Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Mam takie zapytanie, zapiekł mi się jeden tłoczek przy tylnej prawej szczęce, więc zakupiłem używaną szczękę hamulcową. i przy niej odpowietrznik jest na dole przy wężu który doprowadza płyn... a u siebie miałem u góry odpowietrznik... może to być problem przy odpowietrzaniu układu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że może być i tak własnie jest, jak chcesz odpowietrzyć układ skoro powietrze zawsze jest lżejsze od płyny czyli znajduje się w górnej części zacisku :)

Kupiłeś zestaw na lewe kolo a nie na prawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że właśnie to jest na prawe koło, a zacisk na lewe ma to samo i odpowietrznik na dole.... no to pięknie zbliżam się do ostatniego koła z przodu i dalej jest zapowietrzone... jak to będzie ten zacisk zapowietrzony co kupiłem to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrznik ma być na górze inaczej nie odpowietrzysz i koniec, chyba że umiesz oszukiwać prawa fizyki.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj jeszcze raz to co napisał Jarek

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem, jak na lewe koło jak tylko mógł iść na to prawe inaczej nie dało by rady go założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrznik razem z przewodem doprowadzającym płyn jest od dołu zacisku nie od góry. więc czy to lewe czy to prawe koło to to samo, chyba że się mlę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Mylisz się

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to co miałem zakladać go na lewe koło i wyginać przewód sztywny na górę ? żeby pękł ? jak możesz to wytłumacz mi to konkretniej co masz na myśli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyginać żeby nie pękł. Ma być tak jak powinno. Jarek już wyraźnie napisał że powietrze jest lżejsze od płynu i ucieka do góry, więc tam ma być odpowietrznik. Nie wiem co tu jeszcze można tłumaczyć.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nie do końca jestem rozgarnięty... ale skoro fabrycznie było że przewód sztywny był na dole, a odpowietrznik u góry no to myślałem że tak powinno być...

Ja rozumiem ze powietrze jest lżejsze i powinien być u góry odpowietrznik, czyli co te zaciski są dobre tylko że ja źle strony założyłem i powinienem wygiąć przewód do góry który był na dole ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy te zaciski po prostu o innego modelu może były ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie zwracałem uwagi na to gdzie wchodzi rurka od zacisku ale teraz przewaliłem grafikę google i wychodzi że są 2 typy zacisków. 1 ma u góry a drugi u dołu. Widać trafiłeś ten drugi. Nie zmienia to faktu że odpowietrznik zawsze ma być u góry

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego wpisz sobie w google wymiana hamulcy tył vectra b, następnie grafika i zobaczysz jak to powinno być złożone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to pięknie tyle godzin roboty psu w d, ale dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam u mnie np.przewody są od dołu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, zostaje mi tylko zamienić strony i kupić kawałek świeży sztywnego przewodu i wyprofilowac żeby do góry szły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×