Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

człowiek_lasu

Ile przejechane na gazie Vectra C 2.8 V6 TURBO

Polecane posty

Witam

Zadam "ciekawe" pytanie: kto ile km przejechał na zagazowanym 2.8 v6 Turbo.

Pytam bo dopadła mnie nietypowa przypadłość po 30 000km na gazie (łączny przebieg auta to 210 000km)

Zapadły się gniazda zaworów wylotowych na przedniej głowicy (cylindry 2,4 i 6) i nie wiem co było przyczyną.

Czy wpływ gazu czy zwykły pech.

Na drugiej głowicy ciśnienie sprężania ok.

Obecnie już składają mi silnik

Co o tym sądzicie

Edytowano przez człowiek_lasu
Błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wpływ gazu ani pech. Raczej partacz nie gazownik


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co gazownik spartaczył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za ubogo bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To teraz silnik sam nie dobiera składu mieszanki na podstawie odczytów z różnych czujników?

Na gaźniku to bym zrozumiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobiera w pewnych granicach i dotyczy to benzyny. Zadaniem komputera gazowego jest to aby dawkować tak gaz żeby mieszanka była jak na benzynie, ale do tego trzeba poprawnie zamontowanej instalacji i człowieka który umie to wyregulować. Podejrzewam że były błędy w montażu i był rozjazd między bankami. Zrób zdjęcia instalacji. Nie było żadnych błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ile ci palił gazu??

Edytowano przez Rafalg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A gdzie to gazowałeś? Jak masz jakieś 1.0 to można jechać do zakładu po drugiej stronie ulicy. Ale nie przy takim silniku.

Nawet wolnossące V6, V8 inaczej się stroi niż silniki turbo, gdzie w pełnym booscie instalacja musi wyrabiać. Ciekawe czy w ogóle instalacja była strojona po AFR. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gazowałem w Automix w Skrzyszowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jednak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W mieście około15-16l na 100

Przy dynamicznej jeździe ( ok. 180km/h) - 20-21l na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie wiem co masz na myśli błędy?

Do czasu awarii na gazie (przez 30 000km) chodził jak zegarek (nie było żadnej różnicy w jeździe pomiędzy Pb a LPG)

Dodam, że reduktor ma dobrany dla mocy 350koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na LPG przejechalem 50tys km wszystko jest ok.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Widać różnica była jeśli wypaliło zawory. Prawdopodobnie z powodu złego montażu był rozjazd między bankami

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że do jednego rzędu cylindrów idzie mniej gazu niż do drugiego. Rozpoznać można komputerem. Podczas jazdy musi być duża różnica żeby było czuć. Będzie spadek mocy i powinien zapalić się check.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie zaczęło się to od wypadania zapłonu z czwartego cylindra

Okazało się że nie ma kompresji ale co dziwne tylko na rozgrzanym silniku

W konsekwencji zdjęliśmy jedną głowicę i w całości ją regenerujęmy

Spadku mocy nie było

 

Jak złożą mi to po ponownej regulacji podepnę na stałe ( na początek) i będę monitorował lambdę

 

Jak ktoś ma inny pomysł na znalezienie przyczyny to proszę o info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×