Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Chek miga, auto nie odpala


IamKrisu
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich, tydzień temu zgasło mi auto podczas jazdy, czekając na kolegę próbowałem odpalić kilka razy lecz bez skutku, gdy przyjechał po około 15 minutach znowu spróbowaliśmy i o dziwo odpalił, zajechałem szybko pod dom, lecz wariował na obrotach, co to znaczy - gdy wchodziłem np. na 3tys. obrotów i zatrzymywałem się przed skrzyżowaniem, nie schodził z obrotów i je utrzymywał, a gdy juz pod samym domem się zatrzymałem obroty falowały odbijając się od dna do 1,5 tys. aż za którymś tam razem zdechł, przy każdych następnych próbach włączenia silnika, kręcił, lecz migała kontrolka Check engine i już bez skutku, oraz kontrolka TC czyli kontrola trakcji tez świeciła na zapłonie. Następnego dnia zaciągnąłem auto pod komputer i pokazało "Obwód przekaźnika głównego", wyczytałem, że to może być przekaźnik pompy paliwa, pewności nie miałem który to jest, więc kupiłem dwa (spod kierownicy, bo tak mnie pokierowały inne tematy na forach) i je wymieniłem. Silnik się zapalił bez problemu, można by powiedzieć 'na strzał', kontrolki zgasły, błędu już nie było na komputerze, lecz na początku obroty 'falowały' od dechy do 1,5tys. ale po 15 minutach się uspokoiło i przez cały ten dzień jeździłem bez problemu. Auto po jednodniowym postoju, na drugi dzień już nie chciało odpalić, stoi już tydzień, dzisiaj znowu wsadziłem nowe te przekaźniki i zmieniło się jedynie to, że kontrolka Check engine miga w rytmie 1x przerwa, 2x przerwa, 3x przerwa, 10x i od nowa. Jakby ktoś znał przyczynę i mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny, bo biedna stoi i gnije..
Na załączniku pokazałem czerwonym kolorem które wymieniłem przekaźnikiprzekaz.jpg.72aa2b251ecaa9348fad1548d6159fa9.jpg

Link to comment
Share on other sites

czy próbowałeś odpalić drugim kluczykiem?

czy auto kręci i nie odpala czy w ogóle nie kręci?

odczytaj błędy zworką albo kompem i podaj numer błędu

 

Link to comment
Share on other sites

Tak, próbowałem drugim kluczykiem, nic się nie zmienia. Auto kręci mocno lecz na daremno.
Jak mam sprawdzić numer? Podpowiedz jeśli możesz.

Edited by IamKrisu
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, IamKrisu napisał:

Tak, próbowałem drugim kluczykiem, nic się nie zmienia. Auto kręci mocno lecz na daremno.
Jak mam sprawdzić numer? Podpowiedz jeśli możesz.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dziwne wariactwo, migający check to objaw uszkodzenia immo, natomiast takie dziwne mryganie tak jakby wyczytywało kody błędów to tak jakby było jakieś zwarcie w kablach czy inny czort.
Nie wiem, do momentu dopóki nie przeczytałem o tym miganiu sekwencjami byłem przekonany, że to immo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP