Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Eeliasz14

wytarte wałki rozrządu

Polecane posty

Witam. Posiadam Vectre z silnikiem 1.8 122 km, niby wszytko do tej pory było ok oprócz (naprawy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem właśnie po sprawdzeniu ciśnienia oleju, manometr wkręcony w czujnik ciśnienia oleju na biegu jałowym wskazywał 3-3,5 bara silnik nagrzany do temperatury roboczej olej raczej gorący mocno nie był ale do miski dłużej przyłożyć dłoni nie można. Także to tylko potwierdza że dół silnika nie jest w złej kondycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym Ty ten silnik zalałeś, smalcem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak przeczytasz uważnie to będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki za "pomoc" problem rozwiązany zamykać temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak rozwiązałeś problem ?? U mnie wygląda to identycznie. Po podniesieniu dekla gruba skorupa nagaru. Tyle że wałków nie wymieniałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie rozwiązalem tylko napisałem na innym forum i tam mi pisali żeby sprawdzić stan bieżni i mostków głowicy. Jeśli sa w dobrym stanie można drugie walki wsadzic jeśli nie nie ma sensu bo i jak będzie klepac. Czyli głowica do wymiany. Co do nagaru to na dniach sciagam miske i pokrywę i spróbuje to wyczyścić, może dodatkowo płukanka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie też klepało ale przestało po wymianie popychaczy. A co do płukanki to nie stosowałem ale stosowałem dobry olej i silnik na pewno przeczyściło trochę bo przy zmianie zlewałem syf ale niestety ale teraz mi trochę bierze oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×