Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rozrusznik działa jak sie mu podoba


adam1295589
 Share

Recommended Posts

Witam! Wczoraj wróciłem z pracy moją poliftowa vectra b, później po paru godzinach gdy chciałem ja odpalić nie dawała znaku życia. Gdy przekręciłem kluczyk zapaliły się kontroli, włączyło radio ale rozrusznik zmarł tzn nawet nie kręcił. Nie wie ktoś może czy to jest wina rozrusznika czy kostki stacyjki z która miałem już kiedyś problemy (nie chciała wracać, a wymieniłem ją na używaną)? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi :)

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, adam1295589 napisał:

Witam! Wczoraj wróciłem z pracy moją poliftowa vectra b, później po paru godzinach gdy chciałem ja odpalić nie dawała znaku życia. Gdy przekręciłem kluczyk zapaliły się kontroli, włączyło radio ale rozrusznik zmarł tzn nawet nie kręcił. Nie wie ktoś może czy to jest wina rozrusznika czy kostki stacyjki z która miałem już kiedyś problemy (nie chciała wracać, a wymieniłem ją na używaną)? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi :)

Jak przekręcasz kluczyk, zapalają się kontrolki, a dalej jak chcesz kluczyk przekręcić jest cisza ? Jeśli tak jest, to prawdopodobnie bolec wkładki ułamał się na końcu.

Link to comment
Share on other sites

Ja przypuszczam, że może być bolec, bo miałem analogiczną sytuację z OB. Nie zawsze łapało i w końcu całkiem siadło. I to 250 km od domu :D

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

W VB pewnie jest jak w OB, więc tak. Rozbierz obudowę kierownicy. Na stacyjce powinieneś znaleźć niewielki otworek. Przekręć stacyjkę na I ( jak dobrze pamiętam ) i w ten otworek musisz drucik wcisnąć. Wtedy kluczykiem powinieneś wyjąć wkładkę. Otworek to chyba będzie ten:

Obudowa_stacyjki_VB.jpg.eb2452372d17be3c584f206bbeda8cc4.jpg

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

Wygląda na ułamaną. Sprawdź czy końcówka jest w stacyjce

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

Jak nie ma nic luźnego, latającego na końcu to jest dobrze. Na zdjęciach nie widać, żeby coś tam było, ale się upewnij, żeby wyeliminować wkładkę.

Link to comment
Share on other sites

Włóż tak samo jak wyciągałeś. Pokręć trochę. Ten sworzeń musi trafić w bolec.Chyba ręcznie na dole w stacyjce musisz ustawić względem wkładki. Jak dobrze pamiętam.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP