Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Wecia

Obroty szaleją Opel Vectra B

Recommended Posts

Witam, mam problem z obrotami autka...

Dokładnie problem mam taki , jeżeli autko jest zimne, po odpaleniu obroty są ok ale jak dodam gazu czy ruszę i przejadę kilka metrów  to na luzie zaczynają szaleć jeżeli nie dodam gazu zgaśnie, po czym muszę później długo kręcić żeby odpalił,, taki problem mam na gazie i benzynie.

Jeżeli autko popracuje i nagrzeje się wtedy nie ma żadnego problemu obroty są ok na benzynie i tak samo na gazie... Problem jest tylko wtedy gdy samochód zimny z całej nocy lub postoi kilka godzin

 

Proszę o jakiekolwiek rady co by to mogło być 

Opel Vectra B 2.0 136KM   B+G 1996r.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbyt bogata dawka. Jaki gaz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowa instalacja gazu, mówisz ze to może być wina dawkowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to jest standardowa instalacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak się może ona nazywać, ale została przerobiona z lepszej na gorszą... Już Ci mówie o co chodzi.

 Była instalacja ze sterownikiem "AG Lambda Control System AL-800, Autronic" Ale się ten panel sterujący zepsuł i zostało wymontowany, jedynym panelem sterowania to jest przełącznik znajdujący sie w kabinie.

 

Nie wiem czy to coś Ci pomoże :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli masz instalację złą zamienioną na tragiczną. Zakręć gaz i pojeździć na benzynie. Jeśli się poprawi to wina lpg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa rozwiązana, wystarczyło wymienić silniczek krokowy, Pozdrawiam

 

Temat do zamknięcia 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu problem, pare dni było OK a teraż od nowa to samo

 

 

POMOCY 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpowie ktoś w czym może być znowu problem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałeś zrobić to co pisałem wyżej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, ale jutro tak zrobie, tylko czy wystarczy zakręcić główny zawór przy butli ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem tak jak pisałeś dwa dni tak pojeździłem i nic nie pomogło 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ja się podepnę pod temat

ogólnie mam za male obroty bo w granicach 600 ,po przeczyszczeniu krokowca,przepustnicy i egr są stabilne ale cały czas 600.

Na zimnym jest ok bo są wyższe ok 1100 ale po nagrzaniu spadają .

Kiedyś w lagunie 1 (tam jest podobna przepustnica) po prostu podkręciłem na regulacji  (śrubce) ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.Może ktoś miał podobny problem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Check się nie świeci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Obroty według zegara? Najlepiej byłoby odczytać kompem bo może oszukuje wskazówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ale wyraźnie da się zauważyć że są za male (mam taki silnik w innym aucie i tam są na pozomie 800-900 na rozgrzanym)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnij kompa i zobacz jakie obroty widzi sterownik. Powinna być również pozycja pożądane jałowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok poddaje gdzieś i sprawdzę dz***i

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check się nie świeci, dla próby odłączyłem też pompę paliwa dla sprawdzenia ale również to nic nie daje.

 

hmmm a może to być przyczyną jakiegoś lewego powietrza albo nieszczelności silniczka krokowego ? bo tam jest gwint do d*** i nie ściąga  dobrze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najbardziej może. Musisz opryskać plakiem cały kolektor na pracującym silniku. Jeśli będzie zmiana pracy to masz winowajcę

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, tylko jakie mogą być zmiany albo efekty bo jak gazu nie ruszę to nie będzie się nic działo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak będzie dziura to będzie się działo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok poczekam jeszcze aż silnik ostudzi się i zrobie próbę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nic nie pomogło spryskałem tak jak pisałeś w dalszym ciągu tak samo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...