Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Siwusek1592

Pompa wspomagania glosno chodzi i bierze duzo pradu.

Polecane posty

Witam. Pacjet to VC 1,8 2007r. Jestem w tych sprawach blady, dlatego chce sie dowiedziec jak najwiecej. Mianowicie pompa wspomagania glosno chodzi i przy skrecaniu mrygaja swiatla nawet w czasie jazdy przy 2,5 - 3tys obrotow. Sprawdzilem ladowanie na wlaczonych swiatlach, radiu i nawiewie mialem 13,2 i jak skrecilem kierownica to spadalo do 12 nawet do 11,8. Az tyle produ bierze ta pompa?

Moze ktos mial cos podobnego i wie jak to zrobic czy to pompa do wymiany a moze regulator napiecia? Juz zaczyna mnie denerwowac te mrygania swiatel jak jade. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec masz alternator do napprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale to bedzie na 100% alternator? Jaki jest koszt wymiany albo regeneracji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zmierz ładowanie na samym altku,bo mogą być walnięte kabelki.sam mam poprowadzony dodatkowy kabelek od altka do aku,ładowanie wzrosło o 1 volta na 14,3v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No odpalonym silniku gdy wszystko mam wylaczone w aucie to mam ladowanie 14,5 chyba albo 14,2 juz nie pamietam ale napewno w tych granicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontakt sprayem przeczyść kostkę która wchodzi do pompy abs i do pompy wspomagania.Sprawdź też ładowanie pod obciążeniem włącz wszystkie odbiorniki prądożerne zmierz ładowanie i zobacz po ok.1min czy nie grzeją ci sie klemy na aku  tam gdzie wchodzą w klemy przewody.Oraz zobacz czy spadło napięcie ładowania.Jeżeli te rzeczy będą w normie to prawdopodobnie pompa zaczyna padać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pisalem na samym poczatku ze gdy mam odpalony silnik, wlaczone swiatla, nawiew na 2 i radio to wtedy ladowanie mam 13,2. I jak dodatkowo skrece kiera to ladowanie spada do 12-11,8. Sprawdze jeszcze te klemy czy sa cieple i przeczyszcze kostke tak jak pisales.

Edytowano przez Siwusek1592

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×