Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

db8600

Koniec OPC ???

Polecane posty

Czy to jest zapowiedź końca wersji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ojjj na duży plus, chciałbym pojeździć, przetestować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie GSI jak dawniej z kadettem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bedzie ogien :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tekst o najszybszej Insignii w historii, a w rozwinięciu dowiaduję się, że...spala średnio 8,6 na setkę. Tak, to na pewno rozbudza emocje...

Ciekaw jestem, czy to faktycznie będzie takie szybkie auto, bo do tej pory niestety Opel marnował potencjał każdego OPC. No i szkoda, że czasy V6 mijają bezpowrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie piszą z jaką jednostką napędową jest ta Insignia.

Piszą że ma 260 KM a OPC posiada 325 więc też wszystkie dane narazie są mało sprecyzowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było już o tym , normalnie 2.0 benzyna , nie widać na  horyzoncie  nic innego , więc słabo  , powinna być V6 pod 400 Km 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, słabo. Opel nie zapowiadał większych pojemności i ilości cylindrów, więc mamy 2.0 i niższą masę, ale to niestety nie jest recepta na przecinaka, a na dość mocne auto do połykania kilometrów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo ja wiem... :rolleyes:

2001-opel-speedster-23.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to odciążyć Insignię o 600kg i będzie przecinak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Moze wkoncu przelamali by stereotyp i wzieli sie za V8 z tradycyjnym napedem na tylniej osce. Mieli by wtedy swojego przecinaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak usłyszałem że będzie Insignia GSI, to pomyślałem, że będzie to wersja pomiędzy zwykłym 2.0 - 260KM, a OPC - tak jak było z Corsą D.

Ale jak ją zobaczyłem, to już wiedziałem, że na nic więcej nie ma co liczyć :(
I jeszcze dobili tym, że nie podnieśli mocy względem serii..... :bad:
Więc po co kupować taką GSI? Chyba tylko dla wyglądu.

Co ciekawe do zwykłej Insignii jest pakiet OPC Line, co trochę robi zamieszanie w nazwach.
Idąc dalej nowa Corsa E jest OPC a nie GSI!

A w porównaniu mocą z VW to Opel dostaje baty, Passat 2.0T ma 280KM, Diesel BiTurbo 240KM, a Insignia Diesel 210KM.....

Odnośnie silników o większych pojemnościach niż 2.0 i większej ilości cylindrów niż 4, to czytałem ciekawy artykuł opisujący VW.
VW miał silnik 3.6 V6 300KM & 350Nm, który jest powiedzmy o 50% większy i cięższy od 2.0T R4 i zużywa więcej paliwa.
Więc po co robić V6 jak można taniej zbudować 2.0T R4 z taką samą mocą i jeszcze większym momentem obrotowym niż duża V-ka
Przykład Golfa R - 300KM & 380Nm

I tym sposobem zabili nasze ulubione V-ki....



 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to dźwięk V-ki pewnie zrobią  z głośników :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam przyjemność jeździć 3.6 właśnie, w życiu nie zamieniłbym na 2.0, choćby miał 500Km. Ale tak jak piszesz, taniej można zbudować R4, wyżyłować, szansa że taki motor padnie się zwiększa i jest kasa.

Szkoda, że zabiera się ludziom możliwość wyboru większej ilości cylindrów, niedługo to R4 może być rarytasem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pozazdrościć. Nie miałem V6, bo tylko w Oplu R6, ale jeździłem. Super sprawa :ok: Może jeszcze "zmądrzeję" na starość i fundnę sobie jakąś V-kę :D

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeszcze trochę będziemy śmigać w gównianych statkach kosmicznych, a dla chętnych za dodatkową opłatą będzie dźwięk silnika puszczany z głośników :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taaa, a ludzie z sentymentem w głosie będą wspominać "kiedyś to był czasy" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czekam aż mi bardziej odbije :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie masz co czekać, tylko kupuj póki jeżdżą, po potem albo nie będzie, albo będą kosztować krocie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na OPC to muszę mieć drugie auto. Żeby tamtym jeździć, a tą podziwiać :P Fundusze niestety nie pozwalają...Kupić nie sztuka, bo da się ogarnąć, ale jednak trzeba w pięknym stanie utrzymać :) Trzeba mierzyć siły na zamiary ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę sprzeczności, można użytkować furę na co dzień i utrzymywać w pięknym stanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po pierwsze jeszcze finanse mi nie pozwalają. A po drugie ja taka OPC-tke, to w deszcz bym nie wyprowadził :D Z buta szybciej bym poszedł :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś, że nie stać Cię na 2 auta, a że nie stać Cię na OPC :D

Nie przesadzaj, to normalne auto, fajne w trasy, deszcz mu krzywdy nie zrobi :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn że jestem już stary?

Na codzień jeżdżę Insignią w dieslu a w garażu na lato stoi VB i500 2.5 V6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I to to mi chodzi. Normalnym autem jeździć, a drugą piękność podziwiać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×