Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szklarza

Wymiana modułu CIM - jaki będzie pasował?

Recommended Posts

Witam, kupiłem Vectrę C GTS 1.8 16V 122KM silnik Z18XE z 2003. Przejechałem nią 2 tyś km. Niemal codziennie podczas jazdy opadały mi zegary - wszystkie wskazówki spadały do zera, niezależnie czy jechałem po prostej, czy skręcałem, czy na dziurach. Opadanie zegarów poprzedzało zaświecenie się wszystkich kontrolek. Czasem pomagało podczas jazdy otworzyć drzwi, zegary ożywały, czasem musiałem zgasić silnik i na nowo odpalić, by zegary zaczęły działać. Od wczoraj zegary w ogóle już nie działają. Po przekręceniu kluczyka pojawia się tylko kontrolka silnika, która znika po odpaleniu.

Po przejrzeniu tematów doszedłem do wniosku, że to typowe objawy padniętego modułu CIM. Mam zamontowany moduł CIM: GM 13112784 XR, DELPHI 4536 9004.

Podobno moduły XR są bardzo awaryjne, nie opłaca się kupować nawet nówek. Ludzie sugerują wsadzenie modułu o DM.

Mam pytanie - na jaki moduł CIM mogę wymienić obecny w mojej Vectrze (jestem gotów kupić nawet nówkę za 2000 zł)? Nie wiem, czy ten moduł XR ma 1, czy dwie wtyczki - nie chciałem go bardziej rozbierać. Może ktoś ma namiary na sprzedaż sprawnych CIM?

Podaję rozkodowanie VIN, może pomoże :

Please login or register to see this link.

VIN: W0L0ZCF6838028325

Mam ESP, nie wiem, czy czujnik skrętu..

Bardzo proszę o pomoc. Jeśli są potrzebne jakieś informacje niezwłocznie podam.

Nie mam listy błędów z diagnostyki, chociaż przy zakupie po podłączniu komputer pokazywał błąd w komunikacji zegarów..

Dziękuję z góry, pozdrawiam

Edited by szklarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozesz go zastapic modulami GK DL UY 

ale mi to wyglada na zwyczajne zimne luty w zegarach, najprosciej kup za pare zlotych licznik z anglika zamontuj pojezdz klika dni i bedziesz wszystko wiedzial

jak cos ma cimy i zegary

Edited by Rafalg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rozumiem, że mam zakupić zegary z Vectry C wyprodukowanej w Anglii? (jestem laikiem pod względem technicznym..) Te zimne luty - chodzi o kostkę podpinania zegarów?

Masz cim i zegary - jeśli to tylko kwestia zegarów, w jakiej cenie masz pasujące zegary do mojego modelu?

Pozdrawiam

Edited by szklarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego takie pytania zadaje się na PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ok, będę pamiętał na przyszłość. Dzięki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

też mi to wygląda na padające zegary, jeśli się potwierdzi to wymiana jest banalna, w ten który zakupisz wrzucisz tylko swoją pamięć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

XR moduł ma jedną końcówkę do poduszki powietrznej

Share this post


Link to post
Share on other sites

odkęć obudowe kuiery i będziesz wiedział jaki jest

cim jesli masz xr to załaduj gk dl uy

jak co to pisz na priva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

GK,EB,DL,UY to już będzie sieczka w sterowaniu centralnym zamkiem,ale też można.TECH 2 i MDI nie dopuszcza UY w czasie programowania za XR 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku z faktem że raczej czeka mnie wymiana Cimu, na co się nastawić?? DL czy UY??  Auto to Signum 2005r przejściówka ( rolki na kierownicy), powód dziś dziwnym trafem przestał działać centralny, próby trzema kluczami nie przyniosły skutku. Dopiero odpalenia auta zagszenie każdym z osobna kluczykiem. Ozywilo centralny z pilota. Dodatkowo czasem samoczynnie rozpina się tempomat. 

A i po odpaleniu zgasly kontrolki trakcji ABS a po 5s znowu się zaswiecily. Zgasiłem auto odpaliłem i jak narazie jest si. 

Edited by tomascor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...