Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Frouzz

P1109 czy na pewno nastawnik do wymiany?

Polecane posty

Cześć,

Mam problem z moją rakietą. Raz na kilka dni po dłuższy postoju, okolo 10h lub wiecej zaraz po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów pojawia się kontrolka samochodu z kluczykiem, a auto wpada w tryb awaryjny. Jeżeli zaraz po tym zgaszę i odpalę ponownie samochód błąd znika auto jedzie normalnie nie ma problemów z brakiem mocy, szarpaniem etc. Podłączyłem samochód pod komputer wyskoczył mi błąd P1109 czyli błąd nastawnika klap wirowych. Czy na pewno nastawnik jest do wymiany? Czy może to też oznaczać co innego?. Dodam, że kolektor został zregenerowany poł roku temu, gdy nie ma błędu listwa chodzi płynnie i w pełnym zakresie.

Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Jeżeli okaże się, że to nastawnik co polecacie? Nowy? Używka? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam wywalić klapy, zaślepić otwory i koniec kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wywalibym klapy i zaślepił otwory a problemem bedzie niedziałąjący nastawnik to nadal auto bedzie wpadalo w tryb awaryjny, prawda? Troche szkoda mi to zrobic gdyz pol roku temu wydałem sporo kasy na regenerację kolektora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem  odnośnie błędu P1109 -62, wyskoczył od tak i od dwóch dni już jest na stałe, wiem że to wina zapchanego kolektora tylko problem w tym że jak klap nie mam czyli nastawnik chodzi sam bez oporów i tak było przez 5 lat :)

Pytanie jest takie czy przy takim błędzie to na 100% jest uwalony nastawnik klap? 

Przeczyscilem wtyczkę contact spreyem ale to nic nie dało.

Czy da się go naprawić czy lepiej kupić używany?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×