Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem ze zbieżnością.


Reptile666
 Share

Recommended Posts

Witam jestem zmuszony napisać post, bo ręce mi opadły już. Jak wszystko inne :P od pół roku mecze się ze zbieżnością w mojej Viki. Otóż byłem już 5 razy ustawić zbieżność i zawsze jest to samo. Mianowicie auto chodzi na boki jadąc po nierownosciach i wyjeżdżając w studzienki. A jak jest studzienka na zakręcie i jadąc np 120 to zasuwa się z drogi... Tył cały miałbym robiony, tuleje w zwrotnicach, wahacze krótkie te od regulacji zbieżności, śruby cały komplet do regulacji pochylu i zbieżności. Amortyzatory i sprężyny. I dalej nie wiem co go boli... Brak mi pomysłów, opony też zmieniałem. Brak poprawy. Dodaje foto z ustawienia jak ostatnio byłem u majstrów. Proszę o pomoc.. 

DSC_0293.JPG

Link to comment
Share on other sites

Po zakupie VC tak miałem. Zachowywała się niepewnie. Uciekała z drogi i żyła własnym życiem. A, że po zakupie trochę byłem spłukany, to czekałem z geometrią i wymianą części. Ale po wymianie opon wszystko jest ok. VC stała się pewna i przewidywalna :) Wcześniej ktoś wstawił takie rozmiary. Przód 215/45/17, a tył 225/45/17. Kupiłem 215/50/17 i jest super. Nie wiedziałem, że opony tak wpływają na zachowanie auta. Może u Ciebie jest t do sprawdzenia.

Link to comment
Share on other sites

Taki objaw dają też zużyte drążki skrętne, luz na drążkach skrętnych przy maglownicy pod gumami. U mnie właśnie to było powodem takiego zachowania auta a stukania żadnego nie było.

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem na 17 właśnie takich i to samo było.  Teraz mam założone 16stki 205/55 Ale to że względu na sztywne zawieszenie vectr. Teraz troszkę mniej twardo jest :) ale..  Przód wykluczam, wszelki luz. Bo też robiłem... Ciekawi mnie pomiar prawego przedniego koła, bo teraz dopiero zauważyłem :P kiedyś wjechalem w duża dziurę, aż alufelge skrzywilem... Może to być powód zachowywnania się tak auta na drodze?.. 

Link to comment
Share on other sites

Cześć.

Wystarczy, ze będziesz miał mniej powietrza w jednym kole i auto będzie jeździć jak chce. Doświadczyłem tego na własnej skórze. Nie szło jechać prosto.

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, schemat9 napisał:

Taki objaw dają też zużyte drążki skrętne, luz na drążkach skrętnych przy maglownicy pod gumami. U mnie właśnie to było powodem takiego zachowania auta a stukania żadnego nie było.

Dokładnie miałem to samo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP