Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pao-333

problemy z elektryką po wymianie skrzyni automatycznej na manualną

Polecane posty

Witam. Od niedawna jestem właścicielem VC 1.9 CDTI 150km 2008r. Auto przed kupnem miało wymienioną skrzynie biegów z automatycznej na manualną, mechanicznie wszystko działa w najlepszym porządku, jednak elektryka można powiedzieć że nie zostało ruszone to znaczy palą się kontrolki od ABS i  układu kontroli trakcji. Tempomat, światła wsteczne i czujniki cofania nie działają. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć w jaki sposób można to naprawić samemu czy od razu jechać do elektryka?  Z góry dziękuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do zapytania kolegi, dlaczego nie działa tempomat po przekładce z automatu na manuala.Dodam  ,że czujnik sprzegła załozony , manetka też a tempomat nie działa. Czy trzeba coś pogrzebac w elektryce? czy brakuje jakiegos przekaźnika lub stycznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ja około miesiąca temu robiłem taka przekładkę w swojej viki c tylko w silniki 2.2 dti po przekładce musiałem zlutować dwa przewody zęby ruszył rozrusznik jak wiadomo taka opcja w automacie była tylko gdy dźwignia była w położeniu P poza tym po odpaleniu paliły mi sie kontrola trakcji i check silnika (abs działał) udałem sie do elektryka (taka operacje można wykonać op-comem) w sterowniku zmienił mi ustawienia ze skrzyni automatycznej na ręczna i zrobił kalibracje czujnika skrętu po tym kontrola trakcji zgasła pali sie tylko check silnika to jest spowodowane brakiem łaczności ze sterownikiem silnika ponieważ odłączając kostkę od skrzyni automatycznej został przerwany obwód magistrali can teraz muszę zmostkowac przewody za to odpowiedzialne ale nw jeszcze które to sa. Tempomat tez jeszcze mam nie ogarnięty mam już wyprowadzone przewody do pedału sprzęgła musze tylko założyć czujnik na pedal i po tym trzeba zrobić kalibracje dopiero ruszy tempomat natomiast światła wsteczne to bardzo prosta sprawa z kostki od automatu trzeba doprowadzic dwa przewody do czujnika na skrzyni i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam podlaski91 jeżeli chodzi o światła wsteczne wydaje się to proste tylko mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie dokładnie znajduje się ta kostka ( jest to kostka od sterownika skrzyni  ), w które przewody (piny) trzeba się wpiąć z tym czujnikiem, może miałbyś jakieś zdjęcie albo opisał byś to dokładniej, jeszcze tempomat skąd trzeba wyprowadzić przewody? trzeba się jakoś wpiąć w instalacje czy jest już gdzieś gotowa wtyczka tylko trzeba ją znaleźć? I jeszcze jedno pytanie odnośnie sterownika skrzyni to znaczy czy go cały czas masz? bo u mnie jest cięgle podłączony, ustawiony w pozycji P i autko działa a jak sterownik wypne lub przestawie w inne położenie to auto nie działa, może można zmostkować w tej kostce jakieś piny żeby autko działało bez tego sterownika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego podolski 91 ,jeżeli możesz to napisz dokąd  trzeba poprowadzić przewody od czujnika sprzęgła, czujnik mam  i nawet jest wtyczka w nim ale tempomat nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba trochę przeprogramować niektóre moduły. Widać że nie wszystko zostało zaporogramowane jak należy. Pao jak nie masz daleko to przyjedz, coś może sie uda uruchomić. Tylko CAR Pass czy Ci dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na zdjęciach przesyłam widok kostki i sterownik od skrzyni automatycznej który powinien być usunięty. Może ktoś wie które przewody trzeba zmostkować żeby można było uruchomić  samochód (bez tego sterownika)? I do których przewodów pinów podłączyć czujnik cofania i czujnik położenia sprzęgła ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2017_02/IMAG2885.jpg.708ad382ac569c4878d82bdce1057d15.jpg" alt="IMAG2885.jpg.708ad382ac569c4878d82bdce1057d15.jpg" />IMAG2886.jpg.0bfdc89189fbe0b105a4083954a3e400.jpgIMAG2887.jpg.4b0483e50bf367eaee484f8567d5da9c.jpgIMAG2888.jpg.3eeb9d3ef75e6f903a316d7b05a1ac4e.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik parkowania trzeba przeprogramować. Napisz skąd jesteś może ktoś Ci pomoże.

Przewody zielone należy ze sobą połączyć i białe (ziel<>ziel) (biały też do białego). Jak dobrze pamiętam.

czujnik sprzęgła nie jest w tej wtyczce a wchodzi do sterownika silnika.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CAR Pass dostałem jakiś kod od elektryka (elektronika) ale nie mam pewności czy on będzie działał. Samochód stał u niego kilka dni bez żadnych rezultatów nic nie naprawił.  A jestem z Tczewa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie masz aż tak daleko. Jak chcesz to wpadni do mnie do Nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×