Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pieciasdrm

czy to multimetr POMOCY bo juznie mam pojecia

Polecane posty

witam posiadam opla vectre b sedan 2.0 dti 16v

i mianowicie spalila mi sie zarowka od oswietlenia bagaznika przy odlaczaniu kostki zrobilem zwarcie i spalil sie bezpiecznik wymienilem i od tamtej pory mam dziwne objawy czyli gasnace i zaraz wlaczajace sie radio podczas jazdy (przy wylaczonym radiu zauwazylem ze przygasa wyswietlacz od daty temp. godziny po wlaczeniu sie radia wyswietlacz swieci normalnie) i brak kierunkow i zegary przestaja dzialac jak i oswietlenie w podsufitce prosze o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam identyczny problem (z tą różnicą że u mnie w vb jest benzyna 2.0 16v). Pieciasdrm opisałeś dokładnie to co u mnie się dzieje. Szukałem co mogło być przyczyną. Zmieniłem licznik, przełącznik świateł, multimetr na 100% sprawne. Przeczyściłem wszystkie kostki. Bez rezultatu. Czy użytkownicy forum mają jakieś pomysły co mógłbym jeszcze zmienić? Migające podświetlanie oraz przygasające i resetujące się wyświetlacze są irytujące ale czarę goryczy przelewają kierunki które nie działają w najmniej odpowiednim momencie.

Z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy przyjrzałeś się skrzynce z bezpiecznikami czy nie zaczęły śniedzieć/korodować ?

Po wymianie tablicy z licznikami nadal żadnej poprawy dokładnie te same objawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przypadkiem wody w złączach głównych w progu kierowcy, VB ma to do siebie że pruchnieje listwa zgarniająca wodę z przedniej szyby przez co dochodzi do korozji słupka co z kolei skutkuje pojawianiem się wody własnie w progu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź
Tom177: Pierwsze co zrobiłem to zajrzałem do bezpieczników sprawdziłem styki i wymieniłem wszystkie bezpieczniki na nowe. Po zmianie licznika objawy nie zmieniły się.
JarekS: Sprawdziłem złącza w progu kierowcy i nie było tam wody. Przeczyściłem je dla pewności i spryskałem kontaktem ale problem nie znikł. Występuje w takiej samej częstotliwości jak wcześniej.
Panowie macie jeszcze jakieś pomysły? Ja powoli zaczynam załamywać ręce zaglądałem już chyba wszędzie . :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×