Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Siwusek1592

Pompa wspomagania glosno chodzi i bierze duzo pradu.

Recommended Posts

Witam. Pacjet to VC 1,8 2007r. Jestem w tych sprawach blady, dlatego chce sie dowiedziec jak najwiecej. Mianowicie pompa wspomagania glosno chodzi i przy skrecaniu mrygaja swiatla nawet w czasie jazdy przy 2,5 - 3tys obrotow. Sprawdzilem ladowanie na wlaczonych swiatlach, radiu i nawiewie mialem 13,2 i jak skrecilem kierownica to spadalo do 12 nawet do 11,8. Az tyle produ bierze ta pompa?

Moze ktos mial cos podobnego i wie jak to zrobic czy to pompa do wymiany a moze regulator napiecia? Juz zaczyna mnie denerwowac te mrygania swiatel jak jade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiec masz alternator do napprawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale to bedzie na 100% alternator? Jaki jest koszt wymiany albo regeneracji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw zmierz ładowanie na samym altku,bo mogą być walnięte kabelki.sam mam poprowadzony dodatkowy kabelek od altka do aku,ładowanie wzrosło o 1 volta na 14,3v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No odpalonym silniku gdy wszystko mam wylaczone w aucie to mam ladowanie 14,5 chyba albo 14,2 juz nie pamietam ale napewno w tych granicach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakt sprayem przeczyść kostkę która wchodzi do pompy abs i do pompy wspomagania.Sprawdź też ładowanie pod obciążeniem włącz wszystkie odbiorniki prądożerne zmierz ładowanie i zobacz po ok.1min czy nie grzeją ci sie klemy na aku  tam gdzie wchodzą w klemy przewody.Oraz zobacz czy spadło napięcie ładowania.Jeżeli te rzeczy będą w normie to prawdopodobnie pompa zaczyna padać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pisalem na samym poczatku ze gdy mam odpalony silnik, wlaczone swiatla, nawiew na 2 i radio to wtedy ladowanie mam 13,2. I jak dodatkowo skrece kiera to ladowanie spada do 12-11,8. Sprawdze jeszcze te klemy czy sa cieple i przeczyszcze kostke tak jak pisales.

Edited by Siwusek1592

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...