Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Krystus

Trzymają zaciski PT i LT

Polecane posty

Witam wszystkich. To mój pierwszy post tutaj, także proszę o wyrozumiałość i wszelką pomoc :)

To mój problem polega na tym, że jakieś półtora roku temu wymieniałem komplet tarcz i klocków w warsztacie, i mechanik musiał coś zbabrać bo około 2 miesiącach będąc w niemczech zablokowało mi się lewe tylne koło. Miejscowy mechanik wymienił tłoczek i problem znikł z lewym kołem. Po roku czasu tama sama sytuacja tyle, że z prawym kołem. Ten sam mechanik zrobił to samo, jednak tu było gorzej i od razu to nie pomogło, bo grzało się raz lewe, raz prawe a to razem, lub prawie żadne koło, nie wiem od czego to zależało. Pomęczył się z tym, dodatkowo popuścił ręczny i jakoś tak do teraz przejeździłem. Wraz z nadejściem mrozów problem się pogłębił i było czuć, że koła trzymają, ale nie na tyle, żeby tarcze stawały się bardzo gorące. Ostatnio już było coraz gorzej, bo prawe koło nagrzewało się, że nie szło dotknąć felgi w okolicach piasty i klocki zdarły się do zera. Więc zaprowadziłem samochód do mechanika. Tam wymienili klocki, prowadnice w zaciskach, gumy i spręzyny, tłoczki zostawili, bo są w dobrym stanie i wymienili również linkę hamulca ręcznego, bo stara nie chodziła jak powinna. Niestety problem pozostał i rano po przejechaniu około 18 km obie felgi gorące. Jak zaciągnę ręczny hamulec i spuszczę, to koła są zablokowane i muszę ręcznie odciągnąć linkę przy zacisku. Jak obracam koła to czuć, że kręcą się z oporem. Poradźcie co to może być. Czy całe zaciski do wymiany, czy samoregulator ręcznego nie działa sprawnie, czy wina może być po stronie sprężyny na zacisku od linki ręcznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dwa tematy niżej masz odpowiedz

 

może być różna przyczyna np krzywe piasty lub serwo niedomaga

kup lub pożycz czujnik zegarowy i obadaj czy  tarcze są krzywe jeżeli tak to pożycz ze sklepu nowe przyłóż i sprawdz czy nadal na czujniku wskazuje że krzywe jeśli tak to możliwe że masz piasty z tyłu krzywe jeżeli to nie pomoże to kupił bym używane zaciski tylne od kolegów z forum i podłożył podkładki pod serwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...