Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
DawidGTS1.8

Brak katalizatora a spalanie LPG

Polecane posty

Witam. Jakiś miesiąc temu zapchał mi się katalizator. Wybiłem cały wkład i została pusta pucha. Wydaje mi się że pali teraz więcej gazu niż wcześniej. Czy brak kata może mieć wpływ na spalanie z powodu danych które czyta sonda lambda za katem? Czy założenie ewentualnie emulatora pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prędzej sonda przed katem odczytuje uboższą mieszankę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mówisz o tej pierwszej od silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a emulator pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszą sonde emulator nie pomoże. A robiłeś diagnostykę sondy jakimś komputerem? Może być tak że bez wkładu ceramicznego spaliny inaczej "omywają " sonde która przekłamuje wyniki.

Napisz jak możesz jak wyglądał w twoim aucie temat zapchanego katalizatora. Prawdopodobnie mam to samo i czeka mnie wybicie wkładu, ale z braku czasu wszelkie metody inwazyjne odstawiłem póki co na półkę.Chciałbym najpierw wiedzieć że moje objawy pokrywają się z bliźniaczym silnikiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Więc tak. U mnie było tak, że odpalam rano auto i jadę, po rozpędzeniu do ok 80 km/h ...muł, redukcja na nizszy bieg ,też muł. Nie mógł się rozbujać, obroty mimo wciskania gazu w podłogę max 3000 i mniej, do tego dziwnie falowanie. Przejechałem ok 15 km z prędkością 40 km/h żeby nie ugotować silnika. Zgasiłem i odpaliłem po ok godzinie, ruszam ...a tu przy dodawaniu gazu pisk...tak jakby rolka się jakaś zacierała. Im więcej gazu to pisk głośniejszy i max prędkość to 30 km/h i pisk niczym rżenie konia :) . Zrzuciłem pasek osprzętu ,bo myślałem że może klima tak piszczy , albo alternator, ale nic to nie dało. Pompę wody też wykluczyłem bo dopiero rozrząd nowy zapakowany. Odkręciłem kata na złączce z wydechem, wiertara i ogień, odpalam i efekt od razu widoczny. Ale zanim go ruszyłem to zatkałem ręką wydech ,szwagier dawał gazu i nic na ręce nie czułem . Po wywaleniu całego wkładu nie idzie utrzymać ręki przy wydechu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

u mnie było to samo,z tym że wytworzyła się wysoka temperatura i wysokie ciśnienie spalin w kolektorze ,że urwało szpilkę-dużo pracy i koszty.Wywaliłem kata,jeżdzę bez emulatora już 2 mce,narazie check nie wywala 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×