Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
MadMax16v

VB 1.8 16V nie trzyma obrotów gaśnie strzela w wydech coś syczy

Polecane posty

Witam,

Panowie ma problem z moją viki, otóż wczoraj jadąc zgasł mi silnk w czasie jazdy podczas redukcji biegu, mówie ok odpaliłem jadę dalej niby ok ale zaczeło mi coś strzelać w wydech, najpierw głośny strzał pode mną a później takie pyrchanie jakby. Puściłem gaz  gdyż chciałem się zatrzymać oczywiście zgasł. Wyszedłem sprawdziłem pod maską, Wszystko wydaję się ok, Odpalam a silnik zaraz gaśnie wogóle nie da sie go utrzymać na obrotach tak jakby miał ciężko czy ciepły czy zimny, silnikiem trzęsie a nadodatek jakieś syczenie słychać z okolic silnika, prosiłbym o jakieś sugestie, Jutro oddaje do mechanika ale chciałbym mieć jakies rozeznanie mniej więcej co może mu dolegać, Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

Edytowano przez MadMax16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gaz masz? Jeśli tak to jaki? Syczenie to pewnie dziura w dolocie i dlatego nie trzyma obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gaz jest zwykły w dolot, no właśnie żadnej dziury nie zauważyłem w dosyć szczegółowych oględzinach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, przyczyną okazała się dziura w kolektorze ssącym.

Może komuś się przyda ta informacja,

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jednak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoja sugestia cichy117 była trafna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to standard po wystrzale w I i II gen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja ale ciekawą rzeczą  jest to że najpierw zaczęła gasnąć a dopiero później zaczęły się strzały..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po naprawie dziury przestał gasnąć? Co dokładnie było uszkodzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu za przepustnicą był kawałek wykruszony, po naprawie wszystko wróciło do normy, być może już wczesniej było nadkruszone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×