Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maykiop

Najlepszy silnik.

Polecane posty

Witam. Przymierzam się do kupna auta. Na 99 proc. będzie to vectra. Moje pytanko, jaki silnik wybrać (benzyna) . Najbardziej mi chodzi o jak najmniejszą awaryjność. Dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy silnik benzynowy to 2.0 T 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weż 1.8 140km ,instalacje gazowe też im służą,palą 9-11 gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jakie jest oczekiwanie odnośnie auta. Jeśli chodzi o bezproblemową eksploatację to rzeczywiście 1,8 jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli trochę emocji to Z20NET.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie powinno zawierać jeszcze jedną zmienną  - mianowicie "jaka kasa" - różnica w cenie zadbanej 1.8 i 2.0T to ładnych parę tysięcy - to też powinno przemówić .

Czy lepiej dać 20 tys za 1.8, czy 25 za 2.0? Jak kupisz za 20, to będziesz miał 5k na paliwo.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po pierwsze ,wielkie dzięki za szybką odpowiedz. Jeśli chodzi o kasę do mam jakieś 18 tyś z tym że 3 chcę zostawić na opłaty rozrząd itp. Szczerze czytam już od tygodnia opinie itd. i już sam zgłupiałem co jest dobre a co nie. To mówicie 1.8 albo 2.0. Wiem że są różne odmiany tych silników , i jak moglibyście podać jakieś szczegóły np. KM to byłbym wdzięczny. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przy zakupie 2,0T trzeba się liczyć ze spalaniem średnio 9,4/100 (takie mam u siebie, a nie jeżdżę za specjalnie szybko). Jazda daje frajdę na pewno większą od 1,8. Chociaż 1,8 miałem w VB i dawało to radę, tyle że tam była też lżejsza buda. Nie wiem w jakim stanie można kupić 2,0T za 15 tys, ale nie wykluczone, że może znajdzie się coś do jazdy. W zasadzie sam dałem 20tys za 2,0T przejściówkę w 2012, tak więc może i teraz da się coś za 15tys. Faktem jest że włożyłem później z 3tys w zawieszenie no i jeszcze trochę w rozrząd, ale to już mogło być wynikiem jazdy po dodaniu mocy. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przedlift 1.8 122KM kod: Z18XE

Polift 1.8 140KM kod: Z18XER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak nie masz ciągotek do dynamicznej jazdy to bierz 1.8 122KM i co tu dalej deliberować :D

Edytowano przez wigo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Deli...co? Ok już sprawdziłem. Jeszcze jedno pytanko . Po czym mam poznać czy jest przed czy po liftingu ?  Może są to pytania troszkę naiwne ,ale ja dość słabo orientuję się w motoryzacji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Poczytaj bo różnic w postaci detali jest sporo, a zewnętrznie chyba najprościej rzuć okiem na "buźki: VC

przedlift:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/2366/800x600_pl_PL/1326503374-opel-vectra-c-gts-opc-32877.jpg&key=c44103f14819304ff0749d0aba2ae5be0259cfed46d6de68d78ef04b429c5a1e" />

polift:

2.jpg.0dadfbd4e19d6f333d94a19333fef153.jpg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez van-reiv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bierz polifta, akurat auta na tych zdjeciach nie bardzo odzwierciedlaja te jezdzace po ulicach ( zdjecia to sa wersje OPC) ale glowne roznice na nich widac. Jednak lakier, felga, progi robia swoje. Polift w zwyklej wersji jezdzacy po naszych drogach wyglada zdecydowanie lepiej, zreszta popatrz sobie po ogloszeniach. Przede wszystkim jest tez nowszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polifta w tych pieniądzach?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja kupiłem w grudniu przed lift 2005r. z 1.8 za 12.800 wiem że autko było kręcone o ok 100k. Szukałem auta w okolicach 15k koło pół roku i niestety było kruch. Dodam że stało za 15.500 a koleś się bardzo zdziwił jak mu pokazałem kwit. Do tego uszkodzony panel klimy(już sprawny forum pomogło przed zakupem) i termostat, poqłoka lakiernicza i zawieszenie ok. Wątpie że dostanie dość dobrze utrzymanego polifta w cenie 15k.

Edytowano przez szczesny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No, a jak kolega ma 15 tyś. to chyba ty mu tą resztę dołożysz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta no jasne juz bije swinie skarbonke. Niedoczytalem tego budzetu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Wielkie Dzięki za wszystkie podpowiedzi. A przede wszystkim za kulturę , bo na forach różnie z tym bywa. Na dzień dzisiejszy postanowiłem dozbierać do 20 tyś. i wtedy coś kupić. Pozdrawiam i szerokiej drogi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba najlepsze rozwiazanie. Kupisz nowsze, poliftowe, po prostu swiezsze auto. To jak dozbierasz i bedziesz sie zastanawial dalej - pisz. Pozdro i jak najszybszego uzbierania kwoty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×