Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Ballak

Tryb awaryjny

Polecane posty

Witam klubowicze posiadam Vectre C 2.2 dti  2003 przebieg 290 tysiecy mam ja od poltora roku nie raz mialem problem z trybem awaryjnym ale do wymiany byl przepływomierz wszystko bylo ok gdzies do grudnia 2016 , vectra jak weszla w tryb awaryjny to przez tydzien sie swiecil ale potem zgasl zdarzylo sie nie raz ze sie zaswiecil ale dalo sie zyc. Ostatniego poniedzialku gdzie sie zaswiecil i do dzis nie gasnie , otóz czyscilem egr , zmienilem przeplywomierz , turbina robiona 2 lata temu dokumenty mam . Przepustnica robione 1,5 roku temu . Samochód kreci sie do 2800 obroty nie raz faluja miedzy 750-1000 , i jak sie kreci do 3 tysiecy i trzymam na gazie to kopci na bialo-niebiesko . Wylacza sie nie raz ale to tylko na chwile np jak obroty spadna przy zmianie biegu ale po chwili sie wlacza spowrotem . Oleje dosyc w normie , od wymiany zrobione 5 tysiecy wziął 300 ml , plyn chlodniczy  dolany był ubytek 100 ml , plyn hamulcowy ok . Mam pytanie czy to mozliwe ze katalizator jeest zapchany i tego sa takie powody czy turbo umarło. Boje sie ze to nie uszczelka pod glowcia ale wtedy check nie mial by nic do tego . 

 

Dzieki za odpowiedz . Pozdrawiam 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak bez komputera samemu, to możesz:

Czujnik ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia doładowania wyczyścić, też wtyczki. To jest częsta usterka, tak samo jak syf na owych czujnikach, jak i nie łączące wtyczki.

Sprawdzić klapy gaszące, czy przy gaszeniu samochodu opada prawidłowo, i czy przy odpalonym jest podniesiona.

Sterowanie turbiny czy chodzi płynnie ręką.

Elektrozawór podciśnień, czy się nie grzeje k**ewsko mocno, jak tak to gdzieś podciśnienie ucieka.

Same czyszczenie EGR, to w połowie przypadków pomaga... Bardzo, bardzo często pada elektronika EGR

Uszczelka, to albo olej rośnie, albo ciśnieni w zbiorniku od płynu chłodzącego(zazwyczaj).

W trybie awaryjnym, to normalne, że się nie wkręca, a jak ciśniesz w pedał bez tołku, to dymi jak popadnie.

Podjedź byle gdzie na komputer, wykasuj błędy i podaj co zostało.

A mam dokładnie takie auto jak u Ciebie, przepływka nie zmieniania, turbo też, przepustnica raz czyszczona(rutynowow). Jak się zasyfił mi jeden z czujników wyżej wymienionych, to nawet nie jeden a dwóch skutasiałych mechaników, że przpływka.. A tu po wyczytaniu w pół h sam zrobiłem i do tego auto lepiej gna.

Edytowano przez Sivyx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...