Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
OGRAL

Problem z rozładowanym akumulatorem bezpiecznik 33 i 31

Polecane posty

Witam was serdecznie, 

 

Jakiś czas temu ( pół roku temu ) zakupiłem vectrę C z silnikiem 3.0 2008 rok więc już z silnikiem z20dt. Jestem z tego auta mega zadowolony. Już miałem przygotowany na wiosnę plan naprawy zderzaka i dodatkowych bajerów w tym odnowienia lakieru i tak dalej... ALE....

dwa tygodnie temu pojawił się problem z ładowaniem akumulatora. Do naprawy poszedł alternator. Koszt napraw 450 złotych bo jakieś sprzęgiełko padło i tak dalej. Auto wróciło do elektryka bo przewód plusowy od akumulatora grzał się i topił kable przy akumulatorze. Przewód był nadłamany i stąd ten problem. Udało mi się naładować akumulator do pełna ( 100 ha centra future ma 3 lata) zielone oczko się pojawiło jest dobrze. Dwa dni później nie mogłem odpalić auta. Znowu naładowałem i dwa dni później znowu to samo. Jestem zielony w sprawach elektroniki ale zaufanie do elektryka też straciłem. Zakupiłem sobie miernik. Zobaczyłem jak to robią na youtubie i wio. Okazało się, że moja vectra na zamkniętym aucie bierze za dużo prądu. Winnym okazał się bezpiecznik 31. Zacząłem wyjmować po kolei wszystkie bezpieczniki w kabinie i w bagażniku i nic. Przy żadnym nie spadło napięcie. Mało tego. Jak przy kierownicy wyciągnąłem pierwszy bezpiecznik. to pobór prądu przy zamkniętym aucie nie wynosił już 0,15 ampera tylko 0,40 ampera. Straciłem masę czasu na wyciąganie po kolei bezpieczników i czekanie aż auto się zamknie i efektu nie ma żadnego. 
 

Ciekawostka.... od pół roku zastanawiałem się dlaczego nie mam światła w bagażniku.... okazało się, że lampki nie są podpięte.... widziałem lampke widziałem wiszący kabel podpinam zamykam ....i lampki nie gasną... hymmmm.... czyżby ktoś już tam grzebał ... :(...

ciekawostka nr 2 W schowku znalazłem element oznaczony M05 po wyguglowaniu okazuje się, że jest to jakaś syrena alarmowa. W istocie alarm nie jest fabryczny 

podsumowanie.... pomocy..... gdzie szukać problemu. Dlaczego przed naprawą alternatora wszystko działało poprawnie a teraz są problemy... Czy jest jakieś powiązanie pomiędzy bezpiecznikami 33 i 31.... Dodam też że bezpiecznik o numerze 33 jak wyciągne i wsadze do skrzynki to napięcie spada na wyłączonym samochodzie do 0,15. Otwarcie i zamknięcie pojazdu znowu sprawia, że wzrasta do 0.40.

 

Panowie i może Panie. Polećcie kogoś kto się na tym zna albo podsuńcie rozwiązanie.... albo powiedzcie komu jaką flaszke kupić za pomoc.... 

 

Dziękuję. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odepnij tą lampkę

A akum ile ma lat bo jak koło 7 lat to go wymień.

 

Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już odpisuję... Lampki zostaiłem odpięte akumulator ma 3 lata i trzyma wzorowo prąd..... problem tak jak opisałem jest w bezpiecznikach 31 i 33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

 

 

 

 

 

 

Nie wiem czy o tą skrzynkę ci chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://obrazki.elektroda.pl/6446138000_1309109372.jpg&key=38c8d638362111e3d57149edb0f24b28172d93a46d07fbfdbfcf65a5fed1b291" alt="6446138000_1309109372.jpg">

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ta skrzynka w niej bezpiecznik 31 i 33 pobierają większy prąd... natomiast po wypięciu wszystkich bezpieczników w środku pobór prądu nie ulega zmianie ... czy winna może być sama skrzynka z bezpiecznikami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i auto po wizycie u elektryka ( bałwan za diagnozę chciał 100 złotych) .... podobno prąd pobiera moduł wencylacji i coś jeszcze ale mechanik nie jest w stanie tego naprawić. Auto w czwartek trafi do bety do tarnowskich gór... sami elektromechanicy..... hyym .... jakaś porażka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×