Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MadMax16v

VB 1.8 16V nie trzyma obrotów gaśnie strzela w wydech coś syczy

Recommended Posts

Witam,

Panowie ma problem z moją viki, otóż wczoraj jadąc zgasł mi silnk w czasie jazdy podczas redukcji biegu, mówie ok odpaliłem jadę dalej niby ok ale zaczeło mi coś strzelać w wydech, najpierw głośny strzał pode mną a później takie pyrchanie jakby. Puściłem gaz  gdyż chciałem się zatrzymać oczywiście zgasł. Wyszedłem sprawdziłem pod maską, Wszystko wydaję się ok, Odpalam a silnik zaraz gaśnie wogóle nie da sie go utrzymać na obrotach tak jakby miał ciężko czy ciepły czy zimny, silnikiem trzęsie a nadodatek jakieś syczenie słychać z okolic silnika, prosiłbym o jakieś sugestie, Jutro oddaje do mechanika ale chciałbym mieć jakies rozeznanie mniej więcej co może mu dolegać, Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

Edited by MadMax16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaz masz? Jeśli tak to jaki? Syczenie to pewnie dziura w dolocie i dlatego nie trzyma obrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaz jest zwykły w dolot, no właśnie żadnej dziury nie zauważyłem w dosyć szczegółowych oględzinach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, przyczyną okazała się dziura w kolektorze ssącym.

Może komuś się przyda ta informacja,

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo to standard po wystrzale w I i II gen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja ale ciekawą rzeczą  jest to że najpierw zaczęła gasnąć a dopiero później zaczęły się strzały..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po naprawie dziury przestał gasnąć? Co dokładnie było uszkodzone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tyłu za przepustnicą był kawałek wykruszony, po naprawie wszystko wróciło do normy, być może już wczesniej było nadkruszone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...