Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

talbot

Problem z brzęczykiem Vectra C

Recommended Posts

Witam,

 

Od pewnego momentu przestał działać mi "klikacz" od kierunkowskazów. Tzn. kierunki mrugają zarówno na desce jak i na zewnątrz, ale nie słychać "pykania". Nie działa także sygnał od niezapiętego pasa, zaciągniętego hamulca ręcznego w czasie jazdy, od zapalonych świateł etc. zatem wnioskuję, że coś stało się z brzęczykiem. Jak doczytałem znajduje się on pod kierownicą, jest prawdopodobnie wlutowany w CIM. I moje pytanie - czy ktoś spotkał się z tym problemem, zna jakieś rozwiązanie? Może jest ono błahe i nie wymaga rozbiórki całej kierownicy... to się stało nagle. Działało wszystko, zaparkowałem pod sklepem, wróciłem z zakupów i ... cisza. Może są jakieś bezpieczniki od tego POZA CIMem? Liczę na pomoc.

Pozdrawiam

Edited by talbot

Share this post


Link to post
Share on other sites

głośniczek do wymiany, zdarza się to w cimach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet często ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reset (tzn. odlaczenie akumulatora/ponowne podlaczenie) moze pomoc? Moze cim ześwirował i się "odklei" po czymś takim?

 

Trudno to jest odlutować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głośnik spalony. Mam tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam. Po wymianie głośnika jest ok. Mam tylko problem z taśma zwijaka od poduszki i pytanie do Was. Ile obrotów kierownica wykonuje w lewa i prawa stronę do oporu? Tzn od pozycji zero półtora czy dwa obroty ?  Potrzebuje to żeby ustawić dobrze ten zwijak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 obrotu.Na obudowie cima jest wszystko opisane. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, wszystko poskladalem, cim na pewno jest dobrze zlozony, ale zapala mi sie lampka ESP (znany problem), pewnie trzeba skalibrowac czujnik kata skretu (mam ten czujnik w cimie, na pewno sprawny) i teraz pytanie czy mozna kalibracji dokonac bez opcoma/techa, czytalem o jakis metodach o skreceniu na maxa w lewo/w prawo... moglby ktos przyblizyc mi temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, opcom lub tech2 kod carpass jest do tego potrzebny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się wydaje, ze  u mnie nie pyka, że nie mam pasów, dopiero jutro to sprawdzę przy najmniej na miejscu pasażera nie pyka (przód oczywiście) ale kierunki wydają swój głos, też głośnik czy coś innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pyt 1) od czego zależy czy musze zakupic opcom czy tech2?

Pyt 2) Kod car pass do wyciągnięcia tylko przez serwis? mam podany przez sprzedawce kod 4 cyfrowy którym odblokowuję radio - to może być ten?

Pyt 3) Ma ktoś może namiar w Łodzi na dobrego magika, który by to skalibrował (nie chce żeby mnie niepotrzebnie wciągnął w koszta np. rozkładania CIMA, bo wiem, że na 100% jest dobrze złożony)

Edited by talbot

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 od kasy, Tech2 kosztuje uzywka kilka tysięcy.

2 Kod od radia w przedlifcie to inna bajka.Potrzebujesz kod security

3 Włodarski

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Ale od czego zależy czy będę potrzebował tech czy opcom - opcom mogę zakupić, ale czy uda mi się go użyć w VC 2003 r? przedlift.

3) A coś więcej? Jakaś ulica? Kontakt? Wujek Google za wiele nie wie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 bez problemu opcom da rade

2 poszukaj uzytkownika o takim nicku albo w google Wlodarski Zelów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, skierowałem zapytanie do

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem Ci wiadomość na priv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podsumowując:

Przy jakiejkolwiek ingerencji w CIM, wersja z ESP ZAWSZE wymaga KALIBRACJI.

Dzięki uprzejmości kolegi Wlodarski1 udało się skalibrować CIM i kierunki działają bez najmniejszego problemu, lampka ESP zgasła. 

Jeśli komukolwiek zanikła cała grupa dźwięków, mogę potwierdzić, że jest to wina głośnika, który jak już wyżej stwierdzono ulega przepaleniu. 

Dziękuję wszystkim za pomoc, temat można zamknąć.

 

PS: Maniek1996 - dźwięk wydaje tylko pas kierowcy, pasażera nie. 

Edited by talbot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...