Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lui88

uszkodzona przepustnica

Recommended Posts

witam.

ostatnio gdy chce sie wlaczyc wypalanie dpf wyskakuje kontrolka auto z kluczykiem. odczytalem blad na zywo op-com i wyskoczylo na blad przepustnicy. wiec rozbiorka czyszczenie i okazalo sie ze ulamal sie jeden zabek od zebatki tej malej po srodku zaznaczonej na zdjeciu na czerwono. wie ktos czy idzie to jakos naprawic? albo rozebrac zeby mozna bylo wyciagnac i dorobic taka zebatke?

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukac drugiej uszkodzonej w ktroej padla elektronika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szkoda roboty, kup drugą za stówkę i po sprawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że przy regeneracji też wymieniają zębatke jeśli uszkodzona. A pozatym mam dojście do gościa co mi dorobi tylko jak wyciągnąć ja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykręć klapę,Rozwierć tu dziurkę(foto).I wszystko ci fajnie wyjdzie.Cały sworzeń.Sworzeń z wywierconej dziurki -wybij.

Please login or register to see this attachment.

Edited by mark2014
q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta dziurkę to na wylot czy tylko z jednej strony? Później przy składaniu czymś to trzeba zabezpieczyć? A i jakie fi tej dziurki? 

Edited by lui88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziurkę z tej strony tej co na zdjęciu,nawiercasz wiertłem do metalu 3-4mm.Nie na wylot.Jak dobrze wiertłem trafisz to dowiercisz się bezpośrednio do klina którego trzeba czymś cienkim wybić.Jak go wybijesz,wyjmiesz wtedy tą pierwszą zębatkę.Co do zabezpieczenia to wg uznania.Jeden się zabezpiecza drugi nie :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...