Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Wecia

Obroty szaleją Opel Vectra B

Polecane posty

Witam, mam problem z obrotami autka...

Dokładnie problem mam taki , jeżeli autko jest zimne, po odpaleniu obroty są ok ale jak dodam gazu czy ruszę i przejadę kilka metrów  to na luzie zaczynają szaleć jeżeli nie dodam gazu zgaśnie, po czym muszę później długo kręcić żeby odpalił,, taki problem mam na gazie i benzynie.

Jeżeli autko popracuje i nagrzeje się wtedy nie ma żadnego problemu obroty są ok na benzynie i tak samo na gazie... Problem jest tylko wtedy gdy samochód zimny z całej nocy lub postoi kilka godzin

 

Proszę o jakiekolwiek rady co by to mogło być 

Opel Vectra B 2.0 136KM   B+G 1996r.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbyt bogata dawka. Jaki gaz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Standardowa instalacja gazu, mówisz ze to może być wina dawkowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to jest standardowa instalacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak się może ona nazywać, ale została przerobiona z lepszej na gorszą... Już Ci mówie o co chodzi.

 Była instalacja ze sterownikiem "AG Lambda Control System AL-800, Autronic" Ale się ten panel sterujący zepsuł i zostało wymontowany, jedynym panelem sterowania to jest przełącznik znajdujący sie w kabinie.

 

Nie wiem czy to coś Ci pomoże :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz instalację złą zamienioną na tragiczną. Zakręć gaz i pojeździć na benzynie. Jeśli się poprawi to wina lpg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana, wystarczyło wymienić silniczek krokowy, Pozdrawiam

 

Temat do zamknięcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu problem, pare dni było OK a teraż od nowa to samo

 

 

POMOCY 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś w czym może być znowu problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś zrobić to co pisałem wyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie, ale jutro tak zrobie, tylko czy wystarczy zakręcić główny zawór przy butli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak pisałeś dwa dni tak pojeździłem i nic nie pomogło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ja się podepnę pod temat

ogólnie mam za male obroty bo w granicach 600 ,po przeczyszczeniu krokowca,przepustnicy i egr są stabilne ale cały czas 600.

Na zimnym jest ok bo są wyższe ok 1100 ale po nagrzaniu spadają .

Kiedyś w lagunie 1 (tam jest podobna przepustnica) po prostu podkręciłem na regulacji  (śrubce) ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.Może ktoś miał podobny problem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Check się nie świeci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Obroty według zegara? Najlepiej byłoby odczytać kompem bo może oszukuje wskazówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ale wyraźnie da się zauważyć że są za male (mam taki silnik w innym aucie i tam są na pozomie 800-900 na rozgrzanym)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnij kompa i zobacz jakie obroty widzi sterownik. Powinna być również pozycja pożądane jałowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok poddaje gdzieś i sprawdzę dz***i

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Check się nie świeci, dla próby odłączyłem też pompę paliwa dla sprawdzenia ale również to nic nie daje.

 

hmmm a może to być przyczyną jakiegoś lewego powietrza albo nieszczelności silniczka krokowego ? bo tam jest gwint do d*** i nie ściąga  dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej może. Musisz opryskać plakiem cały kolektor na pracującym silniku. Jeśli będzie zmiana pracy to masz winowajcę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, tylko jakie mogą być zmiany albo efekty bo jak gazu nie ruszę to nie będzie się nic działo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie dziura to będzie się działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok poczekam jeszcze aż silnik ostudzi się i zrobie próbę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic nie pomogło spryskałem tak jak pisałeś w dalszym ciągu tak samo ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×