Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
KamilKalisz

Paląca sie kontrolka akumulatora +kontrolka samochodu z kluczem i kontrolka kierownicy

Polecane posty

Witam,jeżeli poruszam nowy temat a istnieje jaki kolwiek inny na ten temat to od razu przepraszam ale sytuacja awaryjna. 

W mojej Vectrze zaczęła zapalać sie kontrolka od akumulatora wraz z kontrolką samochodu z kluczem. Na szczęście powoli dojechalem do pracy. Auto stało jakieś 10H w bez ruchu. Wychodząc z pracy czekała na mnie niespodzianka... rozladowany akumulator...po podpięciu kablami odpalilem ale stan euforii nie trwał długo. Po oczekiwaniu aby auto sie nagrzalo i akumulator podladowal, ruszając zauważyłem że wyświetlacz zaczyna przygasać i nagle pojawiła się kontrolka kierownicy i kierownica sie zablokowała. Zgasilem auto i po próbie odpalenia akumulator znów rozladowany. 

 

I teraz moje pytanie co to może być ? Wiem że najpierw powinienem podpiąć pod komputer i sprawdzić błędy ale na razie nie ma na to sposobności Podejrzewam że akumulator nie dostaje prądu i może to coś z alternatorem? Oczywiście może być to co innego ? Miał ktoś taki przypadek ? Lub może domyślać sie gdzie szukać sprawcy tego całego zamieszania? Z góry dzięki za jakaś podpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na bank alternator zdechł. VC ma to do siebie, że nie zdechnie Ci wszystko od razu tylko po kolei, oświetlenie, wspomaganie, abs itd.

Dla zasady sprawdź ładowanie albo w test mode albo miernikiem przy akumulatorze, jak będzie słabe to alternator a jak nie będzie wgl ładowania to ja bym sprawdził jeszcze bezpośrednio na alternatorze bo może jakiś kabel się zgubił :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pierw padły mi światła po prawej stronie a następnie to co wymieniłem wyżej. Sprawdzę wszystko i szukam powoli  w takim razie alternatora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Chojnicach na Świętopełka gość regeneruje, ostatnio brałem rozrusznik od niego. Zostawiasz starą część a on Ci daje po regeneracji i 3msc gwarancji.

 

edit: Pomyliłem chyba Kalisze, masz do Chojnic 260km xd

Edytowano przez Adil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...