Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra c 2.2 16v z22yh direct brak mocy


Sprzemo
 Share

Recommended Posts

Witam Panowie pomóżcie już nie mam pomysłów jak jest zimna wszystko w porządku pali na dotyk ma moc jak się nagrzeje zapala się autko z kluczykiem i nie ma mocy gaz do końca obroty 3000 i koniec aż w końcu zgaśnie i już nie pali po nocce jak całkowicie wystygnie jak by nigdy nic pali ma moc aż do rozgrzania i tak w kółko

Edited by Sprzemo
Link to comment
Share on other sites

Czym czytasz błędy? Objawy wyglądają jak niedomagająca pompa wysokiego ciśnienia. A to można łatwo sprawdzić jeżeli posiada się OP-COMA. Jeżeli sam nie masz do niego dostępu to popytaj na forum dolnośląskim czy ktoś mieszkający w pobliżu może Ci pomóc.

Link to comment
Share on other sites

Poczytaj ten temat: 

 

 

Błąd który podałeś odpowiada też błędowi który pojawia się wraz z usteką pompy wysokiego ciśnienia. Dodatkowo w innym temacie znalazłem info, że pojawiał się również (jak u Ciebie) wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Warto żebyś znalazł kogoś z tym samym silnikiem kto mógłby pożyczyć Ci na podmianę pierw regulator ciśnienia paliwa o jeżeli to nie pomoże to pompę.

Masz jeszcze grafikę z TISa jak postępować w przypadku takiego błędu. Po angielsku, ale może ogarniesz, jak nie to przetłumaczę:

flow chart.JPG

Edited by kretoslaw
Link to comment
Share on other sites

Właśnie że podmieniałem czujnik regulator i pompa i dalej to samo

Nagrzał się i zgasł podmienilem czujnik żadnej zmiany regulator żadnej zmiany i pompa to samo myślę że jak by to była pompa to na zimnym były by objawy a tu zero dopiero jak się nagrzeje koniec mocy 

 

Edited by Sprzemo
Link to comment
Share on other sites

No to może czujnik położenia wałka rozrządu? Możesz też iść tropem lewego powietrza i sprawdzić czy coś się przypadkiem gdzieś nie rozszczelniło.

Skoro masz dostęp do "dawcy" to możesz jeszcze podmienić przepływomierz.

Edited by kretoslaw
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP