temu było). Kupiłem nowy o takim samym kolorze w ilości większej niż była potrzebna. W aptece kupiłem strzykawkę 200ml i wężyk do cewnika. Wyciągnąłem stary płyn (brudny jak cholera) i nalałem nowy. Na odpalonym silniku skręcałem kierownicą lewo-prawo do oporu kilka razy. Znowu wyciągnąłem strzykawką płyn (już czyściejszy). Zalałem nowy do wymaganego poziomu. Powtórka z relaksu lewo-prawo. No i problem z głowy.

Odpisz czy pomogło u Ciebie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP