Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zbyszek1987

ciężko pali na zimnym silniku

Polecane posty

Witam wszystkich, może ktoś poradzi co dolega mojej vikci. Zaczne od początku, problem pojawił się gdy pewnego dnia pojechałem do pracy i wszystko było ok po skończonej pracy wsiadam i już nie chciała odpalić, po sprawdzeniu okazało się  że pompa się zawieszała więc wymieniłem ją na nową, zamontowałem zamiennik ale było wszystko ok przez ok 2 tygodnie, puzniej pojawił się ten sam problem że auto nie chciało odpalić, wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy, poprawiło się o tyle że teraz auto na zimnym silniku ciężko odpala ale od razu obroty spadają i silnik gaśnie, dopiero po przytrzymaniu go na wysokich obrotach ok minuty obroty się stabilizują i nie gaśnie ale przy lekkim dodawaniu gazu silnik się dławi. Może ktoś ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną. Dodam że wymieniłem jeszcze przewody zapłonowe i że na gazie auto jezdzi bardzo dobrze i nie ma problemu tylko na benzynie takie jaja. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Vectra b 2.0 16v +lpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompę sprawdzałem, po włączeniu zapłonu paliwo leci z przewodów mocno. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sczytałem dziś błędy metodą spinaczową i wyświetla mi tylko błąd 0500 czyli czujnik prędkości własnej, wie może ktoś o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dostaje sygnału prędkości z absu ale nie będzie powodowało to takich objawów. Zakręć gaz i pojeździj na samej benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To sprawdź jeszcze raz w ten sposób - przekręć kluczyk na zapłon kilka razy (nie zawsze pompa pracuje i dobija) - potem wyłącz zapłon i po 15-30sek spróbuj siknąć paliwem. Jak nie poleci to masz problem z wężem paliwa pomiędzy pompą a pokrywą zbiornika - sprawdź dobrze czy nie ma na nim pęknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem tak jak pisałeś i paliwo sikło z przewodu mocno, zakręciłem też zawór od butli i wypaliłem resztę gazu z przewodów, pojeździłem na benzynie dość dużo i auto odpalało już dużo lepiej, postanowiłem jeszcze trochę pojeździć na samej benzynie i niestety w pewnym momencie auto zgasło i już nie udało mi się go zapalić, nawet na chwilę nie załapał, pompa słychać że pracuje ale jak sprawdziłem wciskając ten cypelek obok wtryskiwaczy to paliwo nie leci już. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniłeś? Albo zatkany albo koniec pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem się do pompy, okazało się że wysunął się wężyk od pokrywy pompy i paliwo ciekło na pokrywę, nie trzymają zatrzaski i teraz jak przekręcam na zapłon wężyk od razu się zsuwa  więc muszę wymienić tą końcówkę, ciekawi mnie czy przez to miałem takie problemy z odpalaniem i wcześniej już łapało tam powietrze chociaż wcześniej wyglądało że jest ok , jak myślisz?. W poniedziałek kupie i wymienię i zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogło go rozwalić np. przez zatkany filtr paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jeszcze czy uda mi się dokupić samą końcówkę czy cały przewód do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Musisz kupić cały z aż do filtra - możesz na chwilę dać gumowy ogólnie dostępny w sklepach fi 8mm wewnątrz ale wytrzyma ok 2-3 miesięcy i zacznie puszczać. JAk już tam dotarłeś to otwórz też zbiornik i sprawdź dokładnie ten od pokrywy do pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewód wymieniony, dodatkowo wymieniłem jeszcze filtr paliwa, autko odpala i jest wszystko ok. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×