Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Duke_

Insignia B - pierwsze wrażenia

Polecane posty

Pierwsze wrażenia, zdjęcia i przemyślenia na temat drugiego modelu Insigni.

Co myślicie o nowej wersji?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2017_01/tmp_23452-FB_IMG_1485463261997397477823.jpg.456028d73ead49949d287b80888f2e2f.jpg" style="" alt="tmp_23452-FB_IMG_1485463261997397477823.jpg">

tmp_23452-FB_IMG_14854632591831987593462.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463256428-1316527824.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463253757-1957654685.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463250959414022707.jpg

tmp_23452-FB_IMG_14854632457971797056390.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jakoś tak, mocne 4 bym powiedział.. jest ładny, ale mnie osobiście nie zachwyca. Może też przez to że nowe samochody stylistycznie kompletnie mi się nie widzą. :bad:

Z drugiej strony gdyby porównać Insignie, z Insignią B, to niebo, a ziemia, na korzyść tej drugiej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla mnie 5/5 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mazda 6

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przodu Mazda, z tyłu kawał plastikowego zderzaka. Środek wydaje się być ciekawy ale mało co widać. Na pewno jest lepiej niż było. Ciekaw jestem tej przestronności w środku i wagi którą mieli zmniejszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zle. Fakt, mazda 6 , ale moim zdaniem w kombi wyglada jeszcze lepiej. Tylko, ze ja lubie samochody kombi , wiec moja opinia jest subiektywna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śliczna jest <3 Zbieram już do skarbonki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi ten tył trochę przypomina Forda Cougar a dokładniej odstający zderzak względem świateł.

Jeśli ktoś to auto pamięta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy tej ilości rożnych modeli na rynku ciężko żeby Insignia B nie przypominała innego auta. 

Ogólnie mnie sie podoba. Choć ten tylny zderzak jakoś mi nie leży. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja podtrzymuje swoją opinię po tym jak zobaczyłem insignię A, na vectrze kończę swoją przygodę z oplem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno zdjęcie do kolekcji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2017_01/tmp_3243-FB_IMG_1485529589366397477823.jpg.3433adb270de92d65720d859a7506def.jpg" style="" alt="tmp_3243-FB_IMG_1485529589366397477823.jpg">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No fakt że przód od razu przywodzi na myśli Mazde 6 plus dodatkowe te aluminiowe ozdobne listwy w przednim grillu które się rozchodzą na boki od znaczku Opla to nic innego tylko z daleka wygląda jak odświeżone logo Mazdy.

d*** troszkę za bardzo "Astrowata" i fakt ten zderzak odstaje jak waga u Bullmastifa :-D 

Wnętrze fakt, już bardzo modernistyczne ale cieszy fakt iż w porównaniu do jedynki udało im się uciec od niezliczonej ilości przycisków na desce, ja też nie jestem zwolennikiem niezliczonej ilości "tabletów" na desce rozdzielczej ale tego się nie da uniknąć bo cala motoryzacja idzie w tym kierunku a tutaj widzę po ramkach że chociaż pozostały zarysy tradycyjnych zegarów, no i to że centralny wyświetlacz nie wystaje ponad deskę tak bezgustnie jak np.w Audi czy Mercedesie 

Widziałem już jakieś oficjalne fotki wersji kombi i wygląda przepięknie aczkolwiek zastanawiam czasie czy po VC oraz Insigni zdecydował bym się na jej kolejną generację... czas pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I tak na prawdę przyznam Tobie trochę racji, co prawda miałem 3 insignie, ale miałem też Vc i tak na prawdę to był mega samochód, plulem w mordę że ja wtedy sprzedałem ale zasrana umweltzone w Niemczech, no nie ważne, Duke insignia A przedlift najpiękniejsze wnętrze najbardziej praktyczne to co jest poliftowe to wielka h.......ia i z tym dziwnym Interllink, Dvd800 i navi900 piękne rzeczy ale to już nie wróci do dziś żałuję że sprzedałem vc i bordową iske reszty mi nie żal czyli 2.0T w insigni i tego polifta, a insignia B jakoś nie leży mi z tyłu trochę ford środek jakiś taki wymyślony żeby aby coś zmienić,hmm zobaczymy pożyjemy

Ps.jarekS chce kupić Passata CC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Tobie to już kompletnie odbiło ?? :) Żadnych paseratii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie na razie insignia B jest po prostu brzydka... insignia A od kiedy się pojawiła od razu mi się podobała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tak samo jak jarekS,  na VC moja przygoda z oplem pewnie sie skonczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Też tak mówiłem, ale trafiła się fajna Insignia 4x4 i do VC już bym nie wrócił :) Ale fakt, VC w kombi jeżeli chodzi o praktyczność to ciężko przebić.

A co do nowej Insignii, to żeby ją tak naprawdę pochwalić albo zganić, to trzeba by ją na żywo zobaczyć i przećwiczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukalem jakis czas ale niestety zadnego silnika dobrego nie ma w insigni. Chcialem juz 2.8  ten silnik juz w vc pożera hektolitry paliwa a insignia jest jeszcze lepsza w tej kwesti. A pewnie w drugiej generacji bedzie podobnie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już byłem naprawdę bliski zakupu 2.8, pogodziłem się ze zużyciem paliwa, masa, motor, 4x4 i automat robią swoje. Znalazłem za***isty egzemplarz, ale właśnie dlatego się sprzedał w błyskawicznym tempie.

Biorąc pod uwagę ostatnią linijkę Twojego opisu, to diesla nie brałeś pod uwagę, ale na nie akurat nie ma co specjalnie narzekać, zwłaszcza na a20dth z F40.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Takiego diesla właśnie mam w przedlifcie i po 15 miesiącach użytkowania i przejechaniu 20k km sobie nadal chwalę.

Jak już Jaromat zaznaczył przedliftowa chyba jest w środku najładniejsza nawet pomimo wielu przycisków. Można się przyzwyczaić a mi się to nawet podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie wiem, czemu ludzie tak krytykują te przyciski, są logicznie rozmieszczone, mają odpowiednią wielkość, naprawdę ich obsługa jest bezproblemowa. Chyba większość osób opisujących ten "problem" powtarza zasłyszaną opinię, a nie specjalnie miało z nim do czynienia.

Dla mnie wygląd dechy, w tym przycisków i wyświetlacza to duży plus Insignii.

Tak jeszcze pomyślałem, że na pewno wolę te przyciski od VC z super rozplanowanym uruchamianiem klimatronika :D

Edytowano przez Sizon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niestety diesel troche za slaby jest w oplu,

a mieczakiem pewnie sam zostane :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.8v6 w insignie ma w zasadzie 1 dużą wadę.. właśnie 4x4 który jest w standardzie.. mało kto wymienia olej w moście i zaczyna się od wycieku a kończy na regeneracji za kilka tysięcy.. po za tym trzeba dobrze sprawdzać servis auta bo nawet w egzemplarzach które w opisie mają wzmiankę o tym że jest wstawiony nowy rozrząd wychodzi że fakt nowy tylko szkoda że sam łańcuch główny a pomocnicze już nie.. przed świętami byłem na etapie zakupu iśki 2,8 w cosmo z polskiego salonu 112 tys nalotu pełen servis w ASO rozrząd przy 94 tys robiony (jak sprawdziłem to jedynie łańcuch główny) przy 78 uszczelniany tylny most ale olej też już nie ruszony.. więc przy nie farcie zrobił bym 20 tys km i wpakował w rozrząd i tylny most prawie dyche..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak o Insigniach mają najwięcej do powiedzenia ci którzy nigdy nią nie jeździli:mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie poprzedni właściciel dbał o auto, wszystko ogarnięte jak należy i 4x4 sprawuje się świetnie, więc w tym przypadku nie nazwałbym tego wadą :) Ale jak to bywa z każdym zaniedbanym autem - będzie generowało koszty, nieważna marka, wyposażenie czy rocznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×