Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam .

Posiadam SIGNUM 1.9  120km 2005 po lifcie

Parę dni temu rozładował mi się akumulator . Ładowałem go dwie doby i nie chciał naładować się do końca.

Wczoraj zamontowałem go i wyruszyłem do pracy , po przejechaniu ok 10 km wyłączyły mi się nawiewy po chwili radio , wspomaganie , światła i na koniec zgasł mi samochód , wszystko to w odstępie jakiś 5 sekund  .

Dotoczyłem się 300 metrów do zajazdu gdzie próbowałem go odpalić  bez skutku jak przy rozładowanym aku  .

Po ok 10 min nagle załączyło mi się radio , przekręciłem kluczyk i odpalił bez problemu .

Nie ryzykowałem dalszej jazdy .

 

Gdzie szukać problemu bo gdyby był to alternator to nie odpalił bym go ponownie ??

Proszę o jakieś podpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź jakie napięcie ma akumulator pod obciążeniem i czy przyjmuje prąd. Najlepiej podjedzie tam gdzie sprzedają aku, oni mają testery i zrobią ci to od ręki gratis. Jak tak miałem ale jeszcze w Vectrze B. Zgasiłam auto pod domem, za 10 minut nawet nie przekręcił. Odpaliłem na popych i pojechałem sprawdzić aku-który okazał się totalnym złomem. Kupiłem nowy i problem się już nie powtórzył. Trochę się rozpisałem ale ja bym szukał tam problemu. Ewentualnie jak masz miernik to sprawdź napięcie ok nocy i w trakcie opalania do ich spada i dan znać.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

okazało się ze nie było ładowania szczotki w alternatorze do wymiany . 

żeby dojechać do mechanika podmieniłem akumulator na 100 .

Jak podjechałem do mechanika to juz brakowało mu prądu i zaczął kopcić na błękitno i silnik nierówno pracował .

Po naprawie alternatora na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak sie rozgrzeje to problem wraca .

Strasznie kopci i chodzi jak traktor .

Wcześniej tego nie było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...