Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cypisek145

Vectra b 2.0dth ciężko odpala po postoju po nocy

Polecane posty

Hej mam problem moja viki ciężko mi odpala po nocy. Czasem jest tak że odpali i zaraz zgaśnie wygląda to tak jakby się układ zapowietrzal ale sprawdzałem i raczej wszędzie wszystko jest szczelne. Też zaczęła dużo pali z niecalego 8l do12l w cyklu mieszanym. Zostały zmienione przewody przelewowe czujnik walu korbowego bo był błąd i nadal ten sam obiaw biegiem już gdzie mam szukać błędów brak a te sepece z moich okolic rozkładają ręce... Mam jeszcze jedno pytanie czy przeplywomierz powietrza ma coś wspólnego z rozruchem viki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz dopiero jak odpalisz.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak sprawdzałeś ?.

Sprawdzenie szczelności układu paliwowego prostym sposobem.

Żeby dobrze sprawdzić szczelność układu paliwowego to zrobić testera do sprawdzenia jeśli nie ma szczelności, ponadto jeśli mamy biały dym a ponieważ wiadomo, że biały dym oznacza ubogą mieszankę która może być z fałszywego powietrza (filtr paliwa i zamian dokonanych na układzie, itp), dlatego zawsze przed podjęciem  decyzji czy to jest z winny pompy polecam test szczelności. Do tego potrzebna jest pompa paliwa max 2 bary (np Skoda Felicia pompa benzynowa) przewód paliwowy z pompki podłąnczamy do wejścia filtra paliwa od strony baku, pompke zanurzamy w bańce, butelce z paliwem podłanczamy przewodami do akumulatora na czas nabicia przez pompke 2 bary (i tu uwaga nie więcej).

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/WDB0zhy.jpg&key=e182e4c62b87d5231978233f5f55f1b7b4cf6fb9d0c1b1312e879da9a4e77dbf" class="ipsImage" alt="WDB0zhy.jpg" />

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/rgIl8bq.jpg&key=f170584c8c83e42de6a2544d0660bf1c845c55d27b5823c5ce9ab338ad7a5a43" class="ipsImage" alt="rgIl8bq.jpg" />

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/SndIlOs.jpg&key=2d8670383087d86aff3133d206e340e74797f4bc8b1964e48c0436e38574fbdc" class="ipsImage" alt="SndIlOs.jpg" />

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/g3l3GXu.jpg&key=e21995691dbc40842f49151f3aa2b3368ee9fb9c20dc88e627770af54ac6e463" class="ipsImage" alt="g3l3GXu.jpg" />


Jest to pompa 2 bar  podłączona w szereg z zaworem,który zamykamy jak nabijemy te 2 bary jeśli nie ma problemów ze szczelnością układ musi utrzymać to ciśnienie do 2 godzin. Jeśli nie to szukamy gdzie wycieka olej napędowy. Jeśli ta próba została wykonana, a następnego dnia nadal masz problemy z uruchomieniem rano (kiedy są niższe temperatury), to może wskazywać na słabą pompe, uszkodzone świece żarowe.
Można to wykonać w każdy inny sposób podając pod ciśnieniem paliwo do filtra paliwa do wejścia od strony baku.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm fajny sposób spróbuję coś na podoba zmajstrować tylko skąd ja taka pompkę wezmę jutro odwiedzę jakiś szept. A może byś pompka od spryskiwaczy bo bym gdzieś miał? 

dziś też musiałem z plaka odpalać viki znaczy się odpalił poczym zgasla i trza było urzyc plaka ale jak odpaliła bez plaka to tuman białego dymu z wydechu szedł 

Edytowano przez cypisek145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm fajny sposób spróbuję coś na podoba zmajstrować tylko skąd ja taka pompkę wezmę jutro odwiedzę jakiś szept. A może byś pompka od spryskiwaczy bo bym gdzieś miał? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nabije przynajmniej 2 bary to może być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co może być powodem tego dużego spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A no jeździsz na bogatej mieszance w powietrze więc musisz bardziej operować pedałem gazu, możliwy zatkany filtr powietrza lub przepływomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem jeszcze raz przelewy. I na przewodach paliwa wchodzących do pompy zauważyłem że są jakiś dziwnie zapocone i wejście i wyjście więc je wytarlem szmatką i jestem podokrecalem. A na przewodzie powrotnym od pompy do baku to wkręciłem zaworek zwrotny i zmieniłem te miedziana uszczeleczke i wszystko poskrecalem. Narazie viki pali zobaczymy czy na długo. Teraz będę się brał za te duże spalanie zobaczymy przepływkie jak podmienie i czy będzie efekt. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po co ????????.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miało być że wykrecilem zaworek zwrotny i wymieniłem uszczelke. Tak miało być ale słownik inaczej napisal

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś założyłem gruszkę z zaworem zwrotnym założyłem i do tego założyłem przezroczysty przewód by patrzeć czy się cofnie paliwo. Podczas gdy samochód chodzi to zaowarzylem że od filtra paliwa co kilkanaście sekund idzie bombel powietrza czy to normalne czy przyczyny szukać w filtrze paliwa?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno iść powietrze bo skąd w dodatku na postoju.

Połącz oba króćce przewodów paliwa wejście do filtra i wyjście z filtra na próbę filterkiem paliwa np z tico,F126 takie za 5zł i zrób test czy dalej poleci powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem żeby zrobić ok jutro tak zrobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania 1.na jakiej zasadzie działa obudowa filtra paliwa bo jak ja odłaczam od kostki z prądem to nie ma żadnej reakcji. A 2. Czy z wezykow przelewowych powinno leciec paliwo na odpalonym aucie. Bo jak zaslepilem wezyk który wchodzi do pompy a na drugi założyłem przezroczysty przewód to dosłownie z jeden mililitr poleciało i więcej już nie leciało nigdzie na Google nie mogę znaleść odpowiedzi. A z tym zapowietrzeniem dalej walczę dziś zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i odpowietrzylem układ narazie pali zobaczymy co będzie rano. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie może dużo lecieć bo by było ciśnienie a tam nie ma zacisków na wężykach zaraz by je wyrwało stamtąd zasysa pompa paliwo jak jest.U mnie też nie leci jakimiś litrami troche kapnie i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha ok bo już myślałem że coś nie tak z trawersami jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam z odpalaniem się chyba uporałam bo viki pali ale mam problem z przyspieszenie gdyż wcześniej turbo zaliczyło się przy 1600-1800obr a teraz 2400-2600obr. Wszystkie przewody pidcinienia sprawdzone i zmienione egr ma może z niecały rok niewiem gdzie jeszcze szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale sprawdzałeś podciśnienie wakuometrem czy po prostu masz nadzieję, że układ podciśnienia jest ok bo masz nowe rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej w tych miejscach.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/ftWECq8.jpg&key=c26a03699ef65609a5266c8d8165349a7b651bccaf2394cbe4b1224a09af238b" class="ipsImage" alt="ftWECq8.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opss!

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niesprawdzalem vacumetrem jak kupię to sprawdzę i dam znac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×