Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam , mam taki problem ze miałem uszkodzony termostat i robiło mi się ciśnienie e układzie i ciekl płyn z każdego możliwego miejsca, po wymianie termostatu wszystko ok, tylko został  mały wyciek z pod tej dolnej sróbki obudowy (dekielka) pompy wody (3 krople na dzień ) stwierdziłem że nie będę tego ruszal ale przyszła zima i wyciek się zwiększył i zaczęło mnie to irytować i czas to zrobić , więc chciał bym się poradzić jak to szybko zdemontować żeby się nie narobić, uszczelkę już mam ,tylko teraz jaką kolejność utrzymać żeby było dobrze , chyba najpierw trzeba będzie zdemontować termostat i tą całą obudowę wraz z tą rurą wchodząca w obudowę pompy wyjąć a dopiero odkręcić ten dekielek pompy wody. Mogę się mylić więc potrzebuje pomocy jaką kolejność zachować i co ewentualnie zdemontowac żeby było wygodnie . i czy dużo przy tym pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jakim aucie mówimy

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej bedziesz musial wyjac cala pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale między silnikiem a pompą jest suchutko , tylko z pod tego dekielka co wchodzi w niego ta rura kapie ,więc po co ruszać pompę 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko nie wiem czy do wszystkich srub bedziesz mial dostep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak wyjme tą rurę to raczej powinien być , a tak czy inaczej musze ja wyjąć , tylko nie wiem czy katalizatora nie trzeba będzie wyjąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×