Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
weedplay

Z22SE (automat) głośna praca silnika na biegu + kontrolka plynu

Polecane posty

Cześć, znowu mam problem z moją VIKI, jeśli to znowu coś poważnego to chyba pomyśle o zmianie na Audi a6... Ale wracając do tematu to na P (luz) silnik pracuje jak nalezy cichutko itp. a jak dam na D i zacznie dodawać gaz to pierdzi jakby tłumik był nieszczelny albo coś w ten deseń (patrz filmik) no i przy przyspieszaniu wyswietla mi sie kontrolka ze malo plynu... Zreszta poraz kolejny z tym walcze bo juz raz jak tam mialem to okazalo sie ze obieg byl nieszczelny i jak zostal uszczelniony to wszystko bylo elegancko, a tu znowu to samo. Zreszta wszystko widać na filmiku, jakies porady??

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

lub link yt

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez weedplay

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jak dla mnie jakaś część układu wydechowego do wymiany, ostatnio znajomemu podobnie chodziło auto jak się oberwał wieszak z kawałkiem rury wydechowej, a co do kontrolki to masz dość płynu w zbiorniczku? Przy przyspieszaniu płyn w zbiorniczku przelewa się , "odpływa" od czujnika i czujnik sygnalizuje brak płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pasowałoby mi na wydech, ale czy wtedy jak na luzie dodaje gazu to też nie powinno być słychać że coś tam nie gra? Co do kontrolki to temat rzeka... Po tym filmiku odkręciłem korek od zbiornika płyn wrócił na swoje miejsce, a wczoraj zrobiłem 400 km i ani razu kontrolki nie było. Może to właśnie wina korka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja ma własnie to samo cicha na luzie od 3 dni. Po podniesieniu auta zobaczyłem 2 dziury jedna na łączeniu tłumika z przodu a druga na tylnym trójniku (wersja z 2 wydechami) także u mnie wydech środkowy do wymiany. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylem u swojego ziomka mechanika i stwierdził, że złącze elastyczne do wymiany, takze lajt. Z kontrolka polecil, abym rozgrzal porzadnie samochod tak, zeby wlaczyl sie wiatrak i wtedy jak bede stal na rownym, to zebym odkrecil korek od plynu chlodniczego i ze niby moze "beknąć" i sie odpowietrzy.

Edytowano przez weedplay

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I przy okazji poparzył Cię gorącym płynem... jak potrzebujesz wygrzebię Ci procedurę odpowietrzania Z22SE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie robi się tego gwałtownie to chyba powinno być git. Aczkolwiek jakbyś był tak miły to poprosilbym o takowa procedurę. Jeśli w ogóle zapowietrzony jest problemem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważne:  Pojazdy z układem klimatyzacji: Wyłączyć układ klimatyzacji lub w przypadku ECC ustawić na tryb ECO (jeżeli jest)
 
1.   Otworzyć układ chłodzenia
Ostrzeżenie:  Układ chłodzenia znajduje się pod ciśnieniem
 
•   Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego cieczy chłodzącej
 
 
2.   Napełnić układ chłodzenia
•   Zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej
 
Ważne:  Po całkowitym opróżnieniu układu chłodzenia (włącznie z ogrzewaniem) napełnić zbiornik wyrównawczy aż do króćca napełniającego i otworzyć złącze szybkiego montażu w przewodach doprowadzających ogrzewania (str. lewa zgodnie z kierunkiem jazdy), aż do wypłynięcia cieczy chłodzącej.
 
•   Do znaku KALT/COLD
 
 
3.   Zamknąć układ chłodzenia
•   Wkręcić korek zbiornika wyrównawczego cieczy chłodzącej
 
 
4.   Uruchomić silnik i pozostawić go
Wskazówka:  Wykonać następujący jeden cykl pracy silnika: 30 s – od 2000 do 2500 obr/min, 5 s bieg jałowy, 30 s – od 2000 do 2500 obr/min

Pozostawić silnik pracujący na biegu jałowym aż wentylator chłodnicy zostanie włączony na 1. stopniu.

Ponownie wykonać jeden raz przedstawiony powyżej cykl pracy silnika.

Układ chłodzenia odpowietrza się samoczynnie w czasie nagrzewania silnika.
 
5.   Wyłączyć silnik
•   Pozostawić silnik do ostygnięcia
 
 
6.   Sprawdzić poziom cieczy chłodzącej.
•   Zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej
Wskazówka:  Do znaku KALT/COLD – ewentualnie dolać cieczy chłodzącej
 
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×