Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

stahoo

Kompresja z28net - ile ma być?

Polecane posty

stahoo    1

Hej,

Swap czas zacząć, a przed rozbiórką będę robił dziś chociażby pomiary w nowym egzemplarzu.

Ma ktoś rzetelne dane ile ma być? Może pomiary pomiary w zdrowej serii?

W necie znalazłem, że ktoś miał ok 12, w innym źródle że 9,5-10 też było ok...

Z góry dzięki

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbiku01    5

My jak kiedys mierzylismy to jak dobrze pamietam bylo jakos pod 12 barow, 11,5 cos w ten deseń. Do 9,5bara to jest ogromna przepasc i raczej swiadczy o zuzytym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiekk884    88

9,5 to ten silnik ma stopień sprężania, czyli po przeliczeniu dla nowej jednostki z fabryki powinno być 14 - 14,25 bara na cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbiku01    5

Moze byc. My mierzylismy 3 lata temu, wiec tez moglem sie pomylic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stahoo    1

Hej!

Dzięki za odpowiedzi, zdążyłem trochę poszperać i znalazłem że można ewentualnie przyjąć to wg jakiegoś przelicznika (9,5 x 0.125) x 10 i wychodzi w BAR - czyli mi wychodzi zę ma być ok 12 nominalnie.

Rozebrałem to z28net na tyle żeby zrobić mu kompresje "na stole" (wszystko odpięte, prąd na rozrusznik), ale w sumie pomiar na totalnie zimnym silniku, który stoi mi od miesiąca w garażu to raczej mogę sobie gdzieś wsadzić :-), bo hydraulika pusta, bo smarowania/uszczelnienia na tłokach praktycznie brak. No ale zrobiłem i wszędzie nabił się równo do 10 bar (na 3cim cylindrze tylko kilka chwil dłużej to trwało).

I to chyba tyle, bo bez pomiaru w temperaturze roboczej to jak na moje nie ma jednak sensu :-).





 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×