Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szklarza

Wymiana modułu CIM - jaki będzie pasował?

Polecane posty

Witam, kupiłem Vectrę C GTS 1.8 16V 122KM silnik Z18XE z 2003. Przejechałem nią 2 tyś km. Niemal codziennie podczas jazdy opadały mi zegary - wszystkie wskazówki spadały do zera, niezależnie czy jechałem po prostej, czy skręcałem, czy na dziurach. Opadanie zegarów poprzedzało zaświecenie się wszystkich kontrolek. Czasem pomagało podczas jazdy otworzyć drzwi, zegary ożywały, czasem musiałem zgasić silnik i na nowo odpalić, by zegary zaczęły działać. Od wczoraj zegary w ogóle już nie działają. Po przekręceniu kluczyka pojawia się tylko kontrolka silnika, która znika po odpaleniu.

Po przejrzeniu tematów doszedłem do wniosku, że to typowe objawy padniętego modułu CIM. Mam zamontowany moduł CIM: GM 13112784 XR, DELPHI 4536 9004.

Podobno moduły XR są bardzo awaryjne, nie opłaca się kupować nawet nówek. Ludzie sugerują wsadzenie modułu o DM.

Mam pytanie - na jaki moduł CIM mogę wymienić obecny w mojej Vectrze (jestem gotów kupić nawet nówkę za 2000 zł)? Nie wiem, czy ten moduł XR ma 1, czy dwie wtyczki - nie chciałem go bardziej rozbierać. Może ktoś ma namiary na sprzedaż sprawnych CIM?

Podaję rozkodowanie VIN, może pomoże :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

VIN: W0L0ZCF6838028325

Mam ESP, nie wiem, czy czujnik skrętu..

Bardzo proszę o pomoc. Jeśli są potrzebne jakieś informacje niezwłocznie podam.

Nie mam listy błędów z diagnostyki, chociaż przy zakupie po podłączniu komputer pokazywał błąd w komunikacji zegarów..

Dziękuję z góry, pozdrawiam

Edytowano przez szklarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mozesz go zastapic modulami GK DL UY 

ale mi to wyglada na zwyczajne zimne luty w zegarach, najprosciej kup za pare zlotych licznik z anglika zamontuj pojezdz klika dni i bedziesz wszystko wiedzial

jak cos ma cimy i zegary

Edytowano przez Rafalg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Rozumiem, że mam zakupić zegary z Vectry C wyprodukowanej w Anglii? (jestem laikiem pod względem technicznym..) Te zimne luty - chodzi o kostkę podpinania zegarów?

Masz cim i zegary - jeśli to tylko kwestia zegarów, w jakiej cenie masz pasujące zegary do mojego modelu?

Pozdrawiam

Edytowano przez szklarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego takie pytania zadaje się na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ok, będę pamiętał na przyszłość. Dzięki.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

też mi to wygląda na padające zegary, jeśli się potwierdzi to wymiana jest banalna, w ten który zakupisz wrzucisz tylko swoją pamięć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

XR moduł ma jedną końcówkę do poduszki powietrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkęć obudowe kuiery i będziesz wiedział jaki jest

cim jesli masz xr to załaduj gk dl uy

jak co to pisz na priva

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

GK,EB,DL,UY to już będzie sieczka w sterowaniu centralnym zamkiem,ale też można.TECH 2 i MDI nie dopuszcza UY w czasie programowania za XR 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

W związku z faktem że raczej czeka mnie wymiana Cimu, na co się nastawić?? DL czy UY??  Auto to Signum 2005r przejściówka ( rolki na kierownicy), powód dziś dziwnym trafem przestał działać centralny, próby trzema kluczami nie przyniosły skutku. Dopiero odpalenia auta zagszenie każdym z osobna kluczykiem. Ozywilo centralny z pilota. Dodatkowo czasem samoczynnie rozpina się tempomat. 

A i po odpaleniu zgasly kontrolki trakcji ABS a po 5s znowu się zaswiecily. Zgasiłem auto odpaliłem i jak narazie jest si. 

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×