Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szarpanie po raptownym dodaniu gazu - rozwiązanie problemu


Robsson79
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam problem jak w temacie. Pojawił się można powiedzieć,że po wymianie sondy lambda i świec. Sonda była wymieniona ponieważ wyświetlał się Check. W tym momencie nie ma żadnych błędów. Samochód wcześniej mimo,że miał błędy poruszał się płynnie. Nie wiem może ktoś miał podobny problem i mógłby podpowiedzieć gdzie szukać. Jeszcze coś mechanik mówił,że miedzy czasie wyskoczył błąd przepływki.

// Dziś problem został rozwiązany: przyczyną były ŚWIECE firmy NGK BKR5EQUPA!! \\

Założone zostały Oryginalne GM jedno elektrodowe i samochód przestał szarpać. Może komuś się przyda ta informacja.

 

Edited by Robsson79
Link to comment
Share on other sites

  • Robsson79 changed the title to Szarpanie po raptownym dodaniu gazu - rozwiązanie problemu

Dodatkowo dopisze, ze gdybys mial zalozone NGK dobrane do Twojego silnika, to nie byloby problemu. Piszesz, ze na odpowiedniej, jednej elektrodzie jest ok, wiec to nie wina NGK, tylko magika, ktory zle dobral swiece. Jesli masz LPG to pewnie zalozyl dedykowane do LPG, a do LPG montuje sie swiece jak do PB. Jesli LPG nie masz, to najzwyczajniej w swiecie miales tez zle dobrane swiece. Czy Champion, Beru, NGK, GM po to sa katalogi zeby sobie dobrac odpowiedni model swiecy i wtedy problemu nie ma. Zawsze kupuje NGK, dobieram sobie w necie wg ich katalogu do silnika i nigdy nie bylo problemu:) 

Edited by zbiku01
Link to comment
Share on other sites

Nie bądź taki pewny tych katalogów. W z18xe są świece zarówno 1 jak i 4 elektrodowe, więc nie wykluczone że jest błąd. Druga sprawa. Na przykładzie mojego silnika katalog NGK podaje świece z przerwą 1.1mm. Wszyscy inny producenci mają 0.9. Kupiłem NGK będąc pewnym produktu i po 5kkm mocno się zdziwiłem kiedy zaczęły wypadać zapłony nawet na benzynie

Link to comment
Share on other sites

zbiku01

NGK BKR5EQUPA są jak najbardziej odpowiednimi świecami to mojego silnika tu nie ma błędu mechanika porostu te świece widać nie nadają się do tych silników. we wszystkich swoich samochodach,które posiadałem zakładałem NGK nie mogłem nic złego powiedzieć o tych świeczkach. tu niestety wyszedł mały zonk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP