Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cypisek145

Vectra b 2.0dtl czujnik położenia walka korbowego

Polecane posty

Witam wszystkich mam taki problem mam błąd 1335 0725. Po opisie wychodzi że to czujnik położenia walka korbowego. Moje pytanie brzmi czy mogę na tym kilka kilometrów pojeździe gdyż czujnik można wymienić tylko z kanału bo jest ciężko dostęp z góry a kanał mam u siostry. Czy może to spowodować jakieś poważne uszkodzenia do przejechania mam około 50km. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem czujnik walu korbowego brak błędów ale viki brakuje mocy dodam że przed zmiana czujnika zauważyłem że jeszcze jeden błąd się pojawił p1631 czy może to już być siadajacy sterowniki pompy dodam że auto odpala że strzału na biegu jalowym normalnie chodzi i nie ma żadnego błędu jakaś podpowiedź co to może być. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej
P1631 Komputer sterujacy pompy wtryskowej - uszkodzenie Przerwany obwód pradowy / zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów.

Wszystko wskazuje na sterownik, ale jak błędów brak to szukaj gdzie indziej .Bo błąd od sterownika może był powodowany złymi impulsami z uszkodzonego czujnika obrotu wału i sterownik wariował stąd ten błąd P1631.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1631 pojawia się gdy do sterownika pompy nie dochodzi napięcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej po zmianie czujnik wali korbowego viki chodzi ale dziś miałem taki przypadek że zapaliłam viki odpalił ze strzału ale zaraz zgasla i potem miała ciężko odpalić dodam że wczoraj chodziła normalnie a po postoju dłuższym właśnie to się wydarzyło tak jak by jej paliwo nie mogło dojść co to może być? Dodam jeszcze że z tym brakiem mocy uporałam się gdyż wezyk od podcisnienia był jeden niezalozony. Może uszczelki trawersów już są słabe i dlatego mi niechciala odpalić. Błędów niema niewiem gdzie mam szukać przyczyny proszę o jakieś podpowiedź. Z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Książkowy przykład zapowietrzającego się układu paliwa. O tym napisano tu już encyklopedię więc poszukaj trochę tematów a potem szukaj w aucie, zacznij jednak od obudowy filtra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki jutro zacznę szukać dzięki za pomoc

dodam że zauważyłem duże spalanie na komputerze pokładowy pokazuje prawie12litra a wcześnie pokazywało w granicach 8l czy to jest powiązane z tym zapowietrzeniem? 

Edytowano przez cypisek145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzanie nie ma nic wspólnego ze zwiększeniem spalania

chyba  ze 8 wychodziło ci na trasie a 12 wyszło jak męczyłeś viki przez pół dnia startując jak rakieta ze świateł (w tedy możesz taki wynik zobaczyć), sposób jazdy był zróżnicowany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zresetuj ECU, odłącz akumulator na 10 minut, odpal i przejedź normalnie w cyklu miejskim jakieś 50 km i zobacz co pokaże komputer.

Natomiast wymieniony czujnik wału może być walnięty, mieć jakieś przesunięcie. sterownik dawkę paliwo-powietrze dobiera na podstawie odczytu własnie z czujnika wału, jeżeli podaje sygnały na sterownik ze zbyt dużym opóźnieniem to mogą dziać się takie cyrki. Jakiej firmy założyłeś czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o spalanie to cały czas jeżdżę w cyklu mieszanym i wcześniej było niecałe 8l a teraz pokazuje 12l. Jeśli chodzi o firmę czujnik to Boscha kupiłem oryginał taki jak był gdyż zamienniki nie działają.

a jeszcze jedno pytanie czy przeplywomiez ma coś wspólnego z odpalaniem 

Edytowano przez cypisek145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...