Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mariusz-ysko

Zapalniczka w bagolu

Recommended Posts

Witam z forum wyczytalem ze inst gniazdo zapalniczki w bagolu nalezy wpiac sie w zlacze xr1 pin c4 ok tylko jaki gruby kabel kupic jakie konektorki zeby pasowaly do kostki zlacza skad wziac mase?? Czy zabezpieczyc to bezpiecznikiem jezeli tak to jakim. Dzieki za pomoc gdyz jestem zielony

A nie masz przypadkiem instalacji pod to gniazdo? Ja u siebie miałem, wystarczyło tylko zrobić dziurę pod gniazdo i wpiac kabel.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

W kombiakach.

Masę bierzesz spod lewej tylnej lampy, a bezpiecznik masz jak dobrze pamiętam w REC

Panowie a cho zrobić żeby wtyczka ładowarki siedziała sztywno w gnieździe zapalniczki z przodu .?? Sprawia wrażenie wyrobionej....

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

ten typ tak ma w kilku które widziałem tak było dlatego skoro nie używam zapalniczki zamontowałem podwójne gniazdo usb do ładowania

Jak to zrobiłeś ???

Please login or register to see this link.

wystarczy wyjąć zapalniczkę niestety po tym zabiegu już do niczego się nie nadaje, delikatnie podszlifować plastik i włożyć to cudo i podpiąć kable. dla mnie super, w dzień zrobię zdjęcie to wkleję jak to wygląda

Please login or register to see this attachment.

Edited by tomaszek

Please login or register to see this quote.

Sprawdza się ta ładowarka do telefonu ??? Naładuje telefon w czasie trasy???