Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bodeha

Wymiana kierownicy multi i regulacji bloku

Polecane posty

Hej

Mam opla vectre b bez regulowanej kierownicy i bez multi (bez przyciskowy)

 

Chce wymienić elementy by była regulowana i multi.

 

Kupiłem kolumnę kierownicy krzyżak regulowaną

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Chce kupić jeszcze kierownice multi i zwijak chyba. bo z tego co czytałem tam sa inne taśmy to chyba jest potrzebne, i osłonę, aczkolwiek co do osłony to nie wiem czy nie wystarczy tam zrobić miejsce tylko na drążek do zmiany regulacji?

 

Prosze o pomoc czy wszystkie elementy która wymieniłem dadzą sie poprawnie zamontować?
Od razu mowie ze sam sie za to nie wezmę, tylko podrzucę do warsztatu przy okazji wymiany rozrządu i naprawy innych usterek, wiec chce to zrobić jakby hurtem:) Kwestia czy wszystko będzie ok czy jeszcze cos musze dokupić? czy ew juz ktoś to zmieniał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×