Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Misha33

Wysoka temperatura vectra c

Recommended Posts

Witam odrazu zaznaczę że jestem laikiem z mechaniki więc opiszę problem po chlopsku mianowicie mam vectra c 2.2 147 KM ben/gaz i ostatnio zauważyłem że ubyło mi płynu chłodniczego i dolałem i tak było że 2 razy w ciągu zimy a teraz jest ok ale za to rośnie temperatura na postoju dochodzi nawet do 95°C  a nawet więcej a w trakcie jazdy trzyma sztywno 90° może 91 i trochę martwi mnie ten stan bo nie wiem czy to normalne i nie wiem gdzie szukać przyczyny

Share this post


Link to post
Share on other sites

A do tych 95°C rośnie ci na postoju po zatrzymaniu czy odpalasz auto pyrka pyrka i dochodzi do 95? Jeśli masz 90 sztywno i zatrzymasz się np. na światłach to jeśli dochodzi do 95 to raczej normalne bo nie chłodzi auta dodatkowo powietrze. Tylko pytanie czemu płynu ubywa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie nie wiem teraz są takie pogody że trudno zobaczyć czy coś kapie parę kropel płynu widziałem wcześniej tak z przodu auta mniej więcej po środku ale stan płynu teraz jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie płyn też gdzieś kapie i za nic nie mogę zdiagnozować gdzie. Równie dobrze może kapać za silnikiem a płynie po czymś i wylatuje na ziemie z przodu tak jak u mnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z18xer pracuje w temperaturach okolo 100° i jest to normalne

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co ma jedno do drugiego? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To że panikujesz za bardzo poza tym ile chcesz mieć stopni. 45?

90° jest standardem

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do czego Ty pijesz? 

Kolega ma problem z 2.2 147KM a Ty mu podajesz, że w 1.8 Z18XER temperatura oscyluje w granicach 100 C cały czas. U niego taka temperatura nie będzie normalna. Jak nie masz nic do dodania wartościowego w temacie to lepiej nic nie pisz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie ubytku płynu chłodzącego na początek do sprawdzenia:

1. Węże wchodzące do nagrzewnicy

2. Trójniki z lpg

Co do temperatury, jeżeli podczas jazdy w chłodne dni temperatura rośnie ci powyżej 95 stopni, to może termostat się nie otwierać do końca i nadaje się do wymiany. Miałem ten sam problem. Po wymianie temperatura oscyluje pomiędzy 85-88 stopni.

"Z18xer pracuje w temperaturach okolo 100° i jest to normalne "

Bo w tym silniku temp. pełne otwarcie następuje przy 105 stopniach a w Z22SE w 88.

Edited by Pangenitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...