Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Konrad13669

Nierówna praca silnika i wysokie spalanie Z19DTH

Recommended Posts

Witam 

Jestem tu nowy więc za jakieś błędy przepraszam . Mianowicie problem powstał jakiś czas temu, po odpaleniu ciepłego silnika zaczęło trząść silnikiem. Po ponownym odpaleniu objawy ustały po tym został wlany środek do czyszczenia paliwa i dłuższy czas był spokój. Po jakimś miesiącu objaw powrócił więc zgasiłem odpaliłem i był spokój też jakiś czas. Dzisiaj gdy odpaliłem raz tak szarpnęło i gdy zacząłem jechać spalanie przy 80km/h na prostej drodze gdzie zawsze pokazywało 5,5l/100km  dzisiaj aż 12l/100km więc zatrzymałem sie zobaczyć co jest okazało się że objaw wrócił po zgaszeniu chwile było spokój przez jakieś 1 km i dalej to samo przy mocniejszym wciśnięciu gazu strasznie dymił na niebiesko. I pytanie co może być przyczyną tego??? dodam że auto ma przebieg 250 tyś km i skrzynie automatyczną. Może mieliście podobny problem i jakoś pomożecie z góry dziękuje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest DPF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może co chwile chce się wypalać.Tu gdzieś jest podobny temat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obserwuj spalanie na postoju, jak jest 3-5 l  to zaczął się proces wypalania.

Nie gaś auta, tylko na trasę i  ok 2500 obr. 10-15 min i powinien się wypalić.

Poczytaj tamaty o DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie masz tak zapchany, że spaliny nie mają pełnego ujścia i dlatego go dusi.

A oleju ci nie przybyło?

Edited by blaszka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz op-coma lub dostęp do niego? Możesz sprawdzić poziom nasycenia DPF jeśli nie to tak jak koledzy napisali w trasę i wypalić DPF. Druga sprawa to możliwe wtyczki na wtryskach ale w pierwszej kolejności wypalić DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam  komputer  wiec potem popatrzę i jak coś będę wiedział  to napisz  co i jak sprawa wygląda jeszcze raz dziękuję  za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to tak stan obciążenia filtra cząstek stałych jest 26% ale w kolejnych parametrach systemu jest napisane czujnik temperatury spalin - usterka w obwodzie Bank 1 Sonda 2 72*C za bardzo nie wiem co to oznacza czy czujnik jest do wymiany czy co innego jak to sprawdzić ?

Edited by Konrad13669

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w kodach błędów to masz czy gdzie, jakim programem sprawdzałeś? Jak w błędach to podaj kod błędu np. PXXX-XX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...