Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wisnia1975

wymiana uszczelki miski vb 1,8

Polecane posty

witam  mam zamiar wymienic  uszczelke miaki tej duzej w oplu vectra b x18xe  moje pytanko brzmi jak najlepiej zabrac sie za ta wymiane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miski oleju na pewno. Proszę powinno pomódz przy wymianie uszczelki miski olejowej. Proszę zajrzeć wszystko napisane i zobrazowane.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sanek nie trzeba odkręcać, odkręcasz prawą poduszkę silnika i podnosisz, wystarczy 3-4cm, odkręcasz dwururkę od kolektora a z drugiej strony zależy gdzie masz łączenie czy przed czy za katalizatorem. Trzeba też rozpiąć prawy wahacz ze sworznia i wyciągnąć prawą półoś ze skrzyni potem odkręcić obudowę łożyska tej półosi bo rant miski z nim koliduje i możesz odkręcać miske. Może będziesz miał szczęście i ktoś robiąc wcześniej uszczelkę uciął ten narożnik wtedy odpada wyciąganie półosi, w automacie też nie trzeba bo skrzynia nie koliduje z miską

Edytowano przez Bano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest wyraźnie napisane że sanki ściąga się tylko i wyłącznie jeżeli chcesz wyciągnąć górną jej część a nie samą dolną. Dodałem też załącznik jak to wygląda dla podglądu zdj. nr.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co napisał? "tej dużej" Więc chyba chodzi o duża miskę którego opisu nie ma w tym co podesłałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co napisał? "tej dużej" Więc chyba chodzi o duża miskę którego opisu nie ma w tym co podesłałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sory Bano ale strzeliłem bebola kurna dobrze mówisz a ja się zasugerowałem że dolnej eh co mnie podkusiło to nie wiem, jeszcze raz sory moja wina, cały czas myślałem o górnej uszczelce. Wiesz myślę że jak rozkręciłby te dwie połówki osobno po kolei od dołu, to by miał też więcej miejsca też na wyciągnięcie tej górnej części. Jak myślisz? nie lepiej mu będzie?Bano na necie jest wymiana miski ale w astrze G 1.6, mógłby zobaczyć może ten filmik, może też się do czegoś przyda, coś podejrzeć.

 

Edytowano przez Leszek_70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żeby wymienić górną uszczelkę, trzeba odciąć zbędny narożnik miski (zaprojektowany chyba specjalnie by było z tym masę roboty w innym przypadku). Chyba, że ktoś lubi dłubać godzinami przy aucie, to niech zastosuje sposób z rozkręcaniem półosi wahacza i czego tam jeszcze :P
Jak już zakładamy nową to pamiętać, żeby dokręcać siłą identyczną jak dolną uszczelkę, w innym razie będzie ciekło, wiem bo przerabiałem temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko na aucie tego nie utniesz mi szlifierka się nie zmiescila i uciolem go dopiero po wyjęciu miski z auta

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Utniesz utniesz, tylko te "ucięcie" trzeba wykonać nie szlifierką, tylko wiertarką, robiąc otwory blisko siebie a później pomagając sobie przecinakiem. Aluminium oporne nie jest na takie zabiegi :P

Edytowano przez Blitz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×