Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Ballak

Tryb awaryjny

Polecane posty

Witam klubowicze posiadam Vectre C 2.2 dti  2003 przebieg 290 tysiecy mam ja od poltora roku nie raz mialem problem z trybem awaryjnym ale do wymiany byl przepływomierz wszystko bylo ok gdzies do grudnia 2016 , vectra jak weszla w tryb awaryjny to przez tydzien sie swiecil ale potem zgasl zdarzylo sie nie raz ze sie zaswiecil ale dalo sie zyc. Ostatniego poniedzialku gdzie sie zaswiecil i do dzis nie gasnie , otóz czyscilem egr , zmienilem przeplywomierz , turbina robiona 2 lata temu dokumenty mam . Przepustnica robione 1,5 roku temu . Samochód kreci sie do 2800 obroty nie raz faluja miedzy 750-1000 , i jak sie kreci do 3 tysiecy i trzymam na gazie to kopci na bialo-niebiesko . Wylacza sie nie raz ale to tylko na chwile np jak obroty spadna przy zmianie biegu ale po chwili sie wlacza spowrotem . Oleje dosyc w normie , od wymiany zrobione 5 tysiecy wziął 300 ml , plyn chlodniczy  dolany był ubytek 100 ml , plyn hamulcowy ok . Mam pytanie czy to mozliwe ze katalizator jeest zapchany i tego sa takie powody czy turbo umarło. Boje sie ze to nie uszczelka pod glowcia ale wtedy check nie mial by nic do tego . 

 

Dzieki za odpowiedz . Pozdrawiam 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak bez komputera samemu, to możesz:

Czujnik ciśnienia atmosferycznego i ciśnienia doładowania wyczyścić, też wtyczki. To jest częsta usterka, tak samo jak syf na owych czujnikach, jak i nie łączące wtyczki.

Sprawdzić klapy gaszące, czy przy gaszeniu samochodu opada prawidłowo, i czy przy odpalonym jest podniesiona.

Sterowanie turbiny czy chodzi płynnie ręką.

Elektrozawór podciśnień, czy się nie grzeje k**ewsko mocno, jak tak to gdzieś podciśnienie ucieka.

Same czyszczenie EGR, to w połowie przypadków pomaga... Bardzo, bardzo często pada elektronika EGR

Uszczelka, to albo olej rośnie, albo ciśnieni w zbiorniku od płynu chłodzącego(zazwyczaj).

W trybie awaryjnym, to normalne, że się nie wkręca, a jak ciśniesz w pedał bez tołku, to dymi jak popadnie.

Podjedź byle gdzie na komputer, wykasuj błędy i podaj co zostało.

A mam dokładnie takie auto jak u Ciebie, przepływka nie zmieniania, turbo też, przepustnica raz czyszczona(rutynowow). Jak się zasyfił mi jeden z czujników wyżej wymienionych, to nawet nie jeden a dwóch skutasiałych mechaników, że przpływka.. A tu po wyczytaniu w pół h sam zrobiłem i do tego auto lepiej gna.

Edytowano przez Sivyx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×