Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mateuszyo

2.2 dti kopci na czarno

Polecane posty

Witam wszystkich, Nie znalazłem takiego tematu więc zakładam nowy gdyż mam spory problem z moim autkiem. Samochód mocno kopci na czarno nawet przy delikatnym przyspieszaniu. Głównie do 2 tysięcy obrotów choć przy wyższych również. Dodatkowo jadąc stałą prędkością do 2 tysięcy obrotów silnik przerywa. Sprawdzony i wyczyszczony EGR oraz cały dolot. Nowe wężyki od podciśnień oraz czujnik doładowania. Brak jakichkolwiek błędów zapisanych w sterowniku silnika. Turbo nie dawno wymieniane. Samochód ma 300 tysięcy przebiegu ( nie kręcony). Dodam że autko zbiera się przyzwoicie. Miał ktoś podobny problem? Czytałem że takie głupoty może powodować przepływomierz. Wie ktoś jakie wartości przepływki powinny być przy biegu jałowym? Jakie prawidłowe ciśnienie doładowania turbo powinno być maxymalnie na postoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- źle ustawiony kąt wtrysku

- zużyte wtryskiwacze

- wadliwe sterowanie turbosprężarką

- nieszczelny układ dolotowy

- niesprawny zawór EGR

To sa najczestrze powody kopcenia na kolor czarny, trzeba eliminować po kolei niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stawiałbym na wtrysku ale u nas są niby pancerne,hmm:mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz silnik?diesel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisał w temacie, 2.2 DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok,nie zauważyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie powinno zgadzać się z zadanym. Zobacz czy nie masz dziury w układzie dolotowym. Ja miałem dziurę w intercoolerze. Jak odpowiednio urosła to miałem P0100 wartość przepływomierza poza zakresem. Posłuchaj czy nie syczy coś jak drobne przegazówki ktoś Ci porobi. W moim było słychać. No i czy plamy pod intercollerem czarne masz? Pękają też gumy od ic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej Ale musiałby też na kompa podjechać żeby sprawdzić parametry i ewentualnie błedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat rzeka sprawdź szczelność podiśnienia oraz przewodów coolerowych i sam icek. powód kopcenia oczywiście za duzo paliwa za mało powietrza. przepływomierz może takie coś powodować egr również ale sprawdź zaciągnięcie sztangi turbo i czy w ogóle węże twardnieją. może jakaś podpowiedź po czym to się stało? tak samo od siebie czy np po wymianie turbosprężarki? jeśli szarpie to jeszcze oprócz zmiennej geometrii może początek wtrysku się przywiesza w pompce i będzie kopcic i przerywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...