Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cypisek145

Vectra b 2.0dtl czujnik położenia walka korbowego

Recommended Posts

Witam wszystkich mam taki problem mam błąd 1335 0725. Po opisie wychodzi że to czujnik położenia walka korbowego. Moje pytanie brzmi czy mogę na tym kilka kilometrów pojeździe gdyż czujnik można wymienić tylko z kanału bo jest ciężko dostęp z góry a kanał mam u siostry. Czy może to spowodować jakieś poważne uszkodzenia do przejechania mam około 50km. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem czujnik walu korbowego brak błędów ale viki brakuje mocy dodam że przed zmiana czujnika zauważyłem że jeszcze jeden błąd się pojawił p1631 czy może to już być siadajacy sterowniki pompy dodam że auto odpala że strzału na biegu jalowym normalnie chodzi i nie ma żadnego błędu jakaś podpowiedź co to może być. Z góry dziękuję za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej
P1631 Komputer sterujacy pompy wtryskowej - uszkodzenie Przerwany obwód pradowy / zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów.

Wszystko wskazuje na sterownik, ale jak błędów brak to szukaj gdzie indziej .Bo błąd od sterownika może był powodowany złymi impulsami z uszkodzonego czujnika obrotu wału i sterownik wariował stąd ten błąd P1631.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

1631 pojawia się gdy do sterownika pompy nie dochodzi napięcie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej po zmianie czujnik wali korbowego viki chodzi ale dziś miałem taki przypadek że zapaliłam viki odpalił ze strzału ale zaraz zgasla i potem miała ciężko odpalić dodam że wczoraj chodziła normalnie a po postoju dłuższym właśnie to się wydarzyło tak jak by jej paliwo nie mogło dojść co to może być? Dodam jeszcze że z tym brakiem mocy uporałam się gdyż wezyk od podcisnienia był jeden niezalozony. Może uszczelki trawersów już są słabe i dlatego mi niechciala odpalić. Błędów niema niewiem gdzie mam szukać przyczyny proszę o jakieś podpowiedź. Z góry dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Książkowy przykład zapowietrzającego się układu paliwa. O tym napisano tu już encyklopedię więc poszukaj trochę tematów a potem szukaj w aucie, zacznij jednak od obudowy filtra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki jutro zacznę szukać dzięki za pomoc

dodam że zauważyłem duże spalanie na komputerze pokładowy pokazuje prawie12litra a wcześnie pokazywało w granicach 8l czy to jest powiązane z tym zapowietrzeniem? 

Edited by cypisek145

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapowietrzanie nie ma nic wspólnego ze zwiększeniem spalania

chyba  ze 8 wychodziło ci na trasie a 12 wyszło jak męczyłeś viki przez pół dnia startując jak rakieta ze świateł (w tedy możesz taki wynik zobaczyć), sposób jazdy był zróżnicowany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zresetuj ECU, odłącz akumulator na 10 minut, odpal i przejedź normalnie w cyklu miejskim jakieś 50 km i zobacz co pokaże komputer.

Natomiast wymieniony czujnik wału może być walnięty, mieć jakieś przesunięcie. sterownik dawkę paliwo-powietrze dobiera na podstawie odczytu własnie z czujnika wału, jeżeli podaje sygnały na sterownik ze zbyt dużym opóźnieniem to mogą dziać się takie cyrki. Jakiej firmy założyłeś czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o spalanie to cały czas jeżdżę w cyklu mieszanym i wcześniej było niecałe 8l a teraz pokazuje 12l. Jeśli chodzi o firmę czujnik to Boscha kupiłem oryginał taki jak był gdyż zamienniki nie działają.

a jeszcze jedno pytanie czy przeplywomiez ma coś wspólnego z odpalaniem 

Edited by cypisek145

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...