Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Misha33

Wysoka temperatura vectra c

Polecane posty

Witam odrazu zaznaczę że jestem laikiem z mechaniki więc opiszę problem po chlopsku mianowicie mam vectra c 2.2 147 KM ben/gaz i ostatnio zauważyłem że ubyło mi płynu chłodniczego i dolałem i tak było że 2 razy w ciągu zimy a teraz jest ok ale za to rośnie temperatura na postoju dochodzi nawet do 95°C  a nawet więcej a w trakcie jazdy trzyma sztywno 90° może 91 i trochę martwi mnie ten stan bo nie wiem czy to normalne i nie wiem gdzie szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A do tych 95°C rośnie ci na postoju po zatrzymaniu czy odpalasz auto pyrka pyrka i dochodzi do 95? Jeśli masz 90 sztywno i zatrzymasz się np. na światłach to jeśli dochodzi do 95 to raczej normalne bo nie chłodzi auta dodatkowo powietrze. Tylko pytanie czemu płynu ubywa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem teraz są takie pogody że trudno zobaczyć czy coś kapie parę kropel płynu widziałem wcześniej tak z przodu auta mniej więcej po środku ale stan płynu teraz jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie płyn też gdzieś kapie i za nic nie mogę zdiagnozować gdzie. Równie dobrze może kapać za silnikiem a płynie po czymś i wylatuje na ziemie z przodu tak jak u mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z18xer pracuje w temperaturach okolo 100° i jest to normalne

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co ma jedno do drugiego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że panikujesz za bardzo poza tym ile chcesz mieć stopni. 45?

90° jest standardem

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do czego Ty pijesz? 

Kolega ma problem z 2.2 147KM a Ty mu podajesz, że w 1.8 Z18XER temperatura oscyluje w granicach 100 C cały czas. U niego taka temperatura nie będzie normalna. Jak nie masz nic do dodania wartościowego w temacie to lepiej nic nie pisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie ubytku płynu chłodzącego na początek do sprawdzenia:

1. Węże wchodzące do nagrzewnicy

2. Trójniki z lpg

Co do temperatury, jeżeli podczas jazdy w chłodne dni temperatura rośnie ci powyżej 95 stopni, to może termostat się nie otwierać do końca i nadaje się do wymiany. Miałem ten sam problem. Po wymianie temperatura oscyluje pomiędzy 85-88 stopni.

"Z18xer pracuje w temperaturach okolo 100° i jest to normalne "

Bo w tym silniku temp. pełne otwarcie następuje przy 105 stopniach a w Z22SE w 88.

Edytowano przez Pangenitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×