Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam 

Czy ktos z VKP lub VU mieszka w Lesznie i moglby sprawdzic ta VB dla mnie ? dlugo szukam zendera w sedanie lub chatch i trafil sie jednak dystans prawie 550 km ewentualnie moze ktos mial przyjemnosc z tym sprzedajacym.Zgodzil sie na podanie Vin-u i sprawdzenie w ASO Opel.

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że ten pakiet Zendera był dokładany, ponadto brak grilla i klapa ze znaczkiem angola i progii z i500 Jak masz vin to sobie go rozkoduj w innym temacie lub podaj tu.

 

Edytowano przez Michał34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vin jesli ktos moze rozkodowac 

progi wlasnie dziwnie mi wygladaly ale na klape nie zwrocilem nawet uwagi dzieki za spostrzezenia

 

W0L0JBF1911216047

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Znaczkiem z Australijczyka i progiem z przedliftowej i500, poza tym nic więcej nie widać. Po VIN'ie wygląda, że fabryczny Zender.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze klape sprzedajacy wymienil zeby nie lakierowac elementu bo twierdzi ze powloka wszedzie fabryczna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://img39.otomoto.pl/images_otomotopl/844436157_9_1080x720_jedyna-taka-oryginal-opc-sport-.jpg&key=84d926f4880278e2680485b064d818ec7e62cbe0977c111d9db31c6a857946a1" width="1024" />

Guma prowadząca przewody do drzwi ma kolor srebrny czyli ktoś ją prysnął pod kolor auta, włacznik oświetlenia wewnętrznego też jakoś krzywo spasowany. Wrzuć tu Vin rozkodowany bo ori zenderów z 1.6 to widziałem w życiu tylko dwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://opelvindekoder.pl/images/Vectra%2520B.png&key=5eb5db37aab217f5c9558f147f81f1376dc85b612d26a66f6f2e8e45ae49b2eb" style="margin:0px;padding:0px 0px 0px 10px;float:left;" />

VIN: W0L0JBF1911216047

Opel Vectra B

4-drzwiowy sedan, 6 okien bocznych


 

Znaczenie nr VIN:
Producent: General Motors
Płyta: Vectra
Model: Vectra B
Nadwozie: 4-drzwiowy sedan, 6 okien bocznych
Kod nadwozia: F19
Rok modelowy: 2001
Fabryka: Russelsheim, Niemcy
Numer seryjny: 216047


Pobrano ze strony: 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



 

Informcje o modelu:
Data produkcji: 27.11.2001
Kierownica po stronie: lewej
Wyprodukowano dla: Niemiec
Kod silnika: Z16XE
Nr silnika: 02NM0678
Kod GM Drive:: XXJA
Numer I rejestracji: BM-MG 788
Farba zewnętrzna: Srebrny ( Star Silver III ) 157 - metalik, 2 warstwy


 

Kody wyposażenia:
2F4 Radio CDR 500
2J5 Pokrycie podłogi: Super Deluxe
80I Wykończenie wnętrza: czarne
80X Wykończenie siedzeń: czarne
A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie
A50 Przednie siedzenia sportowe/komfortowe
AG4 Fotel kierowcy: ręczna regulacja wysokości 2-kierunkowa
AK5 Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa
AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa
AR6 Centralny pas bezpieczeństwa tylnej kanapy 3-punktowy
AT1 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte skórą
AY4 Zagłówki przednich siedzeń pokryte skórą, pełne
AY6 Zagłówek tylny środkowy pokryty skórą
BC1 Ornamentacja tapicerki: karbon
C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie
C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic)
C87 Lampki do czytania tył
C90 Oświetlenie wewnętrzne nad drzwiami przednimi i tylnymi
CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D64 Osłona przeciwsłoneczna dla pasażera z podświetlanym lusterkiem
D74 Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy z podświetlanym lusterkiem
DL8 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem
FI2 Naklejka ostrzegawcza o foteliku dla dziecka w językach: niemieckim, angielskim, francuskim, duńskim
GS8 Przełożenie przekładni głównej: 3.94
K60 Alternator: 100A
L91 Silnik benzynowy 1.6 16V, 4 cylindry, DOHC
MG4 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa Sportowa typu F13CR
N33 Regulowana kolumna kierownicy
N40 Wspomaganie układu kierowniczego o niezmiennym stosunku wspomagania
N55 Kierownica 3-ramienna sportowa, ergonomiczna
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
PG1 Felgi stalowe 6J x 15
QHL Opony 195/65 R15-91h
SVA Przedni uchwyt na napoje
T6D Wykończenie wnętrza: sport, wariant 1
T96 Przednie światła przeciwmgielne
T97 Reflektory ksenonowe
TN6 Akumulator: 55Ah
U07 Klakson: fanfara
U16 Wskaźniki: obrotomierz
UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3
UW2 Głośniki: 10 sztuk, ze wzmacniaczem
W1I Wykończenie siedzeń: skóra
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W2N Usunięto boczne emblematy i napisy
W4J Wersja CD
W7U konwersja modelu SPORT, wersja 2
W8X Dodatkowe elementy do instalacji radia
WD4 Identyfikacyjny punkt kontroli
XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone
XK0 Pakiet wyposażenia Sport, OPC
Z0F Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec
Z1C Oświetlenie wewnętrzne przednie dachowe z podwójną lampką do czytania
Z1F Prędkościomierz w km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby Zenderek. Cena jak na dzisiejsze czasy mega duża ja bym w życiu tyle nie dał za Vectrę. Ale kto co lubi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bym dal nawet wiecej gdybym byl pewny ze nie kombinowana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Trafiaja sie nastepne VB ale na pelny pakiet zendera to nie wyglada zobaczymy co vin powie

co sadzicie o przednich lampach czy vb mialy tak przyciemniane kierunki seryjnie ? jak dla mnie to wyglada to na podrobke z allegro ale moge sie mylic

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez michal12635

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moderator jeszcze nie zamknal tego tematu wiec zeby nie smiecic napisze tutaj znalazlem zendera vin rozkodowany ale czy ktos moze mi wyjasnic pozycje :

 

OGA

Pojazd specjalny Opla, Russelsheim    

Jak to rozumiec ??? :mysli:

Edytowano przez michal12635

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha I jeszcze jedno :

XJ2

Zawieszenie sportowe obniżone                

 

To znaczy standardowe amorki I krotsze sprezyny ?  -20 czy - 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to znaczy że jest gwint przynajmniej ja tak mam, no chyba ze ktoś u mnie zawieszenie wymienił ale wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko jedno wyjasnione

a pojazd specjalny Opla ???

OGA

Pojazd specjalny Opla, Russelsheim    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chodzi o coś dodatkowego co nie było seryjnie montowane np.: większe hamulce, metalowa osłona pod silnikiem itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nic takiego to nie oznacza, oryginalnie VB nie wychodziła z fabryki z gwintem, ten zapis oznacza że ma obniżone zawieszenie względem serii o -20 wersja sport/zender/irmscher. Nie ma seryjnego zawiasu tylko obniżone sprężyny lub sprężyni i amortyzatory.

Z tym pojazdem specjalnym również nie jest do końca jak piszesz

Poniżej adnotacji OGA musisz szukać dodatkowych kodów, które określają na czym ta specjalność polega, mogą to być między innymi:

1C1 = WERSJA NA EKSPORT (NIE POLICJA)
2FS = WERSJA NA EKSPORT (POLICJA)
7Z9 = ZESTAW NAGŁOŚNIENIA ( POLICJA)
9C1 = POLICJA
9C3= POLICJA ZAWARTOŚĆ LIMITOWANA
2KN = TAXI
54U = KOLOR NADWOZIA TAXI ŻÓŁTY (02) HOLDEN

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.zafiraklub.pl/forum/images/smiles/icon_biggrin.gif&key=7f0f051bfd53107e788cefc23e23fa9b22b29249a2de4fc7d6e0734fc946260a" title=":D">
9C6 = NADWOZIE TAXI
1CS = INNE MODYFIKACJE: KARAWAN
5J4 = POCZTA NIEMCY

Pojazdem specjalnym może być również właśnie to że została wzbogacona o pakiet stylistyczny zendera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vika a tak tylko teoretycznie zapytam czy takie zawieszenie gwint mozna bez problem na zwykle zamienic tzn dac tylko zwykly amorek I sprezyne ?

Patrzac na zdjecia tej VB co znalazlem jest na feldze 16 I stoi dosc wysoko.

Patrzac na amorek albo sprezyne mozna poznac ze to gwint ??? np po kolorze czy cos takiego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VB czarny sedan zender ale na karawan chyba sie nie nadaje :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie możesz sobie dowolnie modyfikować według swojego uznania, kwestia zakupu amortyzatorów i sprężyn.

Po kolorze raczej średnio,bardziej po samej konstrukcji amortyzatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja się tam do bagażnika spokojnie mieściłem (a mały nie jestem) więc od biedy sedan też podejdzie pod tą funkcjonalność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po konstrukcji amorka ale patrzac przez szczeline przy kole dojrze cos innego jesli nie standard ? oryginaly byly sachs jesli sie nie myle

Edytowano przez michal12635

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po oznaczeniach kodowych, numer wybity na sprężynie i amortyzatorze. Nie pamiętam teraz czy zender miał swoje dedykowane spingi i amorki chyba kożystał z GMowskich stosowanych do sportowych wersji czyli oryginalne GM -20mm.

Irmscher natomiast wkładał swoje dedykowane sprężyny, miały czerwony kolor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko przynajmniej jak bede ogladal to zagladne co tam jest za kolem :D a jak kupie to wtedy moge na spokojnie po numerach sprawdzac Dzieki za wszelkie informacje pozdro

Edytowano przez michal12635

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JarekS   czyli jak ja mam gwint to znaczy że seryjnie tak nie wyszedł a ktoś po prostu zmienił już  zawieszenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×