Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pawełw

Elektozawór turbo 0928400464

Recommended Posts

Witam. Auto zamulone, przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny. Błędy P1590- zawór elektrom. sterujący podcisnieniem. Napiecie za wysokie. P0234- regulacja cisnie. doladowania. Odchyłka regulacji ujemna. Mechanik mówi ze to wina tego zaworu. Jak sprawdzic czy to napewno ten zawór, zeby nie wchodzic w niepotrzebne koszty. Ponoc sie grzeje podczas pracy silnika według mechanika. Sprawdzałem na allegro jest tylko jedna uzywka za 249zł. Co wy na to? Pozdrawiam.

Please login or register to see this attachment.

Edited by pawełw
Wstawienie zdjecia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajrzyj tu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz czy jest napiecie na wtyczce zaworu jak jest to wymiana zaworu gdyz jak juz generuje błąd to ma zwarcie. odezwij się na pw to cos poradzimy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puzoniasty. Mam pytanie, moze okazac sie dziwne ale co jednym jest oczywiste innym sprawia problem. Czy wtyczke od czujnika odpiac przed odpaleniem silnika i sprawdzac na wlaczonym silniku? Jakie powinno byc napiecie? Czy mozliwe jest ze ten zawor jest odpowiedzialny za wibracje silnika zaraz po opaleniu, ktore trwja chwile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wtyczka podpieta do zaworu silnik odpalony podłączony interfejs w którym jedna osoba obserwuje parametry turbo zadane i rzeczywiste a druga delikatnie po trochu przestawia imbusem położenie zaworka podcisnienia jak przy 2000-3000 w miarę się pokrywa to powinno być ok i teraz jazda testowa na 4 biegu trzymamy pełny gaz od 1200 obrotów jak do 4000 nie odetnie mocy to jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...