Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

talbot

Problem z brzęczykiem Vectra C

Polecane posty

Witam,

 

Od pewnego momentu przestał działać mi "klikacz" od kierunkowskazów. Tzn. kierunki mrugają zarówno na desce jak i na zewnątrz, ale nie słychać "pykania". Nie działa także sygnał od niezapiętego pasa, zaciągniętego hamulca ręcznego w czasie jazdy, od zapalonych świateł etc. zatem wnioskuję, że coś stało się z brzęczykiem. Jak doczytałem znajduje się on pod kierownicą, jest prawdopodobnie wlutowany w CIM. I moje pytanie - czy ktoś spotkał się z tym problemem, zna jakieś rozwiązanie? Może jest ono błahe i nie wymaga rozbiórki całej kierownicy... to się stało nagle. Działało wszystko, zaparkowałem pod sklepem, wróciłem z zakupów i ... cisza. Może są jakieś bezpieczniki od tego POZA CIMem? Liczę na pomoc.

Pozdrawiam

Edytowano przez talbot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

głośniczek do wymiany, zdarza się to w cimach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet często ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reset (tzn. odlaczenie akumulatora/ponowne podlaczenie) moze pomoc? Moze cim ześwirował i się "odklei" po czymś takim?

 

Trudno to jest odlutować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głośnik spalony. Mam tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Po wymianie głośnika jest ok. Mam tylko problem z taśma zwijaka od poduszki i pytanie do Was. Ile obrotów kierownica wykonuje w lewa i prawa stronę do oporu? Tzn od pozycji zero półtora czy dwa obroty ?  Potrzebuje to żeby ustawić dobrze ten zwijak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.5 obrotu.Na obudowie cima jest wszystko opisane. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, wszystko poskladalem, cim na pewno jest dobrze zlozony, ale zapala mi sie lampka ESP (znany problem), pewnie trzeba skalibrowac czujnik kata skretu (mam ten czujnik w cimie, na pewno sprawny) i teraz pytanie czy mozna kalibracji dokonac bez opcoma/techa, czytalem o jakis metodach o skreceniu na maxa w lewo/w prawo... moglby ktos przyblizyc mi temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, opcom lub tech2 kod carpass jest do tego potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, ze  u mnie nie pyka, że nie mam pasów, dopiero jutro to sprawdzę przy najmniej na miejscu pasażera nie pyka (przód oczywiście) ale kierunki wydają swój głos, też głośnik czy coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Pyt 1) od czego zależy czy musze zakupic opcom czy tech2?

Pyt 2) Kod car pass do wyciągnięcia tylko przez serwis? mam podany przez sprzedawce kod 4 cyfrowy którym odblokowuję radio - to może być ten?

Pyt 3) Ma ktoś może namiar w Łodzi na dobrego magika, który by to skalibrował (nie chce żeby mnie niepotrzebnie wciągnął w koszta np. rozkładania CIMA, bo wiem, że na 100% jest dobrze złożony)

Edytowano przez talbot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 od kasy, Tech2 kosztuje uzywka kilka tysięcy.

2 Kod od radia w przedlifcie to inna bajka.Potrzebujesz kod security

3 Włodarski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1) Ale od czego zależy czy będę potrzebował tech czy opcom - opcom mogę zakupić, ale czy uda mi się go użyć w VC 2003 r? przedlift.

3) A coś więcej? Jakaś ulica? Kontakt? Wujek Google za wiele nie wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 bez problemu opcom da rade

2 poszukaj uzytkownika o takim nicku albo w google Wlodarski Zelów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, skierowałem zapytanie do

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem Ci wiadomość na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Podsumowując:

Przy jakiejkolwiek ingerencji w CIM, wersja z ESP ZAWSZE wymaga KALIBRACJI.

Dzięki uprzejmości kolegi Wlodarski1 udało się skalibrować CIM i kierunki działają bez najmniejszego problemu, lampka ESP zgasła. 

Jeśli komukolwiek zanikła cała grupa dźwięków, mogę potwierdzić, że jest to wina głośnika, który jak już wyżej stwierdzono ulega przepaleniu. 

Dziękuję wszystkim za pomoc, temat można zamknąć.

 

PS: Maniek1996 - dźwięk wydaje tylko pas kierowcy, pasażera nie. 

Edytowano przez talbot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×