Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wskaźnik od temperatury silnika


Mario94
 Share

Recommended Posts

Witam.

Nie wiem czy to problem czy nie, ale od pewnego czasu zauważyłem, ze wzkaznik od temperatury silnika po przejechaniu kilku km ledwo się podnosi. Tylko jesienna - zimowa poro jest z tym problem. Latem wskazówka kilka minut pokazuje 90 stopni.

Niech ktoś podrzuci temat czy to normalne czy nie?

Termostat sprawny w 100%

 

Link to comment
Share on other sites

Gorzej jak to nie będzie żadna z tych opcji co napisałeś. Tak jak pisałem w lato nie ma z tym problemu . Bardziej zmniejsza pora.

Ktoś kiedyś pisał że jest sporo miejsca pomiędzy chlodnica a silnikiem i dłużej się nagrzewa. Fakt w zimę pew nie tak ale to nie polonez żeby wkładac kawelek kartonu na chłodnice na czas zimy.

 

Edited by Mario94
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, darwoj10 napisał:

U mnie było tak , że zimą wskazówka wcale nie wstawała powyżej 70 stopni , do pracy 10 km dopiero po wymianie termostatu wróciło do normy. 

No to u mnie to samo raz na jakis czas ledwo zbliży się do 80 a tak to leży martwym trupem :) też imam ze to będzie zacięty termostat.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, darwoj10 napisał:

Najlepiej sprawdzić jak wcześnie rozgrzewa się wąż od termostatu do chłodnicy.

Dokładnie. 

Wogóle diesle mają większą sprawność i przez to wolniej się nagrzewają. Zimą najczęściej winny jest termostat. Wskaźnik jest wyskalowany bodajże od 70 stopni, poniżej tej temperatury wskazówka leży. Można podejrzeć temperaturę w ukrytym menu w radiu. 

U mnie zimą wskazówka dźwiga się dopiero po ok 10 km jazdy 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, sylwo28 napisał:

Dokładnie. 

Wogóle diesle mają większą sprawność i przez to wolniej się nagrzewają. Zimą najczęściej winny jest termostat. Wskaźnik jest wyskalowany bodajże od 70 stopni, poniżej tej temperatury wskazówka leży. Można podejrzeć temperaturę w ukrytym menu w radiu. 

U mnie zimą wskazówka dźwiga się dopiero po ok 10 km jazdy 

No u mnie ukrytego Menu nie otworzę ale racja sprawdzę jak nagrzewa się wąż od termostatu do chłodnicy .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
7 godzin temu, polaczek270 napisał:

Samą uszczelkę trudno dostać niestety 

No wlasnie nigdzie jej nie dostaniesz . Znalazłem podobną zamówiłem ale po telefonie do sprzedającego okazało się ze uszczelka różni się małym szczegolem i ze tak powiem dopa . Dzwoniłem nawet do hurtowni z auto częściami. Więc zostaje jedynie dirko , klej do szyb lub zakupić całą obudowe termostatu to wtedy będziemy mieli wymarzoną uszczelkę :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP