Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam .

Posiadam SIGNUM 1.9  120km 2005 po lifcie

Parę dni temu rozładował mi się akumulator . Ładowałem go dwie doby i nie chciał naładować się do końca.

Wczoraj zamontowałem go i wyruszyłem do pracy , po przejechaniu ok 10 km wyłączyły mi się nawiewy po chwili radio , wspomaganie , światła i na koniec zgasł mi samochód , wszystko to w odstępie jakiś 5 sekund  .

Dotoczyłem się 300 metrów do zajazdu gdzie próbowałem go odpalić  bez skutku jak przy rozładowanym aku  .

Po ok 10 min nagle załączyło mi się radio , przekręciłem kluczyk i odpalił bez problemu .

Nie ryzykowałem dalszej jazdy .

 

Gdzie szukać problemu bo gdyby był to alternator to nie odpalił bym go ponownie ??

Proszę o jakieś podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie napięcie ma akumulator pod obciążeniem i czy przyjmuje prąd. Najlepiej podjedzie tam gdzie sprzedają aku, oni mają testery i zrobią ci to od ręki gratis. Jak tak miałem ale jeszcze w Vectrze B. Zgasiłam auto pod domem, za 10 minut nawet nie przekręcił. Odpaliłem na popych i pojechałem sprawdzić aku-który okazał się totalnym złomem. Kupiłem nowy i problem się już nie powtórzył. Trochę się rozpisałem ale ja bym szukał tam problemu. Ewentualnie jak masz miernik to sprawdź napięcie ok nocy i w trakcie opalania do ich spada i dan znać.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazało się ze nie było ładowania szczotki w alternatorze do wymiany . 

żeby dojechać do mechanika podmieniłem akumulator na 100 .

Jak podjechałem do mechanika to juz brakowało mu prądu i zaczął kopcić na błękitno i silnik nierówno pracował .

Po naprawie alternatora na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak sie rozgrzeje to problem wraca .

Strasznie kopci i chodzi jak traktor .

Wcześniej tego nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×