Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bogdanpower

CIM - Objawy a jeśli uszkodzony gdzie regenerować?

Polecane posty

Witam. :)

Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem sprawdziałem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką esp reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wsystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie to co opisujesz to problem z CIM.

Zacznij od zdobycia kodu security do auta.Z CIMa też można go wyciągnąć ale łatwiej po złączu obd2 z silnika.

Usterki które opisałeś wskazują na problem na magistrali HS-CAN.Sprawdź dokładnie wtyczkę od Modułu ABS.Tamtedy idzie magistrala CAN do wspomagania i silnika.

Czasami te objawy wskazują na uszkodzony sterownik od wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie odpiąłem pompę i wszystko działa odpala itd. Kupiłem nową używkę, ale nie chce działać coś czytałem że się instalacja zmieniała mam wtyczkę z trzema przewodami i tą zasilającą. Op-com w ogóle się nie łączy z tą używką sprzedający uważa za sprawną auto teraz działa normalnie zegary nie opadają ale nie ma wspomagania. Może po nr z pompy da się dojść czy to na tą czy nową instalację?

 

Edit:

Po czym dobierać pompę?

Edytowano przez Bogdanpower
dodatkowe pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...