Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

n0rb92

elektrozawór P1590

Polecane posty

Witam po podpięciu pod komputer jest błąd P1590, doczytałem się że to jakiś elektrozawór sterowania turbo, ma ktoś fotkę poglądową gdzie on jest i czy drogie to ustrojstwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajduje się obok ez od turbo jest troszke mniejszy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/yYBKbVJ.jpg&key=6d58377bb815c56facbb5b69580887dadeae017a2a9ea3cd394378e32a5070f6" class="ipsImage" alt="yYBKbVJ.jpg" />

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://a.d-cd.net/d0a508u/960.jpg&key=f5f6baa93be7f5619e3416dc3c3a1fc060166085eb95f7ef8cfddbbadf7c39c1" />

Mógł byś kolego wytłumaczyć gdzie to szukać? w okolicach turbiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/fYVXiNl.jpg&key=dbaadbf71d9e8d7ebf6d0f232cdca3bb3152b7ceb29678ba254a843e43405e35" class="ipsImage" alt="fYVXiNl.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, wiesz może czy idzie to dostać w intercarsie albo podobnym sklepie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszędzie gdzie piszesz tylko nr spisz z niego potrzebny do kupna chyba taki jest 24435269.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

250zł drogi gips spróbuję go najpierw wyczyścić z twojego poradnika

 

@edit:

Kolego te na allegro co podałeś linka to ten większy zawór a zaznaczyłeś mi mniejszy na zdjeciu, więc który wkońcu bo zbaraniałem :D

Edytowano przez n0rb92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten zaznaczony ten malutki jest od P1590.

Błąd P1590 to ogólnie błąd zaworu sterowania turbiną,może być zwarcie,nie kontakt,

P1590 to błąd elektrozaworka tego obok sterowania turbiny.Trzeba go po prostu wymienić na nowy,ten od zbiorniczka podciśnienia na podszybiu ma za małą rezystancje cewki powinno być 45 ohm. Mając u siebie ten błąd a dokładnie P1590  musisz zrobić porządek z P1590, zaworek nr 24435269 przeważnie ma przepalona cewkę,lub zwartą lub sam w środku jest przerdzewiały.Należy go wymienić ale cena 250zł za nówkę lub ok 170 za używany to wg mnie lekka przesada. Można spróbować z zaworkiem od innego opla np zaworek podciśnienia Delco Remy od Corsy B 1.2 z 93r. Zaworek ma większa średnicę króćców ale bez problemu można to ogarnąć. Zaworek można zamontować bez kombinowania na tym samym wsporniku z tym ze oryginał nasuwa się od góry a ten od corsy trzeba nasunąć od boku. Wtyczka też pasuje bez przeróbek wchodzi tylko trochę ciaśniej. Po założeniu i podłączeniu można skasować P1590 na wyłączonym silniku.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"w silnikach 2.0 DTH może oznaczać też za wysokie lub za niskie napięcie zasilania sterownika silnika" czy to też tyczy się 2.2 DTI?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Soory to była pomyłka pisałem w innym temacie a tu się wkleiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aa ok, który to jest ten  od zbiorniczka podciśnienia na podszybiu

czyli błąd mam na ten mały zaznaczony na zdjęciu ale wymienić trzeba i tak ten większy z nr  24435269 ?

Edytowano przez n0rb92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu masz z corsy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Kolego nie umiemy się dogadać pisze ci wyżej dałem foto który to ten zaworek a ty w koło to samo.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/3kczIrf.jpg&key=e4bcf57c3e5e95529d62c59751581c6d9a0de1b920cd26fe23bf6fa32a143c57" class="ipsImage" alt="3kczIrf.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o dzięki za obrazek, nie wiedziałem o co ci chodzi bo jak przyglądałem się na żywo czy na zdjęciu te elektrozaworki wyglądają inaczej, jeden duży drugi mały a tu na schemacie oba takie same ale chodzi o ten pierwszy od szyby już zatrybiłem :D

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


z omegi też bedzie pasować bo chyba taki sam?

Edytowano przez n0rb92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega robił z zaworkiem z corsy więc ci opisałem a czy z omegi to nie wiem ważna oporność cewki  powinno być 45 ohm bo ecu wyłapie ale można spróbować a nóż się uda kasa żadna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie bede się doświadczać skoro z corsy sprawdzona :D

sory ze cię męcze ale powiedz mi dlaczego na schemacie oba zaworki mają dwa wyjścia na wężyki a na zdjęciu ten mały ma jedno aby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ma dwa tylko nie widać jeden pod drugim.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok więc wszystko jasne zamawiam zaworek z corsy i za tydzień jak bedę w domu będę robić, dzięki za wyrozumiałość i pomoc.

Zeby nie zakładać nowego tematu zadam tu jeszcze dwa pytania, mianowicie:

czy żeby wymienić pływak trzeba wyciągać pompkę paliwa?

czy trudno zdemontować dolot w celu wyczyszczenia go bo nie wiem w jakim jest stanie a jak już bedę robić ten zaworek to bym sobie wyczyścił i co przy okazji sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym linku widać że mają dwa i w opisie jest że pasują do omegi.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jest troche zachodu no i koszty nowych uszczelek ale jak zapchany to się opłaci czyścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o widzisz z tą pompą mnie zaskoczyłeś hehe ale poprostu to mój pierwszy klekot :D
oprócz uszczelki kolektora to jakie jeszcze przy demontażu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tam są dwie uszczelki i tyle.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego za tyle pomocy jeszcze mam jedno pytanko, czy da radę jakoś chwilowo obejść ten zepsuty zaworek żeby mi turba nie odłączało przez ten tydzień do puki nie wymienię go?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten mały zaworek nie odłącza turba tylko ten duży, mały służy że podczas odpalania otwiera i puszcza podciśnienie ze zbiorniczka na podszybiu do układu i wtedy szybciej i mocniej działa turbina a wiadomo masz turbo ze zmienną geometrią łopatek więc podciśnienie musi być mocne tak jak i pompa wakum musi być mocna i wydajna.Jest to taki jak by dopalacz turba inaczej akumulator podciśnienia w razie nagłego spadku podciśnienia przez zadziałanie któregoś z ez,serwo.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

więc do wymiany mam drugi EZ od szyby bo ten pierwszy mniejszy otwiera się aby przy odpalaniu samochodu? a mi check się zaświeca i dostaje muła podczas jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

elektrozawór P1590

To jest ten mały i od niego jest ten błąd. Ale posiadasz jeszcze inny problem który odłącza turbine i to musisz znaleść najlepiej z wakumetrem w ręce..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o kurde to myślałem że 1590 mi odłącza turbo podczas jazdy :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...