Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ekonoM

[VC 2.0t '03 LB] Irmscher czy nie Irmscher? Oto jest pytanie...

Polecane posty

Witajcie,

Mam prośbę, czy możecie ocenić czy jest to wersja Irmscher: 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 bo sprzedający twierdzi że tak.

Z tego co da się zauważyć to posiada tylko grill Irmschera i aluminiowe rygle, ale czy wychodziły takie wersje?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Bartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktos,sobie doposazył w grill i rygle,orginalnie sa inne progi,wydech kwadratowy z dokladka oraz komplet spojlerow na tylnej klapie i dokladka zderzaka przod,o felgach nie wspomne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź. A czy mogę tę informację jakoś potwierdzić w VINie lub czymś innym, aby udowodnić sprzedawcy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz i po co mu udowadniać, on i tak w zaparte będzie szedł że to iszmer, natomiast doskonale zdaje sobie sprawę z tego że to auto nim nie jest. Taki chwyt marketingowy handlarzy, swego czasu na allegro były nawet piasty kół opc lub irmiego.

ORyginalny irmi powinien mieć nakładki na pedały, gałkę zmiany biegów, rączkę ręcznego, wklejkę na popielniczce, kierę, progi, wydech kwadraciak, dokładkę zderzaka przód tył, okleiny słupków bocznych, grill i sporo jeszcze innych fantów, typu sprężyny, felgi, dywaniki itd.

Do papierów auta do każdego elementu irmiego była dodawana pomarańczowa karta katalogowa potwierdzająca oryginalność oraz zgodność produktu z normami, niech Ci je pokaże.

Tutaj masz link do wyposażenia irmiego dla przedlifta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale zawsze to jakiś argument żeby zejść z ceny.

Bardzo Wam dziękuję, mam teraz podporę merytoryczną do dyskusji ze sprzedającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zapytaj sprzedającego, czy jak ktoś przyklei sobie M do BMW to czy ma eMke?

Pokaż Panu poniższe foto i zapytaj czy widzi jakąś różnice?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.speedheads.de/auto-fotos/fotos/opel_vectra_gts_i35_von_irmscher-1328-17-800x0.jpg&key=8e09bb956a110ce33d9912f0d96468778f731327efea7bc977189544c660fd9f" />

opel-vectra-irmscher-07.jpg

Ale z drugiej strony czy to Irmi czy nie, to jeśli w dobrym stanie ta 2.0T to cena jest normalna. I może szybko zniknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu silnika widać że coś grzebali z zasilaniem serva w podciśnienie bo ta rurka z zaworem zwrotnym powinna być pod spodem a nie na wierchu wyeksponowana jak panna na odpust 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A co to oznacza w praktyce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co błyskotliwe spostrzeżenie, to zapewne przekreśla z automatu auto :) nic nie znalazłem to napiszę o jakimś debilizmie aby pokazać że coś wypatrzyłem, eh....

Wyobraź sobie że 14 letnie auto mogło mieć wymieniany termostat, ba nawet same serwo, mogło mieć ściąganą skrzynię do sprzęgła i tysiące innych napraw do których konieczne było rozpięcie przewodów podciśnienia, ktoś nie zwrócił uwagi i zapiał go nad a nie pod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ehhh. Masz rację, zamocowanie głupiego podciśnienia w sposób niezgodny ze stanem faktycznym może świadczyć o tym że przy naprawach, o których pisałeś uczestniczył jakiś inżynier mechanik a nie jakaś sierota, która chciała przygotować auto tylko do sprzedaży. Mój błąd, kolego, który zadałeś pytanie o powyższe auto, nie zwracaj uwagi na takie szczegóły, a napewno ulepa nie kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hahaha Swme31, chłopie nie ośmieszaj się już bardziej!!! :)

Tym się różni właśnie praktyk od teoretyka.

Siedze od ponad 10 lat w vectrach robiłem w nich praktycznie wszystko łącznie z remontem silnika, swapowaniem itd itp i powiem Ci tyle, jeżeli w żaden sposób to nie koliduje z funkcjonowaniem auto (nie przetrze się, w coś nie wkręci) to mnie tak samo jak i 99% mechaników wali jak taka rurka przebiega, czy pod kablem czy nad kablem. Nawet w ASO nie przykuwają do tego uwagi a tym bardziej w warsztatach w których obsługują dziesiątki różnym modeli samochodów, nikt nie zna na pamięć położenia każdego wężyka, kabelka rurki. Jeżeli nie ma dedykowanych spinek świadczących o ułożeniu w które należy ją zamontować, nie koliduje w żaden sposób z obsługą, to nikt nie będzie się spuszczał nad tym czy powinna być nad czy pod innym wężykiem, szukał w internecie jej położenia i tak jest właśnie w jego przypadku. To nie jest rozrząd, element zawieszenia czy też remont silnika że wymagane jest precyzyjne ułożenie podzespołów w odpowiedniej kolejności, to jest tylko kawałem plastykowej rurki i do puki jest zapięta z obu stron jest jej wszystko jedno jak jest poprowadzona.

I gwarantuje Ci że jeżeli byś robił coś w innym aucie którego nie znasz tak dobrze i nie było by spinek ewidentnie wskazujących położenie kabla, na bank też być złożył to inaczej niż by było oryginalnie.

Ale jeżeli dla Ciebie złe ułożenie przewodu podcisnienia jest wyznacznikiem że auto jest ulepem to na prawdę gorąco gratuluje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No, 14 letnie auto, kolega oczekuje stanu jak z fabryki. Oryginału. Dobre.

Zejdź na ziemię.

Ty to patrz jak ja zrobiłem podciśnie. Ale ulep. Nie?

Pewnie powinienem lecieć do Aso i kupic przewód GM pewnie za jakieś 500 PLN.

IMG_20170114_135122_zpsialt1kih.jpg&key=

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Druciarz jesteś

 

wysłane z Nokii 3210

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No, napisane przez taki autorytet forum. Uuuu. Poruszyło mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie znamy się na żartach? Uuu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reset pewnie bardziej miał na myśli kolegę Swme a nie Ciebie, 0 postów w technicznym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra zamykam tą szopkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum.

 

Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×