Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pawełw

Elektozawór turbo 0928400464

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam. Auto zamulone, przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny. Błędy P1590- zawór elektrom. sterujący podcisnieniem. Napiecie za wysokie. P0234- regulacja cisnie. doladowania. Odchyłka regulacji ujemna. Mechanik mówi ze to wina tego zaworu. Jak sprawdzic czy to napewno ten zawór, zeby nie wchodzic w niepotrzebne koszty. Ponoc sie grzeje podczas pracy silnika według mechanika. Sprawdzałem na allegro jest tylko jedna uzywka za 249zł. Co wy na to? Pozdrawiam.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez pawełw
Wstawienie zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj tu:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy jest napiecie na wtyczce zaworu jak jest to wymiana zaworu gdyz jak juz generuje błąd to ma zwarcie. odezwij się na pw to cos poradzimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Puzoniasty. Mam pytanie, moze okazac sie dziwne ale co jednym jest oczywiste innym sprawia problem. Czy wtyczke od czujnika odpiac przed odpaleniem silnika i sprawdzac na wlaczonym silniku? Jakie powinno byc napiecie? Czy mozliwe jest ze ten zawor jest odpowiedzialny za wibracje silnika zaraz po opaleniu, ktore trwja chwile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wtyczka podpieta do zaworu silnik odpalony podłączony interfejs w którym jedna osoba obserwuje parametry turbo zadane i rzeczywiste a druga delikatnie po trochu przestawia imbusem położenie zaworka podcisnienia jak przy 2000-3000 w miarę się pokrywa to powinno być ok i teraz jazda testowa na 4 biegu trzymamy pełny gaz od 1200 obrotów jak do 4000 nie odetnie mocy to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×