Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra c nie pali po wymianie sterownika pompy


Tech609
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie. Jakis czas temu auto zdechlo przy parkowaniu 3 miesiace bylo u mechanika podejrzenie spalenia sterownika pompy. Zalatwilismy takowy sterownik pod te pompe sterownik niby mial byc wylogowany ale fachura dzieki pinom w 5 min po podlaczal. Auto dalej nie pali wyskakuje blad p0340 fd. Z wtryskow przy kreceniu motorem normalnie leci ropa auto cos probuje tam na 200 obrotow wchodzi i nie odpala. Probowalem odpalic przez kolektor czy tez dolot powietrza dalej nic nie wiem co mam robic pomocy auto zabralem od tego partacza.

Edytowano 2 minuty temu przez Tech609 
Vectra c 2003 r 2.0 dti psg 16 wymiana sterownika

Link to comment
Share on other sites

Błąd który teraz jest to problem z czujnikiem wału korbowego. To co opisałeś po objawach by się zgadzało. Albo pin jakiś nie łączy albo to ten czujnik.

Link to comment
Share on other sites

Albo czujnik walu, albo czujnik w pompie , albo uszkodzony sterownik.

Dodam ze Psg16 odpala przy odlaczonym czujniku wału.

 

Stawiam ze mechanik uszkodzil czujnik Halla  w pompie przy wymianie sterownika.

Edited by radej
Link to comment
Share on other sites

Czujnik halla to ta brazowa tasiemka od obrotow ? Panowie przyetlumaczylem blad z oryginału i wychodzi ze to czujnik walka rozrzadu po czyn dzwonia dzisiaj fachowcy z serwisu twierdza ze ten czujnik znajduje sie w pompie pompa nie dziala na 4 cylindrach tylko na twovh i generalnie pompa walnięta koszt z bosha 5000 zl to co niby sterownik z pompa poszedl ? Jak ja widzialem ze pompa pofaje.paliwo w okolice wtryskow normalnie a czujnik walka rozrządu znajduje sie kolo rozrzadu a nie na pompie to o co tu chodzi prosze o pomoc bo mnie z torbami puszcza

Link to comment
Share on other sites

Nie ma czujnika na wałku rozrządu w tym silniku. Chodzi o ten co w pompie.

Link to comment
Share on other sites

Znacie kogos dobrego od tych spraw we wrocławiu  ? Gdzies dzwonilem czujnik halla + wymiana na pompie 700 zl + 800zl za zalozenie pompy, teraz mi sie przypomnialo ze pajac ktory zakladal sterownik mowil cos ze mu sie zwarcie zrobilo

Link to comment
Share on other sites

no ale czujnik niby 700 a uzywka na gwarancji 1500 a ze tak powiem mam dosc tego modelu bede oscylowal w 1.9 cdti po lift xd

Edited by Tech609
jestem 3 miesiace bezz samochodu przez partaczy poziom mojej frustracji jest juz na granicy spalenia tego samochodu xd
Link to comment
Share on other sites

We Wrocławiu jest kolega Primex z tego forum ale nie wiem jak często tu zagląda. On zna dobrze DTI innej osoby nie znam z Twojego miasta co mógłby doradzić.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP