Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bogdanpower

CIM - Objawy a jeśli uszkodzony gdzie regenerować?

Recommended Posts

Witam. :)

Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem sprawdziałem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką esp reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wsystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie to co opisujesz to problem z CIM.

Zacznij od zdobycia kodu security do auta.Z CIMa też można go wyciągnąć ale łatwiej po złączu obd2 z silnika.

Usterki które opisałeś wskazują na problem na magistrali HS-CAN.Sprawdź dokładnie wtyczkę od Modułu ABS.Tamtedy idzie magistrala CAN do wspomagania i silnika.

Czasami te objawy wskazują na uszkodzony sterownik od wspomagania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie odpiąłem pompę i wszystko działa odpala itd. Kupiłem nową używkę, ale nie chce działać coś czytałem że się instalacja zmieniała mam wtyczkę z trzema przewodami i tą zasilającą. Op-com w ogóle się nie łączy z tą używką sprzedający uważa za sprawną auto teraz działa normalnie zegary nie opadają ale nie ma wspomagania. Może po nr z pompy da się dojść czy to na tą czy nową instalację?

 

Edit:

Po czym dobierać pompę?

Edited by Bogdanpower
dodatkowe pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...