Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam was serdecznie. Jestem nowy jak na razie ale zakochałem sie w mojej Viki kupilem 6dni temu Vectre C 2.0 175km w LPG jezdzi sie nia cudownie. 

Jedziemy nią 3dni i czwartego zapaliła mi sie kontrolka o braku płynu chłodniczego otwieram pusto ok dolewam do pelna i za 3 dni znow kontrolka patrze znow pusto. Zajechalem do mechanika patrzy rozkręca mówi ze sucho wszędzie i jego diagnoza uszczelka pod głowicą lub peknieta głowicą. Zalamalem sie i nie wiem co robić i od czego zacząć. Jutro jade do lpg zobaczyć czy to moze membrana parownika od gazu nie wywala wody bo sa i takie sytuacje. Jesli nie to, to trzeba chyba sprawdzić uszczelkę. Jakie macie z tym doświadczenie i licze na wasze opinie. Z góry dziękuję za wszystko. 

 

Czytalem inne wpisy dlatego napisałem swój ponieważ nie znalazłem odpowiedzi. 

Edited by euro86
Link to comment
Share on other sites

Olej czysciutki sprawdzałem wczoraj i dzis rano. Sądzę ze zrobilem okolo 50km. Dalej nie mam pomysłu... po calej nocy na osiedlu odjechalem i zauwazylem takie plamy. A w warsztacie nie widzielismy zadnego wycieku. 

IMG_20171017_073519.jpg

Edited by euro86
Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to, że masz gdzieś nieszczelność i w czasie jazdy pod ciśnieniem ucieka. Uzupełnij płyn, stań gdzieś na suchym i odpal auto. Temp wzrośnie i ciśnienie, to może zauważysz gdzie Ci ucieka.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź połączenia przewodów z płynem w instalacji lpg oraz przewody z kolankami, które wchodzą w grodź wlot i wylot do nagrzewnicy

Link to comment
Share on other sites

za***isty mechanik skoro zdiagnozował uszczelkę pod głowicą lub pęknięta głowicę tak o. Wykluczył na przykład chłodnicę oleju?

Jak są plamy, to jest wyciek. Sprawdzić należy w pierwszej kolejności pompę wody, wszelkie przyłącza do wody z LPG i chłodnicę.

Jak masz dostęp do kanału lub podnośnika, to kup sobie zmywacz do hamulców, najlepiej mi się sprawdza Berner, i wymyj pompę wody z tyłu, wszelkie złączki z LPG i chłodnicę z boków i z dołu. Pojeździj jeden dzień i zobacz wymyte miejsca. Powinien być osad fioletowy w miejscach wycieku. Nie zaszkodzi wymyć też zbiorniczka, bo może pęknięty jest.

Teraz czytam, że wywala cały płyn po 50km, to na dobrą sprawę przy takiej ilości wyciek powinien być widoczny.

Może lecieć też z przewodów wodnych gdzieś przy turbinie i parować od razu, bo tam gorąco jest bardzo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP