Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ekonoM

[VC 2.0t '03 LB] Irmscher czy nie Irmscher? Oto jest pytanie...

Recommended Posts

Witajcie,

Mam prośbę, czy możecie ocenić czy jest to wersja Irmscher: 

Please login or register to see this link.

 bo sprzedający twierdzi że tak.

Z tego co da się zauważyć to posiada tylko grill Irmschera i aluminiowe rygle, ale czy wychodziły takie wersje?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Bartek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos,sobie doposazył w grill i rygle,orginalnie sa inne progi,wydech kwadratowy z dokladka oraz komplet spojlerow na tylnej klapie i dokladka zderzaka przod,o felgach nie wspomne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za odpowiedź. A czy mogę tę informację jakoś potwierdzić w VINie lub czymś innym, aby udowodnić sprzedawcy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co chcesz i po co mu udowadniać, on i tak w zaparte będzie szedł że to iszmer, natomiast doskonale zdaje sobie sprawę z tego że to auto nim nie jest. Taki chwyt marketingowy handlarzy, swego czasu na allegro były nawet piasty kół opc lub irmiego.

ORyginalny irmi powinien mieć nakładki na pedały, gałkę zmiany biegów, rączkę ręcznego, wklejkę na popielniczce, kierę, progi, wydech kwadraciak, dokładkę zderzaka przód tył, okleiny słupków bocznych, grill i sporo jeszcze innych fantów, typu sprężyny, felgi, dywaniki itd.

Do papierów auta do każdego elementu irmiego była dodawana pomarańczowa karta katalogowa potwierdzająca oryginalność oraz zgodność produktu z normami, niech Ci je pokaże.

Tutaj masz link do wyposażenia irmiego dla przedlifta

Please login or register to see this link.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale zawsze to jakiś argument żeby zejść z ceny.

Bardzo Wam dziękuję, mam teraz podporę merytoryczną do dyskusji ze sprzedającym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zapytaj sprzedającego, czy jak ktoś przyklei sobie M do BMW to czy ma eMke?

Pokaż Panu poniższe foto i zapytaj czy widzi jakąś różnice?

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.speedheads.de/auto-fotos/fotos/opel_vectra_gts_i35_von_irmscher-1328-17-800x0.jpg&key=8e09bb956a110ce33d9912f0d96468778f731327efea7bc977189544c660fd9f" />

opel-vectra-irmscher-07.jpg

Ale z drugiej strony czy to Irmi czy nie, to jeśli w dobrym stanie ta 2.0T to cena jest normalna. I może szybko zniknąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zdjęciu silnika widać że coś grzebali z zasilaniem serva w podciśnienie bo ta rurka z zaworem zwrotnym powinna być pod spodem a nie na wierchu wyeksponowana jak panna na odpust 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co to oznacza w praktyce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co błyskotliwe spostrzeżenie, to zapewne przekreśla z automatu auto :) nic nie znalazłem to napiszę o jakimś debilizmie aby pokazać że coś wypatrzyłem, eh....

Wyobraź sobie że 14 letnie auto mogło mieć wymieniany termostat, ba nawet same serwo, mogło mieć ściąganą skrzynię do sprzęgła i tysiące innych napraw do których konieczne było rozpięcie przewodów podciśnienia, ktoś nie zwrócił uwagi i zapiał go nad a nie pod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ehhh. Masz rację, zamocowanie głupiego podciśnienia w sposób niezgodny ze stanem faktycznym może świadczyć o tym że przy naprawach, o których pisałeś uczestniczył jakiś inżynier mechanik a nie jakaś sierota, która chciała przygotować auto tylko do sprzedaży. Mój błąd, kolego, który zadałeś pytanie o powyższe auto, nie zwracaj uwagi na takie szczegóły, a napewno ulepa nie kupisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha Swme31, chłopie nie ośmieszaj się już bardziej!!! :)

Tym się różni właśnie praktyk od teoretyka.

Siedze od ponad 10 lat w vectrach robiłem w nich praktycznie wszystko łącznie z remontem silnika, swapowaniem itd itp i powiem Ci tyle, jeżeli w żaden sposób to nie koliduje z funkcjonowaniem auto (nie przetrze się, w coś nie wkręci) to mnie tak samo jak i 99% mechaników wali jak taka rurka przebiega, czy pod kablem czy nad kablem. Nawet w ASO nie przykuwają do tego uwagi a tym bardziej w warsztatach w których obsługują dziesiątki różnym modeli samochodów, nikt nie zna na pamięć położenia każdego wężyka, kabelka rurki. Jeżeli nie ma dedykowanych spinek świadczących o ułożeniu w które należy ją zamontować, nie koliduje w żaden sposób z obsługą, to nikt nie będzie się spuszczał nad tym czy powinna być nad czy pod innym wężykiem, szukał w internecie jej położenia i tak jest właśnie w jego przypadku. To nie jest rozrząd, element zawieszenia czy też remont silnika że wymagane jest precyzyjne ułożenie podzespołów w odpowiedniej kolejności, to jest tylko kawałem plastykowej rurki i do puki jest zapięta z obu stron jest jej wszystko jedno jak jest poprowadzona.

I gwarantuje Ci że jeżeli byś robił coś w innym aucie którego nie znasz tak dobrze i nie było by spinek ewidentnie wskazujących położenie kabla, na bank też być złożył to inaczej niż by było oryginalnie.

Ale jeżeli dla Ciebie złe ułożenie przewodu podcisnienia jest wyznacznikiem że auto jest ulepem to na prawdę gorąco gratuluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No, 14 letnie auto, kolega oczekuje stanu jak z fabryki. Oryginału. Dobre.

Zejdź na ziemię.

Ty to patrz jak ja zrobiłem podciśnie. Ale ulep. Nie?

Pewnie powinienem lecieć do Aso i kupic przewód GM pewnie za jakieś 500 PLN.

IMG_20170114_135122_zpsialt1kih.jpg&key=

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druciarz jesteś

 

wysłane z Nokii 3210

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No, napisane przez taki autorytet forum. Uuuu. Poruszyło mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie znamy się na żartach? Uuu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reset pewnie bardziej miał na myśli kolegę Swme a nie Ciebie, 0 postów w technicznym :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra zamykam tą szopkę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum.

 

Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...