Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbyszek1987

ciężko pali na zimnym silniku

Recommended Posts

Witam wszystkich, może ktoś poradzi co dolega mojej vikci. Zaczne od początku, problem pojawił się gdy pewnego dnia pojechałem do pracy i wszystko było ok po skończonej pracy wsiadam i już nie chciała odpalić, po sprawdzeniu okazało się  że pompa się zawieszała więc wymieniłem ją na nową, zamontowałem zamiennik ale było wszystko ok przez ok 2 tygodnie, puzniej pojawił się ten sam problem że auto nie chciało odpalić, wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy, poprawiło się o tyle że teraz auto na zimnym silniku ciężko odpala ale od razu obroty spadają i silnik gaśnie, dopiero po przytrzymaniu go na wysokich obrotach ok minuty obroty się stabilizują i nie gaśnie ale przy lekkim dodawaniu gazu silnik się dławi. Może ktoś ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną. Dodam że wymieniłem jeszcze przewody zapłonowe i że na gazie auto jezdzi bardzo dobrze i nie ma problemu tylko na benzynie takie jaja. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Vectra b 2.0 16v +lpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź tą pompę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sczytałem dziś błędy metodą spinaczową i wyświetla mi tylko błąd 0500 czyli czujnik prędkości własnej, wie może ktoś o co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dostaje sygnału prędkości z absu ale nie będzie powodowało to takich objawów. Zakręć gaz i pojeździj na samej benzynie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To sprawdź jeszcze raz w ten sposób - przekręć kluczyk na zapłon kilka razy (nie zawsze pompa pracuje i dobija) - potem wyłącz zapłon i po 15-30sek spróbuj siknąć paliwem. Jak nie poleci to masz problem z wężem paliwa pomiędzy pompą a pokrywą zbiornika - sprawdź dobrze czy nie ma na nim pęknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem tak jak pisałeś i paliwo sikło z przewodu mocno, zakręciłem też zawór od butli i wypaliłem resztę gazu z przewodów, pojeździłem na benzynie dość dużo i auto odpalało już dużo lepiej, postanowiłem jeszcze trochę pojeździć na samej benzynie i niestety w pewnym momencie auto zgasło i już nie udało mi się go zapalić, nawet na chwilę nie załapał, pompa słychać że pracuje ale jak sprawdziłem wciskając ten cypelek obok wtryskiwaczy to paliwo nie leci już. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr paliwa wymieniłeś? Albo zatkany albo koniec pompki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrałem się do pompy, okazało się że wysunął się wężyk od pokrywy pompy i paliwo ciekło na pokrywę, nie trzymają zatrzaski i teraz jak przekręcam na zapłon wężyk od razu się zsuwa  więc muszę wymienić tą końcówkę, ciekawi mnie czy przez to miałem takie problemy z odpalaniem i wcześniej już łapało tam powietrze chociaż wcześniej wyglądało że jest ok , jak myślisz?. W poniedziałek kupie i wymienię i zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogło go rozwalić np. przez zatkany filtr paliwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeszcze czy uda mi się dokupić samą końcówkę czy cały przewód do wymiany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Musisz kupić cały z aż do filtra - możesz na chwilę dać gumowy ogólnie dostępny w sklepach fi 8mm wewnątrz ale wytrzyma ok 2-3 miesięcy i zacznie puszczać. JAk już tam dotarłeś to otwórz też zbiornik i sprawdź dokładnie ten od pokrywy do pompki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewód wymieniony, dodatkowo wymieniłem jeszcze filtr paliwa, autko odpala i jest wszystko ok. Dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...