Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Misha33

Wysoka temperatura vectra c

Recommended Posts

Witam odrazu zaznaczę że jestem laikiem z mechaniki więc opiszę problem po chlopsku mianowicie mam vectra c 2.2 147 KM ben/gaz i ostatnio zauważyłem że ubyło mi płynu chłodniczego i dolałem i tak było że 2 razy w ciągu zimy a teraz jest ok ale za to rośnie temperatura na postoju dochodzi nawet do 95°C  a nawet więcej a w trakcie jazdy trzyma sztywno 90° może 91 i trochę martwi mnie ten stan bo nie wiem czy to normalne i nie wiem gdzie szukać przyczyny

A do tych 95°C rośnie ci na postoju po zatrzymaniu czy odpalasz auto pyrka pyrka i dochodzi do 95? Jeśli masz 90 sztywno i zatrzymasz się np. na światłach to jeśli dochodzi do 95 to raczej normalne bo nie chłodzi auta dodatkowo powietrze. Tylko pytanie czemu płynu ubywa..

No właśnie nie wiem teraz są takie pogody że trudno zobaczyć czy coś kapie parę kropel płynu widziałem wcześniej tak z przodu auta mniej więcej po środku ale stan płynu teraz jest

U mnie płyn też gdzieś kapie i za nic nie mogę zdiagnozować gdzie. Równie dobrze może kapać za silnikiem a płynie po czymś i wylatuje na ziemie z przodu tak jak u mnie...

Z18xer pracuje w temperaturach okolo 100° i jest to normalne

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

Please login or register to see this quote.

Co ma jedno do drugiego? 

To że panikujesz za bardzo poza tym ile chcesz mieć stopni. 45?

90° jest standardem

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

Do czego Ty pijesz?