Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Duke_

Insignia B - pierwsze wrażenia

Recommended Posts

Pierwsze wrażenia, zdjęcia i przemyślenia na temat drugiego modelu Insigni.

Co myślicie o nowej wersji?

Please login or register to see this image.

/monthly_2017_01/tmp_23452-FB_IMG_1485463261997397477823.jpg.456028d73ead49949d287b80888f2e2f.jpg" style="" alt="tmp_23452-FB_IMG_1485463261997397477823.jpg">

tmp_23452-FB_IMG_14854632591831987593462.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463256428-1316527824.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463253757-1957654685.jpg

tmp_23452-FB_IMG_1485463250959414022707.jpg

tmp_23452-FB_IMG_14854632457971797056390.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jakoś tak, mocne 4 bym powiedział.. jest ładny, ale mnie osobiście nie zachwyca. Może też przez to że nowe samochody stylistycznie kompletnie mi się nie widzą. :bad:

Z drugiej strony gdyby porównać Insignie, z Insignią B, to niebo, a ziemia, na korzyść tej drugiej. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie 5/5 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda 6

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przodu Mazda, z tyłu kawał plastikowego zderzaka. Środek wydaje się być ciekawy ale mało co widać. Na pewno jest lepiej niż było. Ciekaw jestem tej przestronności w środku i wagi którą mieli zmniejszyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest zle. Fakt, mazda 6 , ale moim zdaniem w kombi wyglada jeszcze lepiej. Tylko, ze ja lubie samochody kombi , wiec moja opinia jest subiektywna

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śliczna jest <3 Zbieram już do skarbonki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi ten tył trochę przypomina Forda Cougar a dokładniej odstający zderzak względem świateł.

Jeśli ktoś to auto pamięta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy tej ilości rożnych modeli na rynku ciężko żeby Insignia B nie przypominała innego auta. 

Ogólnie mnie sie podoba. Choć ten tylny zderzak jakoś mi nie leży. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja podtrzymuje swoją opinię po tym jak zobaczyłem insignię A, na vectrze kończę swoją przygodę z oplem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno zdjęcie do kolekcji

Please login or register to see this image.

/monthly_2017_01/tmp_3243-FB_IMG_1485529589366397477823.jpg.3433adb270de92d65720d859a7506def.jpg" style="" alt="tmp_3243-FB_IMG_1485529589366397477823.jpg">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fakt że przód od razu przywodzi na myśli Mazde 6 plus dodatkowe te aluminiowe ozdobne listwy w przednim grillu które się rozchodzą na boki od znaczku Opla to nic innego tylko z daleka wygląda jak odświeżone logo Mazdy.

d*** troszkę za bardzo "Astrowata" i fakt ten zderzak odstaje jak waga u Bullmastifa :-D 

Wnętrze fakt, już bardzo modernistyczne ale cieszy fakt iż w porównaniu do jedynki udało im się uciec od niezliczonej ilości przycisków na desce, ja też nie jestem zwolennikiem niezliczonej ilości "tabletów" na desce rozdzielczej ale tego się nie da uniknąć bo cala motoryzacja idzie w tym kierunku a tutaj widzę po ramkach że chociaż pozostały zarysy tradycyjnych zegarów, no i to że centralny wyświetlacz nie wystaje ponad deskę tak bezgustnie jak np.w Audi czy Mercedesie 

Widziałem już jakieś oficjalne fotki wersji kombi i wygląda przepięknie aczkolwiek zastanawiam czasie czy po VC oraz Insigni zdecydował bym się na jej kolejną generację... czas pokaże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I tak na prawdę przyznam Tobie trochę racji, co prawda miałem 3 insignie, ale miałem też Vc i tak na prawdę to był mega samochód, plulem w mordę że ja wtedy sprzedałem ale zasrana umweltzone w Niemczech, no nie ważne, Duke insignia A przedlift najpiękniejsze wnętrze najbardziej praktyczne to co jest poliftowe to wielka h.......ia i z tym dziwnym Interllink, Dvd800 i navi900 piękne rzeczy ale to już nie wróci do dziś żałuję że sprzedałem vc i bordową iske reszty mi nie żal czyli 2.0T w insigni i tego polifta, a insignia B jakoś nie leży mi z tyłu trochę ford środek jakiś taki wymyślony żeby aby coś zmienić,hmm zobaczymy pożyjemy

Ps.jarekS chce kupić Passata CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Tobie to już kompletnie odbiło ?? :) Żadnych paseratii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie na razie insignia B jest po prostu brzydka... insignia A od kiedy się pojawiła od razu mi się podobała

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tak samo jak jarekS,  na VC moja przygoda z oplem pewnie sie skonczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Też tak mówiłem, ale trafiła się fajna Insignia 4x4 i do VC już bym nie wrócił :) Ale fakt, VC w kombi jeżeli chodzi o praktyczność to ciężko przebić.

A co do nowej Insignii, to żeby ją tak naprawdę pochwalić albo zganić, to trzeba by ją na żywo zobaczyć i przećwiczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukalem jakis czas ale niestety zadnego silnika dobrego nie ma w insigni. Chcialem juz 2.8  ten silnik juz w vc pożera hektolitry paliwa a insignia jest jeszcze lepsza w tej kwesti. A pewnie w drugiej generacji bedzie podobnie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już byłem naprawdę bliski zakupu 2.8, pogodziłem się ze zużyciem paliwa, masa, motor, 4x4 i automat robią swoje. Znalazłem za***isty egzemplarz, ale właśnie dlatego się sprzedał w błyskawicznym tempie.

Biorąc pod uwagę ostatnią linijkę Twojego opisu, to diesla nie brałeś pod uwagę, ale na nie akurat nie ma co specjalnie narzekać, zwłaszcza na a20dth z F40.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Takiego diesla właśnie mam w przedlifcie i po 15 miesiącach użytkowania i przejechaniu 20k km sobie nadal chwalę.

Jak już Jaromat zaznaczył przedliftowa chyba jest w środku najładniejsza nawet pomimo wielu przycisków. Można się przyzwyczaić a mi się to nawet podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to nie wiem, czemu ludzie tak krytykują te przyciski, są logicznie rozmieszczone, mają odpowiednią wielkość, naprawdę ich obsługa jest bezproblemowa. Chyba większość osób opisujących ten "problem" powtarza zasłyszaną opinię, a nie specjalnie miało z nim do czynienia.

Dla mnie wygląd dechy, w tym przycisków i wyświetlacza to duży plus Insignii.

Tak jeszcze pomyślałem, że na pewno wolę te przyciski od VC z super rozplanowanym uruchamianiem klimatronika :D

Edited by Sizon

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niestety diesel troche za slaby jest w oplu,

a mieczakiem pewnie sam zostane :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.8v6 w insignie ma w zasadzie 1 dużą wadę.. właśnie 4x4 który jest w standardzie.. mało kto wymienia olej w moście i zaczyna się od wycieku a kończy na regeneracji za kilka tysięcy.. po za tym trzeba dobrze sprawdzać servis auta bo nawet w egzemplarzach które w opisie mają wzmiankę o tym że jest wstawiony nowy rozrząd wychodzi że fakt nowy tylko szkoda że sam łańcuch główny a pomocnicze już nie.. przed świętami byłem na etapie zakupu iśki 2,8 w cosmo z polskiego salonu 112 tys nalotu pełen servis w ASO rozrząd przy 94 tys robiony (jak sprawdziłem to jedynie łańcuch główny) przy 78 uszczelniany tylny most ale olej też już nie ruszony.. więc przy nie farcie zrobił bym 20 tys km i wpakował w rozrząd i tylny most prawie dyche..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak o Insigniach mają najwięcej do powiedzenia ci którzy nigdy nią nie jeździli:mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie poprzedni właściciel dbał o auto, wszystko ogarnięte jak należy i 4x4 sprawuje się świetnie, więc w tym przypadku nie nazwałbym tego wadą :) Ale jak to bywa z każdym zaniedbanym autem - będzie generowało koszty, nieważna marka, wyposażenie czy rocznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...