Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Frouzz

P1109 czy na pewno nastawnik do wymiany?

Recommended Posts

Cześć,

Mam problem z moją rakietą. Raz na kilka dni po dłuższy postoju, okolo 10h lub wiecej zaraz po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów pojawia się kontrolka samochodu z kluczykiem, a auto wpada w tryb awaryjny. Jeżeli zaraz po tym zgaszę i odpalę ponownie samochód błąd znika auto jedzie normalnie nie ma problemów z brakiem mocy, szarpaniem etc. Podłączyłem samochód pod komputer wyskoczył mi błąd P1109 czyli błąd nastawnika klap wirowych. Czy na pewno nastawnik jest do wymiany? Czy może to też oznaczać co innego?. Dodam, że kolektor został zregenerowany poł roku temu, gdy nie ma błędu listwa chodzi płynnie i w pełnym zakresie.

Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Jeżeli okaże się, że to nastawnik co polecacie? Nowy? Używka? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja polecam wywalić klapy, zaślepić otwory i koniec kropka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli wywalibym klapy i zaślepił otwory a problemem bedzie niedziałąjący nastawnik to nadal auto bedzie wpadalo w tryb awaryjny, prawda? Troche szkoda mi to zrobic gdyz pol roku temu wydałem sporo kasy na regenerację kolektora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam problem  odnośnie błędu P1109 -62, wyskoczył od tak i od dwóch dni już jest na stałe, wiem że to wina zapchanego kolektora tylko problem w tym że jak klap nie mam czyli nastawnik chodzi sam bez oporów i tak było przez 5 lat :)

Pytanie jest takie czy przy takim błędzie to na 100% jest uwalony nastawnik klap? 

Przeczyscilem wtyczkę contact spreyem ale to nic nie dało.

Czy da się go naprawić czy lepiej kupić używany?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...