Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
marmot.c

Pytanie o bat anteny

Recommended Posts

Siemanko

Mam pytanko: ukruszył się bat anteny i jak teraz to cholerstwo wykręcić żeby założyć nowy bat ??

 

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170223/fee843e59dc6644fc96c9ab58c509920.jpg&key=90c6087bf93db17789a424621c3f87c8f334464149e4dc94bb0425793a3c5ce5" alt="fee843e59dc6644fc96c9ab58c509920.jpg">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palcam/kombinerkami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiałem się czy częścią starego bata jest tylko ten kawałek sprężyny czy razem z ta częścią z miejscem na klucz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy nie odkręcałeś anteny choćby będąc na myjce?

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.natcar.pl/userdata/gfx/e0d7f0ef4c5da1646835f8a2c3687803.jpg&key=79fc5671829a5e616cec89808c551170f6e6fdbe35c958bec4b8ca281a0dc264" class="ipsImage" alt="e0d7f0ef4c5da1646835f8a2c3687803.jpg" />

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkręciłem i sądziłem że trzeba wykręcić ta pozostała sprężynkę ale ani drgnie i dlatego odpytałem bo nie byłem pewny czy pozostałość po bacie to ta sprężynka czy może całość

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Please login or register to see this quote.

 

 

Brawo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A o co Ci chodziło dokładnie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

Please login or register to see this image.

nic. Chodzi o to że się pogubiłem co już odkreciłeś i co zostało.

Bat dokładnie wygląda tak jak kolega zamieścił zdjęcie. Więc jak odkreciłeś tą część co ci została to powinieneś wkręcić nowy bat.

 

Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie odkręciłem

Napisałem, że bat się ukruszył Ze starości Zauważyłem, że jest pęknięty i jak się okazało ukruszył się

Teraz probuje odkręcić końcówkę żeby założyć nowy bat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Please login or register to see this quote.

 

 

 

 

 

 

 

To weź zapsikaj WD40 i spróbuję na gwałt. Albo obwiąż jakąś szmatką i zalej naftą. Tak by gwint był zalany. Nafta najlepsza, jutro jak to sobie tak się namoczy odkręć kluczykiem lub kombinerkami. I zrób to na siłę bo nic innego nie wymyślisz.

 

 

 jak nie masz Nafty możesz użyć płynu hamulcowego też ma tendencję penetracyjne, ale nafta jest najlepsza.

 

 

 

 

Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble

 

 

 Ogólnie albo odkreciłeś albo wymienisz całość. Nie ma na to mądrych. Nafta + moc

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

A zapomniałem

Połóż na dachu ręcznik, koc, tak jak by ci obślizgneło byś sobie dachu nie obrysował.

 

Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie testuje wd40 i kombinerki Jak się nie uda to od razu zacznę szukać czegoś na wymianę jakbym urwał za dużo :-)

 

Dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

Jak byś mógł za pomocą kluczyka 8 oczko to było by lepiej pociągnąć. Coś musi puścić

 

Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w tym że został sam gwint Wystaje raptem 7mm na gniazdo bata Ledwo kombinerkami łapę Dzisiaj zalałem wd Jutro psinkę i posiłuje się trochę

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Please login or register to see this quote.

ale nie łap kombinerkami za sam koniec masz odkręcić kluczykiem chyba 8mm (tych 8mm nie jestem pewien) resztą bata jest ten koniec sprężynki jak i sześciokąt.

Daj znać jak poszło i uważaj na lakier :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Na czerwono zaznaczyłem co jest starym batem i co masz odkręcić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To lipa bo to się kręci całe

Ja sądziłem że starym batem jest tylko ta wąska górna końcówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli musisz wszystko wymienić :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś na forum ktoś opisywał właśnie problem krecacego się bata i możliwość naprawy tego, poszukaj i uratuj podstawkę :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukałem po różnych hasłach i nie znalazłem. Jakbyś miał linka to byłoby fajnie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...