Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Powitać Panie i Panowie. Lekarstwo mi potrzebne jest na VB 2.0DTH. A więc do rzeczy. Błąd P0190. Jedzie normalnie i jest ok, po czym zapala się co jakiś czas check i od razu diametralny brak mocy. P0190 - Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy. Pytanie. Czego dokładnie szukać i w jakiej kolejności? Ktoś przechodził przez ten problem? Czy jakość paliwa może mieć wpływ na ten czujnik lub na odczyty z niego?

Edytowano przez CrashBandicot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie będe się wymądrzał  poczytaj tu odpowiedź na samym dole ale przeczytaj cały temat.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. trochę mi to rozjaśniło. Będzie trzeba dzisiaj pogrzebać tam, chociaż kilka rzeczy szczerze mówiąc mnie martwi. Szczególnie wymiana wtryskiwaczy. No, ale będzie w takim razie być albo nie być tego auta chyba.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co do wymiany wtrysków sam przechodziłem jest temat co i jak.Ale jak piszą spróbuj pierwsze z wymianą czujnika doładowania pożycz lub na schrocie kup.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Jaja i cyce mi dzisiaj opadły. Ale do rzeczy. Wczoraj podszedłem do Vectry, odpaliła, posprawdzałem wszystko i generalnie gitara. Jak nie to auto. No to postanowiłem, że dzisiaj pojadę nią do pracy. Daleko nie jest, a sie dziewucha rozrusza. I się krwa zaczęło. Objawy zgodnie z kolejnością rozpoznania i pojawienia będę przytaczać w punktach:

1. Odpalenie rano trwało z 10 minut. Generalnie bywa tak bo coś się gdzieś zapowietrza i po nocy zawsze problem z odpaleniem miałem. Na szczęście merdanie gruszką pomagało.

2. Podczas jazdy jak już odpaliła to pracowała przyjemnie. Po przejechaniu z pół kilometra zaczęło sie opóźnione reagowanie na pedał gazu. Z wolnych obrotów po wdepnięciu w podłogę, obroty zaczęły iść do góry po około dwóch sekundach. Doczłapać się doczłapałem jakoś do pracy.

3. Po pracy odpalenie auta to już była jakaś popie****ona procedura. W końcu jak już załapała to tak jak by nie na wszystkich garach, a po wciśnięciu gazu gasła. Jak odpaliłem z pedałem w podłodze to na obroty weszła. Czas reakcji na pedał gazu później wydłużył się do 10 sekund. Na wolnych obrotach silnikiem telepie. kopci na czarno.

4. Podczas jazdy do domu - 3 km wywaliło mi checka. Oczywiście brak kompa przy sobie więc zdiagnozować mogłem dopiero w domu. Ostatnia przecznica to już było jak droga krzyżowa, ale podołałem jakoś.

5. Z trudem odpala ale jakoś daje radę, oczywiście pracuje brzydko. Ale udało mi się podłączyć pod opcoma i oto efekty:

P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal (0D) - Not present

P0400 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) (03) - Not present

P0190 - Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load) (0B) - Not present

 

Pokierujcie mnie jakoś sensownie i konkretnie co teraz bo sieje błędami różnymi i nie mam pojęcia za co się wziąć. Jak na razie to plan jest spalenia szpatławca. Czy to wszystko może być rozwinięciem sytuacji z początku tematu?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P0725 "Obwód wejściowy prędkości silnika - usterka"

No to masz winowajce czujnik obrotu wału do wymiany,choć pisze nie występuje

Potem szukasz przyczyny P0400 czyli podciśnienie coś broi, tu też pisze nie występuje

Tutaj masz jak gość usunął P0190,tu też pisze nie występuje.

Jak wymienisz czujnik obrotu wału skasuj błędy i sprawdź który ci się pojawi i daj znać.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu masz zabudowany ten czujnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i68.tinypic.com/xm4me9.jpg&key=777f72b018e2617de75653074591dab25a4001a5f218a57896cb00ef060b8003" class="ipsImage" alt="xm4me9.jpg" />

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej. Wydaje mi się, iż błędy są jako niewystępujące, gdyż sama kontrolka check po zgaszeniu i odpaleniu auta zniknęła. Tak więc błędy jak by zapisane, a nie występujące. P0400 - egr raczej wydaje mi się iż mógł wyskoczyć przez głupienie silnika. Sam egr sprawny - przechodzilem juz przez problemy z nim w miarę niedawno. No z pol roku temu. Orientujesz się pi razy d*** ile ten czujniczek? Rozumiem, że nie bawić się w śmieci z szrotu tylko nowy kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 P0400 jest ogólnym błędem układu podciśnienia i nie koniecznie dotyczy egeru, wszystko jest ładnie opisane na forum co jak i gdzie sprawdzić, odnośnie czujnika wału to kup oryginał z zamiennikami w elektronice bywa różnie 

Edytowano przez kimba24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem P0400 znam ma wylot Walczylem juz dawno i to zwyciesko:D Czujnik co prawda wsadze na razie uzywke ale orginal

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewając. Powiem szczerze, iż od góry nie mogę dosukać się tego czujnika. Sam czujnik już mam zakupiony i chciałem wymienić, ale jak wspomniałem. gdzie dokładnie? I jakie są szanse wyumiany tego czujnika od góry? Bo już mi się coś zaczęło obijać, iż wymieniać go należy do dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na foto wyżej widać czujnik jest nad miską oleju na jednej śrubie a wtyczka jest od góry koło czujnika doładowania czyli wymiana czujnika tylko od dołu.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/iI1uR0f.jpg&key=9aad7644e67d2c15b3f3a8737e758e632648e2b9532053fef0d8f32a82781ab9" class="ipsImage" alt="iI1uR0f.jpg" />

Tylko szczelnie założyć co by olej nie wyciekał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za***iście. Wszystko co jak na razie wymieniałem w  tym samochodzie ma jakiś posrany dostęp. Dobra To poczekamy aż przestanie padać. Dzięki dziadek. Będę informować o postępach prac i nowych problemach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra. To mamy aktualizację problemu. Otóż po wymianie tego nieszczęsnego czujnika problem się nie rozwiązał. Odpalanie to katorga, a jak już po przeszło godzinie różnorakiej walki odpalił to tak. Nierówna praca silnika, jak by walił nie na wszystkie gary, do tego kopcenie na czarno. Błędów chwilowo podczas tej pracy brak. Aaa i nadal po wciśnięciu pedału gazu albo się wkręci na obroty albo w ogóle nie zareaguje. Na opcomie widać, że pompa pracuje, widać że gaz wciśnięty. Obroty widać, kilka innych pierdół także. Jakieś dalsze sugestie? Bo nie ukrywam, iż straciłem już serce do tego auta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wygląda na lejące wtryski bogata mieszanka (czarny dym), lub słaba pompa paliwa.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski bym raczej odpuścił - to tak sporadyczna awaria/zużycie w tym silniku że aż niemożliwe. W pompa jak wiadomo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to trochę czasu minęło, ale już coś wiadomo. Nie ukrywam, iż chciałbym mimo wszystko jakoś teoretycznie tutaj potwierdzić diagnozę i dobrać najsensowniejsze rozwiązanie. Znalazł się mechanik co to mówi, że zna się na tym i auto u niego wylądowało. Poszło do niego, gdyż podczas rozmowy mówił z należytym sensem i rzeczowo. Tak więc wydaje się, że kolo się zna sensownie. Obstawiał sterownik pompy. Okazało się, iż pompa sprawna, sterownik także, natomiast brak kompresji na 1 i 2 cylindrze. Tak więc wychodzi na to, że silnik na śmieci....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...