Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tacjanek22

Błędy p1631 p1335 p0725 p0400 razem o czym mogą świadczyć?

Polecane posty

Witam, opel Vectra b 2.0dti 2000rok, przy dłuższej jeździe nagrzaniu silnika obroty spadły do zera, kontrolka check i włączył się tryb awaryjny, auto odpala normalnie i jest moc. Czy te błędy razem napewno oznaczają uszkodzony sterownik czy może być coś innego? Dziękuję z góry za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmieni czujnik położenia wału korbowego i sprawdź układ podcisnieniowy od turbiny może już egr ci się kończy dlatego masz błąd p0400. Dopiero przerabiałam parę dni temu ten temat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś zostawiłem auto do wymiany czujnika jutro dam znać czy pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomoże tylko z tym pidcisnieniem coś zrób bo turbina może się nie załączyć. Napisz jeszcze ile cię mechanior skasował to będę wiedział ile zaoszczedzilem he 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto wydaje się bardziej dynamiczne, zobaczymy po dłuższej trasie czy nic nie wywali, koszt wymiany czujnika 50zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakie miałeś w ogóle błędy i objawy u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd p1335 i p0725. Jak dobrze pamiętam to ten p0400 to od podcisnienia jest a ten p1631 to albo od czujnika obrotów w pompie albo od grzania świec dokładnie tego błędu nie pamiętam 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P0725 "Obwód wejściowy prędkości silnika - usterka"
Ten uszkodzony czujnik obrotu wału wprowadził w błąd sterownik pompy.
P1335-Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej.
A to pochodny tych błędów.
P1631-Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej

Wszystkie z powodu błędu P0725.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wału wymieniony na Boscha, zostaje błąd p0400, objawy.. przy nagrzaniu silnika okolo90stopni wywala błąd, przeważnie na postoju, przy zwalnianiu

Edytowano przez Tacjanek22
Poprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź wydajność pompy wakum małe obroty silnika niskie podciśnienie i błąd P0400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś czyszczony EGR i kolektor dolotowy, było dużo syfu, auto ma kopa większego, ciszej chodzi a podczas dojazdu do Biedronki stanąłem i znów chwilę świecił check, pewnie znowu p0400. Zauważyłem że korek płynu od wspomagania ma luz zjechały gwint, ledwo trzyma. Czy może tamtędy dostawać się lewe powietrze do pompy vacuum no i stąd taki objaw ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa vacum nie ma nic wspólnego z pompą wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednio nie, ale czy może się do układu podciśnienia przedostawaniu powietrze przez ten nie trzymajacy  korek?

Edytowano przez Tacjanek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź egr czy jest szczelny, przerabiałm  ten temat kiedy na wolnych obrotach zapalił mi się błąd np.na światłach, jak ruszyłem gasł, przy jeździe ze stałą prędkością np 80 też się zapalił, w chwili kiedy depnełem w gaz czek zgasł, po wymontowaniu okazało się że nie zasysa grzybka, egr "dziurawy". Wspomaganie nie ma nic wspólnego z podciśnieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, taki wakuometr będzie dobry do pomiaru podciśnienia z vacu pompy?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej walczę z p0400, auto ma moc i innych błędów brak, okazało się że jedna śruba przy EGR nie trzyma, zniszczony gwint od strony kolektora, obecnie śruba dokrecona więc tamtędy powietrze się nie dostanie. Po odłączeniu wezyka z dolnego trojnika vacu i podłączeniu bezpośrednio pod EGR zasysa grzybka i trzyma, tak samo jak metoda zamykanym palcem. Ten sam wężyk zasysa również siłownik klapek choć sprężynka jest dość luźno. Takze EGR i vacu pompa sprawne?Nie słychać elektrozaworu EGR może tam jest problem. Objaw przypominam check po rozgrzaniu silnika przeważnie przy biegu jałowym, dojeżdżamy do świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Obroty silnika spadają na 800 i pompa wakum nie wyrabia bo jest padaka pierwsze pomiary wakumetrem i wszystko jasne, należy pamiętać że po zapaleniu silnika pompa zaraz wstaje z pełnym podciśnieniem a nie dopiero po 1 min bo to oznacza małą wydajność pompy i podczas pracy np egr i turbo już brakuje podciśnienia a tym bardziej jak naciśniesz hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zrobić pomiar właśnie w takich warunkach a podejrzewam, że okaże się mało wydajna pompa waku która podczas hamowania (podciśnienie dla serwa) nie wydala. Rozgrzany olej także ma znaczenie dla pompy vac jak również wtedy pracuje zawór EGR. Sumując te czynniki brakuje po prostu prawdopodobnie podciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem wakuometr i tak. Z serwem bez serwa 0.8. Zatkany wężyk do EGR i klapek wskazówka wariuje...Odłączyłem wężyk który idzie do kabiny i przed turbo 0.8. za ez turbo 0,4. Wakuometr wpięty przed elektrozaworami klapek i EGR 0.8. dodam że po odłączeniu węża prowadzącego do kabiny na 1 i 2 biegu większy kop. Wpinam wakuometr za ez EGR i klapek 0,1. Po kilku km jazdy check na postoju znów swieci.podpinam wakuometr przed ez klapek i EGR i jak wcześniej było 0.8 teraz 0.6 ledwo. Moje pytanie... Czemu wskazówka tak wariowala z wpietym wężykiem idącym do kabiny, czy elektrozawory mogą być niesprawne, zalane olejem dlatego check a pompa ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo w kabinie chyba masz pneumatyczne regulacje klap ogrzewania o ile się nie myle.Taki grzybek pneumatyczny i może on ma problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z ogrzewaniem i nawiewem nie bylo  problemu, o dziwo odlaczylem ten wezyk co szedl do kabiny i klima dziala.  po tym co pisalem o podcisnieniu Bedzie pompa do wymiany?

 

Edytowano przez Tacjanek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to trochę mało i wtedy możę faktycznie powodowac to problem. Spróbuj na rozgrzanym nacisnąć jeszcze kilka razy hamulec i patrz co sie dzieje na wakuometrze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No będę jeszcze sprawdzał, a ten wężyk co do kabiny idzie zaslepic póki co czy może wisieć? Jakie skutki? A jaki element wywala ten check jak brak podciśnienia? Ez któryś?

Edytowano przez Tacjanek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...